Skravletråd

Fått 2 voltarol 50 mg og 6 paragin forte, det skal holde til apoteket åpner i morgen kl 12, da skal jeg hente ut mer.
Syns det så ut som enorme mengder for å være helt ærlig

Ribbeinsbrudd er veldig smertefullt, og det blir gjerne verre etter en dag eller tre. Min mann har tatt ribbeina 2 ganger, og det ble verre en stund etter ulykkene. Så ta imot smertestillende i tilfelle du trenger dem. Alle er jo forskjellige heldigvis :)

Ribbeinsbrudd er veldig smertefullt, og det blir gjerne verre etter en dag eller tre. Min mann har tatt ribbeina 2 ganger, og det ble verre en stund etter ulykkene. Så ta imot smertestillende i tilfelle du trenger dem. Alle er jo forskjellige heldigvis :)
Jeg vet det, han legen sa det.
Syns bare det virket så enormt mye.
Skal visstnok ta 2*paralgin forte + 1 voltaren før jeg legger meg

Jeg vet det, han legen sa det.
Syns bare det virket så enormt mye.
Skal visstnok ta 2*paralgin forte + 1 voltaren før jeg legger meg

Bedre å forebygge smerte enn å vente lenge i store smerter på at smertestillende virker. Been there, done that :P
Men uff, så iheldig :(
Hvor mange ribbein er brekt?

Bedre å forebygge smerte enn å vente lenge i store smerter på at smertestillende virker. Been there, done that :p
Men uff, så iheldig :(
Hvor mange ribbein er brekt?
De er litt usikker.
Jeg har alle symptomer på ribbeinsbrudd, men så lenge det ikke har knekt helt over er det vanskelig å se på røntgen, minst et

Fått 2 voltarol 50 mg og 6 paragin forte, det skal holde til apoteket åpner i morgen kl 12, da skal jeg hente ut mer.
Syns det så ut som enorme mengder for å være helt ærlig

Det er veldig smart å være smertene i forkant - lar du de slippe helt til er det mye vanskeligere få bukt med dem. Første dagene vil du trenge en god del for å være brukbart smertefri.

Back
Topp