Skravletråd

Guriland, ikke veldig optimistisk til morgendagens veing merker jeg. Vært hjemme alene hele uka med kolikkbaby. Dagene har gått til byssing. Ikke fått gått noe mer enn to turer, for han har nekta å bli lagt ned stakkar. Jaja. Får ta det igjen neste uke, har slutta med melkeprodukter igjen, så forhåpentligvis er det bedre da. :) skulle prøve å innføre melk igjen i kosten etter mistanke om melkeallergi hos lille, etter å ha holdt meg unna i en god måned. Gikk ikke så bra. :p
Håper kolikken snart roer seg:)

Klarte målet for denne uken :)

Hjemme kontor idag så idag MÅ jeg komme meg på mølla. Planlegger å ta "lunsjen" der idag:)

Har alle fredag som veiedag? Tror jeg bytter fra tirsdag til fredag, så uke 21 ble bare en 3-dagers for meg.

Har alle fredag som veiedag? Tror jeg bytter fra tirsdag til fredag, så uke 21 ble bare en 3-dagers for meg.
Jeg har mandag ;) Synes det er greit, for da har jeg litt press på meg i helga også. Skeier jo litt ut i helga uansett, det unner jeg meg altså, men kanskje ikke like mye som jeg ville gjort om jeg ikke skulle veie meg på mandagen :P

Tror jeg skal innføre en ekstra veiing på fredager også, siden så mange veier seg da, bare for å se litt ståa før og etter helg :P Min "offisielle" vekt som jeg legger inn i veietråden blir fortsatt på mandagen altså ;)

En uoffisiell måling fra meg i dag da :P

63,6 kg. Ned 0,5 kg siden mandag :) Fornøyd med det og spent på hva mandagstallet blir ;)

Back
Topp