Det funker for megKlær, ja! Det kan jeg prøve å tenke på når søtsuget slår inn. Og bikinien![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det funker for megKlær, ja! Det kan jeg prøve å tenke på når søtsuget slår inn. Og bikinien![]()
Jeg har en bukse jeg ønsker å komme inn i, hengende i garderobenHva gjør dere for å holde motivasjonen oppe? Er det noe spesielt som bare MÅ til for at du klarer å fortsette å spise sunt/lite og å trene?
Jeg sliter virkelig med motivasjonen, og selv om det bare er noen dager siden jeg meldte meg inn her, har jeg liksom-slanket meg i alle fall et halvt år nå. Det eneste jeg vil ha er boller, snop og annet søtt![]()
Wow, det var imponerende!Kjøpte en smil på butikken idag, var så sulten og gammel vane tok overhånd. Men etter to biter hentet jeg meg inn og kastet resten. Klapp for meg![]()
Og denne klarer du å fokusere på når du sitter der i sofaen på kvelden og kjenner at magen rumler?Jeg har en bukse jeg ønsker å komme inn i, hengende i garderoben![]()
Har ikke hatt bikini på 15 år tror jeg
Tror heller ikke jeg kommer til å skaffe meg det med det første heller.
Regner med at det tar litt tid før huden vil strammes opp etter vektnedgang
Jeg trenger virkelig inspirasjon til å bruke mer grønt på maten. Det der var et godtbtips
Ja har vært innom garderobe allerede en gang i kveld og tittet, for så å ha gått ut og tatt meg ett glass vannOg denne klarer du å fokusere på når du sitter der i sofaen på kvelden og kjenner at magen rumler?
Dersom jeg klarer det vil nok magen min være lite bikini-venlig neste sommer. Tenker heller den etter denNeste sommer![]()
Sliter også med motivasjonen innimellom, og har hatt noen sprekk til nå (i løpet av 8 uker på slanker'n), men har klart å hente meg inn igjenHva gjør dere for å holde motivasjonen oppe? Er det noe spesielt som bare MÅ til for at du klarer å fortsette å spise sunt/lite og å trene?
Jeg sliter virkelig med motivasjonen, og selv om det bare er noen dager siden jeg meldte meg inn her, har jeg liksom-slanket meg i alle fall et halvt år nå. Det eneste jeg vil ha er boller, snop og annet søtt![]()
Høres litt ut som megMin motivasjon er speilet og klær
Jeg vil ha nye klær og ønsker at de skal sitte perfektdet holder for meg...
Jeg er en sta person som sjelden gir opp![]()
Uff, bikini er ikke noe favorittplagg her heller, unngår mest mulig å bruke den! Skal til syden i sommer da, så da blir det bikini... Håper jeg har gått inn noen cm til rundt midjen før detHar ikke hatt bikini på 15 år tror jeg
Tror heller ikke jeg kommer til å skaffe meg det med det første heller.
Regner med at det tar litt tid før huden vil strammes opp etter vektnedgang
Så flink!Kjøpte en smil på butikken idag, var så sulten og gammel vane tok overhånd. Men etter to biter hentet jeg meg inn og kastet resten. Klapp for meg![]()
Jeg har skapet fullt av klær som passet da jeg veide 54 kgJeg har en bukse jeg ønsker å komme inn i, hengende i garderoben![]()
Lykke til i morgen da.Guriland, ikke veldig optimistisk til morgendagens veing merker jeg. Vært hjemme alene hele uka med kolikkbaby. Dagene har gått til byssing. Ikke fått gått noe mer enn to turer, for han har nekta å bli lagt ned stakkar. Jaja. Får ta det igjen neste uke, har slutta med melkeprodukter igjen, så forhåpentligvis er det bedre da.skulle prøve å innføre melk igjen i kosten etter mistanke om melkeallergi hos lille, etter å ha holdt meg unna i en god måned. Gikk ikke så bra.
![]()
Vi leier et lager og jeg var ute for å hente et par ting her om dagen.Jeg har skapet fullt av klær som passet da jeg veide 54 kg
Selv om de har hengt der noen år![]()
Takk for det!Lykke til i morgen da.
Ooh, flink du erKjøpte en smil på butikken idag, var så sulten og gammel vane tok overhånd. Men etter to biter hentet jeg meg inn og kastet resten. Klapp for meg![]()