Skravletråd

Veier dere dere en gang i uka? Jeg tror nok ikke jeg veier meg før i juni i en gang nå. Står så stilt nå for tiden, og blir bare sur på vekta og meg da. Så heller få litt avstand mellom veiingene for meg :p
Jeg syns ofte det er bedre og ta cm-mål hver måned. Vekta er så variabel.

Veier dere dere en gang i uka? Jeg tror nok ikke jeg veier meg før i juni i en gang nå. Står så stilt nå for tiden, og blir bare sur på vekta og meg da. Så heller få litt avstand mellom veiingene for meg :p
Hadde jeg ikke vært sta hadde jeg veid meg flere ganger om dagen :P

Veier meg ikke. Jeg ser på antall cm. Trener mye hard styrke, så ville ikke blitt fornøyd med vekta uansett:P

Har ikke noe godt målebånd :p Så den driter jeg litt i. Vet ting har gått inn da. Det kjennes jo på klær. Tvitvi til oss uansett hvor man måler og veier :D

Høres godt ut.
Har ikke kommet meg til lunsj enda jeg. Pizza med lavkarbo bunn til middag i dag her.
Den vekta er ikke like lett og holde seg unna, nei.
Fikk du et resultat du likte?
Kva lavkarbo bunn lagar du? Finner ingen eg likar:( Likar heller ikkje lavkarbo brød, syns konsistensen er ekkel;)

Tredje dagen med slanking og ikke rukket å trene noe ennå, men er flink med maten og drikker bra med vann, så håper det holder første uka:)

Målet er hver fredag:P
Men jeg veier meg myyye oftere enn det....utålmodig sa du?!:P

Back
Topp