Skravletråd

Det var veldig bra.
Gratulerer så mye
Ja fornøyd med det. Og det uten at jeg har kuttet godteri helt også, og fortsatt spist litt potet, pasta, osv. Og i går ble middagen på burger king for å få ettermiddagen til å gå opp.

Så det hjelper tydeligvis å være litt mer bevisst på mengde mat og godteri, og aktivitet.
For jeg har spist mye mindre godteri enn vanlig. Og litt mindre mat. Og trent mer.

Begynte egentlig 22/4, men var litt laber start. Er i grunnen de to siste ukene jeg har jobbet aktivt med saken, så i grunnen har jeg brukt 2 mnd på å gå ned 2 kg, siden starttallet mitt er fra da.

Last edited:
Skulle starte opp i dag jeg også, men glemte helt å veie meg:/
Prøve å komme meg på vekta før lunsj i dag.

Ned 2,1 kg siden tirsdag, så her er det noe muffens med vekten.

Legger heller inn vekt neste fredag, siden startvekten min er fra tirsdag denne uken.

Ned 2,1 kg siden tirsdag, så her er det noe muffens med vekten.

Legger heller inn vekt neste fredag, siden startvekten min er fra tirsdag denne uken.
Jeg har SÅ store svingninger på min vekt i løpet av en uke, så her er det kun veiing til samme tid hver uke. Alt annet blir feil for meg:)

Føler med så lite flink i dag :(
Har alt for mange netter på rad med alt for lite søvn, og er hjemme med sykt barn.
Selv om jeg er på lavkarbo og i teorien kan spise hva jeg vil uten om karbohydrater passer jeg på å ikke overspise.
I dag har jeg små spist alt for mye, ikke noe karbo, bare mye.

Uff, to dager til veieng også...
Her spises det altfor lite. Må skjerpe meg

Veier dere dere en gang i uka? Jeg tror nok ikke jeg veier meg før i juni i en gang nå. Står så stilt nå for tiden, og blir bare sur på vekta og meg da. Så heller få litt avstand mellom veiingene for meg :p
Veier meg når jeg er hjemme hos mamma.
Så 3-4 ganger i året

Back
Topp