Skravletråd

Så bra :D
Håper du får kommet i gang med mosjon/trening snart også.
Vil nok ikke bli løping med det første.
Tenker jeg skal gjøre slik jeg gjorde når jeg begynte, begynne å gå korte turer og sakte men sikkert øke på.
Vet at dette kan gjøre vondt en god stund til, ønsker ikke å overanstrenge slik at det tar lenger tid.

Er egentlig påmeldt til den lengste turen under Trysilrypa første helgen i september, men målet mitt nå er å klare å komme meg i form til ¨ta den korteste.

Tenker jeg skal gjøre slik jeg gjorde når jeg begynte, begynne å gå korte turer og sakte men sikkert øke på.
Vet at dette kan gjøre vondt en god stund til, ønsker ikke å overanstrenge slik at det tar lenger tid.

Er egentlig påmeldt til den lengste turen under Trysilrypa første helgen i september, men målet mitt nå er å klare å komme meg i form til ¨ta den korteste.
Du er ganske rå må jeg si! En vilje av stål! :happy:

Det er grillet kylling, paprika i en ildfastform. Hell over fløte, litt sweet chilli saus og cillikrydder. Strø over peanøtter og inn i Ovnen. Nam nam

Den hørtes nydelig ut, kjenner at jeg savner lavkarbo litt når jeg ser sånne oppskrifter (blir for kaloririk som hverdagskost her om dagen) :)

Jeg er imponert over hvordan du har taklet skadene og det å måtte ta det med ro. Syns det virker som du har en veldig god tilnærming til gjenoppbyggingen :)

Jeg er imponert over hvordan du har taklet skadene og det å måtte ta det med ro. Syns det virker som du har en veldig god tilnærming til gjenoppbyggingen :)
Når jeg startet denne ferden veide jeg over 100 kg og var i en elendig for, selv med skade er jeg nå bedre enn jeg var.
Komme meg fra 0 til 100 for ikke så lenge siden, jeg kan gjøre det igjen.
Og denne gang har jeg et bedre utgangspunkt i grunnen.

Du står i det og gjør det du makter og får til pr i dag. Det er BRA!!!! Og tipper motivasjonen og rutinene kommer mer og mer ...

Jeg vil ha is!!!!
Takler ikke denne utmattelse uten litt oppmuntring fra noe søtt ><

I dag må jeg bevege meg med hjelp av vilje, for energien er ikke tilstede :(

I dag stod det egentlig sunn middag på planen, det utgår til fordel for chili cheese og mozzarellasticks.
Med en unge som ikke vil sove på ettermiddagen blir kvelden lang, i tillegg til at vi driver med oppussing of har litt hjelp til det på kvelden.

Har heldigvis fått trillet nesten en time i dag, endelig :)

I dag stod det egentlig sunn middag på planen, det utgår til fordel for chili cheese og mozzarellasticks.
Med en unge som ikke vil sove på ettermiddagen blir kvelden lang, i tillegg til at vi driver med oppussing of har litt hjelp til det på kvelden.

Har heldigvis fått trillet nesten en time i dag, endelig :)
Du snakker om slike chili chees nuggets nå?
Jeg er SÅÅÅÅ svak for dem!!!!!!!

Helt riktig!
Det er jeg også, det er noe av det absolutte beste jeg kan få :love7
Hvordan tilbereder du dem?

På posen til disse chili chees nuggeten står det at de skal står i ovnen 10-12 minutter.
På posen til disse mozzarello stikkene står det at de skal står i ovnen 8-10 minutter.

Jeg putter dem i hver sin ildfast form, og først setter alarmen på 8 minutter.
I mellomtiden setter jeg frityren på maks.
Etter 8 minutter tar jeg mozzarelloen ut, setter på 2 minutter til og putter mozzarelloen i frityren 1-2 minutter slik at de blir sprøe og sprekker litt på siden.
Tar chili chees nuggeten ut og putter i frityren til de er sprø og begynner å sprekke litt opp

Hvordan tilbereder du dem?

På posen til disse chili chees nuggeten står det at de skal står i ovnen 10-12 minutter.
På posen til disse mozzarello stikkene står det at de skal står i ovnen 8-10 minutter.

Jeg putter dem i hver sin ildfast form, og først setter alarmen på 8 minutter.
I mellomtiden setter jeg frityren på maks.
Etter 8 minutter tar jeg mozzarelloen ut, setter på 2 minutter til og putter mozzarelloen i frityren 1-2 minutter slik at de blir sprøe og sprekker litt på siden.
Tar chili chees nuggeten ut og putter i frityren til de er sprø og begynner å sprekke litt opp

Det hørtes helt fantastisk ut å tilberede de sånn!

Her gjør vi det ganske enkelt, legger de på stekebrettet på papir, samtidig, siden jeg ofte syns mozzarellasticksen trenger litt lenger tid enn det som står på pakken. :)
Serveres med remulade eller sursøtsaus.

Det hørtes helt fantastisk ut å tilberede de sånn!

Her gjør vi det ganske enkelt, legger de på stekebrettet på papir, samtidig, siden jeg ofte syns mozzarellasticksen trenger litt lenger tid enn det som står på pakken. :)
Serveres med remulade eller sursøtsaus.
Prøvd med aioli, eventuelt majones blandet med sursøt chilisaus?
Tar bare 5 min å lage dersom du har en blender...

Nei, har ikke prøvd, men skal gjøre det neste gang :)
Husket feil på tiden, er 5-7 minutter på chili chees, og 7-9 min på mozzarello, vært i butikken nå.
Måtte også kjøpe sitron for å lage majonesdippen, har egg og olje, men litt lite sitron :P
Når jeg lager vanlig majones bruker jeg en blanding av sitron og hvitvinseddik, men lager jeg dipp bruker jeg bare sitron og kutter ut sennepen

Back
Topp