Skravletråd

Uff, ja det kunne nok gått veldig mye verre :arghh:
Dette passerer rimelig greitt på noen uker o_O
Jeg gjør som jeg alltid pleier å gjøre, ser det positive i det hele.
Jeg kunne ha blitt så mye, mye verre skadet.
Ja, hvit maling sprutet over alt siden stigen traff malingsspannet, men der det traff og det ikke skal vært hvitt hadde vi enda ikke malt så det maler vi bare over.
Ellers ble ingenting ødelagt.

Jeg gjør som jeg alltid pleier å gjøre, ser det positive i det hele.
Jeg kunne ha blitt så mye, mye verre skadet.
Ja, hvit maling sprutet over alt siden stigen traff malingsspannet, men der det traff og det ikke skal vært hvitt hadde vi enda ikke malt så det maler vi bare over.
Ellers ble ingenting ødelagt.

Du er flink til å være positiv :rolleyes:
Håper at dere nå får god hjelp til resten av male prosjektet.

Du er flink til å være positiv :rolleyes:
Håper at dere nå får god hjelp til resten av male prosjektet.
Vi må bare utsette litt, har ingen som kan hjelpe.
Skal etter hva sameiet sier være ferdig i løpet av sommeren.
Mannen har skadet beinet, derfor jeg skulle ta det meste, og så var jeg uheldig..

Har sendt e-post til styret og forklart situasjonen, samt at vi skal gjøre vårt beste for å bli ferdige, men ba også om dispensasjon til å utsette noe til neste år dersom vi ikke vil klare det

Har sittet og tenkt en del i dag.
Lurer på hvor ille dette hadde vært dersom jeg ikke hadde vært i en så god form som jeg faktisk er i :rolleyes:

Har også et mål nå, innen 2 uker skal jeg opp på Varden, det er et utsiktspunkt inni skogen her.
Ikke lange veien, men det vil være en start på å komme tilbake i form igjen.

Lurer på hvor ille dette hadde vært dersom jeg ikke hadde vært i en så god form som jeg faktisk er i :rolleyes:

Har også et mål nå, innen 2 uker skal jeg opp på Varden, det er et utsiktspunkt inni skogen her.

Du er RÅ og jeg er sikker på at du greier det du har satt som mål :D

Vi må bare utsette litt, har ingen som kan hjelpe.
Skal etter hva sameiet sier være ferdig i løpet av sommeren.
Mannen har skadet beinet, derfor jeg skulle ta det meste, og så var jeg uheldig..

Har sendt e-post til styret og forklart situasjonen, samt at vi skal gjøre vårt beste for å bli ferdige, men ba også om dispensasjon til å utsette noe til neste år dersom vi ikke vil klare det

De må jo forstå denne situasjonen.

Du er RÅ og jeg er sikker på at du greier det du har satt som mål :D
Er ikke RÅ akkurat nå.
Er litt lei meg på grunn av smerter samt at de smertestillende gir meg "mumskji", sitter og gumler på alt jeg ikke skal gumle på.
Syns egentlig bare litt synd på meg selv.
Samtidig er jeg ganske sinna på meg selv som ikke sikret den stigen bedre.
Ganske dårlig samvittighet også for at jeg ikke har fått gjort alt jeg skulle ha gjort og fikk mannen og ungene til å dra hjem mye tidligere enn de skulle. De skulle på stranden å kose seg, men så ringte jeg og fikk dem til å dra hjem sponstreks.
Skulle bare ha tatt en drosje til legevakten og ikke sagt noe før jeg var ferdig der...

Er ikke RÅ akkurat nå.
Er litt lei meg på grunn av smerter samt at de smertestillende gir meg "mumskji", sitter og gumler på alt jeg ikke skal gumle på.
Syns egentlig bare litt synd på meg selv.
Samtidig er jeg ganske sinna på meg selv som ikke sikret den stigen bedre.
Ganske dårlig samvittighet også for at jeg ikke har fått gjort alt jeg skulle ha gjort og fikk mannen og ungene til å dra hjem mye tidligere enn de skulle. De skulle på stranden å kose seg, men så ringte jeg og fikk dem til å dra hjem sponstreks.
Skulle bare ha tatt en drosje til legevakten og ikke sagt noe før jeg var ferdig der...

Skjønner du har det kjipt nå men ikke ha så mye dårlig samvittighet. Vi kvinner har altfor lett det

Flink du er som setter deg mål!:D sikker på at du klarer det!❤️
Rakk du å tenke noe som helst før du traff bakken??:(

Har dere FItbit? Jeg er hanske keen på å kjøpe en. Har en veldig (VELDIG) avansert pulsklokke til som jeg er super fornøyd med. Men den er liksom ikke så diskret i hverdagen. Og så er jeg veldig interessert i å få vite hvor mye jeg er aktiv ila en dag og ikke bare skritt, :rolleyes:
Har dere noe å anbefale?

Føler jeg har vært veldig lite aktiv i tråden her nå, men med ferie så blir det litt sånn :)

Sliter med å komme meg på trening, litt pga været og litt pga vesla som sliter litt med dagsøvnen nå i varmen.

Så i dag er planen å kjøpe inn noen kettlebells og kanskje håndmanualer til å ha hjemme. Da får jeg jobbet med øvelsene som er viktig før jeg begynner ordentlig med crossfit igjen:)

Back
Topp