Flink du er MusemorKveldsmat: Cotte chees og agurk...
Her ble det eple og yoghurt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er MusemorKveldsmat: Cotte chees og agurk...
Håper kolikken snart roer segGuriland, ikke veldig optimistisk til morgendagens veing merker jeg. Vært hjemme alene hele uka med kolikkbaby. Dagene har gått til byssing. Ikke fått gått noe mer enn to turer, for han har nekta å bli lagt ned stakkar. Jaja. Får ta det igjen neste uke, har slutta med melkeprodukter igjen, så forhåpentligvis er det bedre da.skulle prøve å innføre melk igjen i kosten etter mistanke om melkeallergi hos lille, etter å ha holdt meg unna i en god måned. Gikk ikke så bra.
![]()
Ja det er fullt hos meg ogsåJeg har skapet fullt av klær som passet da jeg veide 54 kg![]()
Selv om de har hengt der noen år![]()
Kjempe bra!!!! Det er vel motivasjon til å stå på videre og imot helgens ekstra fristelser.Klarte målet for denne uken![]()
Hurra, flinke du!!Klarte målet for denne uken![]()
Lykke tilHjemme kontor idag så idag MÅ jeg komme meg på mølla. Planlegger å ta "lunsjen" der idag![]()
Synes fredag er den beste dagen jaHar alle fredag som veiedag? Tror jeg bytter fra tirsdag til fredag, så uke 21 ble bare en 3-dagers for meg.
Oi, det er knallbra!Jippi :-D
Da viste vekta 82.2 kg, det er 2 kg ned siden jeg begynte å jobbe med saken for et par uker siden. Men er i grunnen siste uka jeg har vært flink.
Onsdag forrige uke viste vekta 83.3
Det var veldig bra.Jippi :-D
Da viste vekta 82.2 kg, det er 2 kg ned siden jeg begynte å jobbe med saken for et par uker siden. Men er i grunnen siste uka jeg har vært flink.
Hvordan gikk det?Hurra, flinke du!!
Har veid meg jeg også![]()
Jeg har mandagHar alle fredag som veiedag? Tror jeg bytter fra tirsdag til fredag, så uke 21 ble bare en 3-dagers for meg.
Så bra! Du hadde jo ingenting å frykteKlarte målet for denne uken![]()
Så bra!Jippi :-D
Min vekt er alltid lavest på fredagen så det har en psykologisk motiverende effekt å veie seg på fredager og det trengs for å holde stand gjennom helgenHar alle fredag som veiedag? Tror jeg bytter fra tirsdag til fredag, så uke 21 ble bare en 3-dagers for meg.