Skravletråd

Ferie i to uker til her så venter med både veiing og strikt regime :smug:
Sommeren er ikke det verste for meg - har lite/ingen lyst på snop etc og rører bra på meg. Får lagt inn noen trenings økter også. Mye salat og frukt og bær. Nedsiden er vin nesten hver kveld :D:p
Akkurat det samme her! Kanskje en øl eller to og. :p

Ferie i to uker til her så venter med både veiing og strikt regime :smug:
Sommeren er ikke det verste for meg - har lite/ingen lyst på snop etc og rører bra på meg. Får lagt inn noen trenings økter også. Mye salat og frukt og bær. Nedsiden er vin nesten hver kveld :D:p
Så flink du er:D

Jeg er suuuuulten!!!! Ah!! Prøver å ikke spise 2 frokoster nå i ferien, når jeg står opp 2 timer før de andre og de vil spise frokost i 10tiden!
Blir mye kaffe for å si det slik!

Ny tur til legen i dag.
Fått utvidet sykemeldingen, og skal til røngten i morgen for å utelukke at jeg også har brukket beinet.

Ser ut som om det vil ta tid før jeg kommer tilbake for fult :(

Deilig med ferie, men ikke like lett å komme i gang igjen.
Jeg sliter litt med kostholdet nå som mannen er hjemme, det kommer til å bli mye lettere neste uke når han er tilbake på jobb, han er litt for flink til å varte meg opp nå om dagen.
Psykologisk er jeg veldig klar for å komme i gang med trening igjen, og det passer meg ikke helt å måtte vente med det i noen uker..

Liker ble litt feil, men kjenner meg så godt igjen angående det med kostholdet. Her har mannen hatt 4 uker ferie, da har det vært vanskelig, spesielt når rutinene ikke var på plass før han tok ferie :p

Har blitt en god start på uken, med et lite tilbakefall i dag.
Under kalorimålet mitt på mandag og i går, i dag går det ca i 0. Fikk trillet tur begge dagene og en liten treningsøkt i går. I dag kjennes lårene ut som jeg maxløftet i knebøy, i antall repetisjoner :p

I dag har det vært for varmt til å gjøre så veldig mye, men har snart nådd skrittmålet i dag :happy:

Vil tro det bare er en vanesak:) man venner seg til det meste. Første dagene er verst, så blir det forhåpentligvis lettere:)

Har ikke klart å ikke spise godis enda. Legger om kostholdet først, så blir det iløpet av noen dager håper jeg :P

Har blitt en god start på uken, med et lite tilbakefall i dag.
Under kalorimålet mitt på mandag og i går, i dag går det ca i 0. Fikk trillet tur begge dagene og en liten treningsøkt i går. I dag kjennes lårene ut som jeg maxløftet i knebøy, i antall repetisjoner :p

I dag har det vært for varmt til å gjøre så veldig mye, men har snart nådd skrittmålet i dag :happy:
Så utrolig bra, slik skal det gjøres :)
Flink du er.
Hva er kalori- og skritt målet ditt?

Har ikke klart å ikke spise godis enda. Legger om kostholdet først, så blir det iløpet av noen dager håper jeg :p
Er ikke så veldig flink når om dagen jeg heller dessverre.
Er noe med det å bare sitte her og kjede seg som gjør det litt for lett å gå i skapet å småspise litt, men har blitt mindre av det de siste dagene, da

Er ikke så veldig flink når om dagen jeg heller dessverre.
Er noe med det å bare sitte her og kjede seg som gjør det litt for lett å gå i skapet å småspise litt, men har blitt mindre av det de siste dagene, da
Og så er det så varmt også, vanskelig å være flink i kvelende varme.

Back
Topp