VIl klare det til slutt, det er jeg sikker på.Skikkelig kjipt med vektoppgang, men det er helt ok. Du klarer å gå ned igjen og fortsette der du slapp, for du har stårvilje![]()
Får se hva vekten sier i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VIl klare det til slutt, det er jeg sikker på.Skikkelig kjipt med vektoppgang, men det er helt ok. Du klarer å gå ned igjen og fortsette der du slapp, for du har stårvilje![]()
Lykke tilGjorde det da jeg gikk på lavkarbo, så jeg vet at kroppen min liker det. Må bare komme hjem fra ferie så får vi se hvor veien går videre![]()
Vi starter opp igjen etter ferieI morgen vil ikke vekta like meg. Gikk bananas i dag
Jaja. Skal prøve å kose meg i helgen og på ferie, og så må jeg samle motivasjon til å fortsette der jeg slapp.
Blander dager selv og glemte veiing...Nå har jeg rotet det helt til for meg selv med å holde styr på hvilke ukedager det er nå som det er ferie, glemte helt av veiing i dag.
Får se om jeg tar det i morgen.
Må få en status på hvor ille det er etter ferien.
Blir også fryktelig lite skritt om dagen ved tanke på at jeg driver med denne malingen av huset.
Kommer bare rett over 10.000![]()
Høres ut som er fryktelig god planVi starter opp igjen etter ferie![]()
Er også det som er litt av problemet mittBlander dager selv og glemte veiing...
Kanskje like greit siden ferie har startet![]()
Det gjør viVi starter opp igjen etter ferie![]()
Så sliter vi og står på frem til desember og julen kommerDet gjør vi![]()
Så sliter vi og står på frem til desember og julen kommer![]()
Heller til pinse med tanke på alle helligdagene det er på starten av åretOg jula varer som kjent til påske![]()
Så kjedeligJa nei, kokosbollene funket ikke
Men på den positive siden så har jeg vært aktiv jevnt over hele dagen i dag, så det er jeg fornøyd med.
Så kjedelig![]()
Blir lite skritt på meg fremover.
Stigen kollapset med meg 2,5 m oppe i luften.
Ryggen rett ned på betong.
Mannen på vei hjem, legevakten når han kommer
Haha, nettoppSå sliter vi og står på frem til desember og julen kommer![]()
Bra å være aktivJa nei, kokosbollene funket ikke
Men på den positive siden så har jeg vært aktiv jevnt over hele dagen i dag, så det er jeg fornøyd med.
Pytt, pytt, det var jo ikke veldig illeVekten stoppet på 71 kg![]()