Gurimalla, så uheldig!Blir lite skritt på meg fremover.
Stigen kollapset med meg 2,5 m oppe i luften.
Ryggen rett ned på betong.
Mannen på vei hjem, legevakten når han kommer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gurimalla, så uheldig!Blir lite skritt på meg fremover.
Stigen kollapset med meg 2,5 m oppe i luften.
Ryggen rett ned på betong.
Mannen på vei hjem, legevakten når han kommer
Det er jaggu god trening!I går var vi på hytta med besteforeldrene til mannen, hjalp til med klyving av ved. Er helt utslitt i dag etter dette, så blitt veldig lite skritt i dag. Men er fornøyd med gårsdagen!![]()
Så kjedelig![]()
Ribbeinsbrudd, ingen trening på en stund
Fått 2 voltarol 50 mg og 6 paragin forte, det skal holde til apoteket åpner i morgen kl 12, da skal jeg hente ut mer.Aiaiai. Da har du noen harde døgn foran deg. Har du fått smertestillende?
Oh yes. Det kjennes i dagDet er jaggu god trening!![]()
Usj! Hvordan skjedde dette? Masse god bedring!Ribbeinsbrudd, ingen trening på en stund
Skulle male yttersiden på verandaen, stigen gled og jeg falt 2,5 m ned på hellene under med ryggen førstUsj! Hvordan skjedde dette? Masse god bedring!![]()
Fått 2 voltarol 50 mg og 6 paragin forte, det skal holde til apoteket åpner i morgen kl 12, da skal jeg hente ut mer.
Syns det så ut som enorme mengder for å være helt ærlig
Å herre! Det må ha vært helt jævlig. Da må du ta det helt med ro og bli braSkulle male yttersiden på verandaen, stigen gled og jeg falt 2,5 m ned på hellene under med ryggen først
Jeg vet det, han legen sa det.Ribbeinsbrudd er veldig smertefullt, og det blir gjerne verre etter en dag eller tre. Min mann har tatt ribbeina 2 ganger, og det ble verre en stund etter ulykkene. Så ta imot smertestillende i tilfelle du trenger dem. Alle er jo forskjellige heldigvis![]()
Jeg vet det, han legen sa det.
Syns bare det virket så enormt mye.
Skal visstnok ta 2*paralgin forte + 1 voltaren før jeg legger meg
De er litt usikker.Bedre å forebygge smerte enn å vente lenge i store smerter på at smertestillende virker. Been there, done that
Men uff, så iheldig
Hvor mange ribbein er brekt?
Ribbeinsbrudd, ingen trening på en stund[/QUOTE
Uff dastakkars deg. Men kunne vel vært verre!!! Masse god bedring.
Fått 2 voltarol 50 mg og 6 paragin forte, det skal holde til apoteket åpner i morgen kl 12, da skal jeg hente ut mer.
Syns det så ut som enorme mengder for å være helt ærlig
Kjedelig! Men du skal nok se at mye er vann også, at det er lett å gå ned igjenVekten stoppet på 71 kg![]()
Stakkar! Masse god bedring!Ribbeinsbrudd, ingen trening på en stund
Det går helt fint.Stakkar! Masse god bedring!
Det går helt fint.
Er fryktelig, fryktelig glad det ikke var verre, ut av hvordan jeg falt fryktet jeg at ryggen hadde gått.