Skravletråd

Jeg var motivert i går kveld i alle fall, men det går over så kjapt :(
Hver dag er en kamp. Men jeg håper at det går over om jeg bare klarer meg igjennom de første dagene :D

De første dagene er alltid de verste, frem til rutinen er på plass.
Stå på videre! :happy:

Tror jeg nådde en vekttopp forrige mandag med 104,1 kg, noe var nok vann.
I dag viser vekten 101,2!
Og det selvom det ble kjøpepizza og fanta (med sukker) til middag i går, samt is. Men spiste nok noe dårlig mat til frokost, så kroppen var ganske tom til middag. :dead:

Målet mitt er 1940 kalorier om dagen + treningskalorier. Siden jeg ammer så prøver jeg å være påpasselig med at jeg får i meg en god sammensetning i maten, samt masse vann. :)
Wow! Stein bra jobbet!!!

I dag har jeg spist alt for mye, men det er ok. Halvveis lavkarbo i dag. Middagen var ikke helt der, det ble litt ris samt at kjøttet kom ferdig marinert, og så ble det en is. Sånn liten mr freeze, så ikke det verste. Jeg lagde meg og lavkarbo sjokolademousse. Vanligvis kaster jeg i meg alt med sjokolade, men nå måtte jeg ta det sakte. Nå gjelder det å fortsette med kostholdet de neste dagene, så tenker jeg søtsuget skal få bein og gå på!
Jeg kjøpte lavkarbo knekkebrød, og de var gode! Det blir likevel for dyrt i lengden, så jeg må lage en ladning selv. Jeg har gjort det før, og det har gått helt fint, så jeg regner med at det vil gjøre det igjen. Jeg har gått opp masse i sommer, i tillegg til det jeg har gått opp det siste året, men klarer jeg meg igjennom de første dagene på lavkarbo nå så skal dette gå veien!
Vi er nede i 1 amming om dagen, så vi er snart ferdige der. Vemodig <3
Jeg regner med at det blir helt slutt iløpet av noen dager, så da trenger jeg ikke å være så forsiktig med å ikke gå ned for mye heller.
Håper lavkarbo funker bra for deg:D lykke til!

Håper lavkarbo funker bra for deg:D lykke til!

Takk ❤️
Ble ikke full lavkarbo i dag heller. Mannen lagde glutenfrie polarbrød for første gang, og da måtte jeg jo smake. Det kommer jeg til å gjøre, for eldstejentas skyld. Men ellers går det bra. Men isen ligger i fryseren og venter på meg :P
Skal visst være siste dag av hetebølgen da.

Takk ❤️
Ble ikke full lavkarbo i dag heller. Mannen lagde glutenfrie polarbrød for første gang, og da måtte jeg jo smake. Det kommer jeg til å gjøre, for eldstejentas skyld. Men ellers går det bra. Men isen ligger i fryseren og venter på meg :p
Skal visst være siste dag av hetebølgen da.
Heldigvis kjøligere fra i morgen:P

Ja, jeg er ikke så enfoldig at jeg fortsetter å spise mat jeg ikke har lyst på altså :p
Så hva har du lyst på.
I dag hadde jeg bestemt meg, i dag skulle jeg komme meg i gang igjen.
Så var det bare sjefen som hadde kjøpt pizza lunsj til alle akkurat da jeg var innom jobben før i dag :P
Ble litt, men klarte å begrense meg en del

Back
Topp