Pusern
Gift med forumet
Jeg er virkelig ikke flink til å sitte i ro![]()
Alt blir en vane men du bør prøve nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er virkelig ikke flink til å sitte i ro![]()
Jeg prøver virkelig, bare ikke lett.Alt blir en vane men du bør prøve nå
Er du fornøyd? Viser den brente kalorier for hele dagen?Jeg har en Garmin Vivosmart HR+
Den estimerer det ja.Er du fornøyd? Viser den brente kalorier for hele dagen?
Vurderer nemlig å gå å kjøpe meg i dag, min er en tidligere utgave av fenix 5 som er i dag, men syntes den er upraktisk i det daglige. Var veldig gøy når jeg var veldig aktiv og syklet mangemillionær etc. HahaDen estimerer det ja.
Jeg er veldig fornøyd med den, men det er en smartklokke, ikke en aktivitetsklokke.
Den jeg har er litt gammel så den modellen selges ikke lenger.
Lurer på om denne er den nye modellen
https://buy.garmin.com/nb-NO/NO/p/574602
Jeg prøver virkelig, bare ikke lett.
Klokken er 17:50 nå, og jeg har bare 2.725 skritt, føler meg flink nå...
Fått Vortaren og Paralgin Forte.Flink jente
Er du godt smertelindret?
Gratulerer, er utrolig motiverende med slike klokkerDa er jeg en fitbit rikere!Håper den kommer til å hjelpe på den daglige aktiviteten min.
Grusomt ekkel følelse vil jeg troDet må jeg ha klart.
Det eneste jeg husker jeg tenkte var å gjøre de jeg kunne for å ikke slå hodet i bakke, og det klarte jeg
Det er det nok jaJeg hadde liksom bestemt meg for å holde meg under 5.000 skritt disse dagene.
Det er jo helt UMULIG!!!!!!!!
Er ikke så aktiv selvFøler jeg har vært veldig lite aktiv i tråden her nå, men med ferie så blir det litt sånn
Sliter med å komme meg på trening, litt pga været og litt pga vesla som sliter litt med dagsøvnen nå i varmen.
Så i dag er planen å kjøpe inn noen kettlebells og kanskje håndmanualer til å ha hjemme. Da får jeg jobbet med øvelsene som er viktig før jeg begynner ordentlig med crossfit igjen![]()
Fått Vortaren og Paralgin Forte.
Hjelper sånn mer eller mindre.
Skal ta 1 Voltaren 3 ganger i døgnet, og kan ta opptil 2 Paralgin Forte opp til 4 ganger i døgnet.
Tør ikke ta med enn en Paralgin Forte av gangen, og prøver egentlig å la være å ta dem siden jeg blir så fryktelig kvalm av dem
Er ikke så aktiv selv
Blir noen runder i bassenget og havet med gutta og litt trasking bare![]()
Da er jeg en fitbit rikere!Håper den kommer til å hjelpe på den daglige aktiviteten min.
Er nå positiv til sins, så får det ta den tiden det tar.Ja, mange sliter med kvalme som bivirkning for PF. Endel opplever å føle seg fjerne - særlig om man sjelden tar sterke smertelindrende med.
Tipper du føler deg mye bedre innen et par dager. Verste kneika er du midt i nå.
God bedring!!!
Heller chips så kroppen får slappet av og blitt frisk raskere enn ikke chips og lengre periode med rolig. Hehe.Er nå positiv til sins, så får det ta den tiden det tar.
Det eneste som hjelper medikament kvalmen er potetgull.
Er ikke sikker på om jeg tør å veie på fredag
Er nå positiv til sins, så får det ta den tiden det tar.
Det eneste som hjelper medikament kvalmen er potetgull.
Er ikke sikker på om jeg tør å veie på fredag
Så utrolig bra, slik skal det gjøres16000 skritt første dag med fitbit!! Wow!!