Skravletråd

Ned 100gram denne uken. PUH! må si jeg trodde det skulle gå andre veien etter sist helg! Haha.
Ingen cm ned denne uken, men merker veldig at klærne sitter annerledes. Hadde på meg en topp jeg kjøpte i mars og følte meg så fin da, Men det er 5,5 kg siden. Og den satt enda finere i går! Shit altså så gøy!

Glemte å si: Ha en kjempe fin dag.
Her er det sol dag 2 i Bergen! HURRA!!!

Hva hvis du fokuserer på aktivitet? Så ikke stresse så mye med kostholdet. Så kommer sikkert kostholdet litt av seg selv når du kjenner at du har beveget deg?
Jeg blir hvertfall ekstra motivert av å gjøre sånn. :rolleyes:
Det har jeg gjort lenge, så det hjelper ikke :(

Ned 100gram denne uken. PUH! må si jeg trodde det skulle gå andre veien etter sist helg! Haha.
Ingen cm ned denne uken, men merker veldig at klærne sitter annerledes. Hadde på meg en topp jeg kjøpte i mars og følte meg så fin da, Men det er 5,5 kg siden. Og den satt enda finere i går! Shit altså så gøy!

Så fint :D
For en premie for å gjøre en innsats :D

Utrolig motiverende når man ser resultater!:D

I morgen vil ikke vekta like meg. Gikk bananas i dag :(
Jaja. Skal prøve å kose meg i helgen og på ferie, og så må jeg samle motivasjon til å fortsette der jeg slapp.

Beste følelsen og beste motivasjonen

Ble sittende alt for lenge og glemte skrittene mine. Endte opp med litt over 100 for lite ><
Kjedelig! Jaja. Morgendagen er uansett ødelagt mtp vekta. Blerb.

Nå har jeg rotet det helt til for meg selv med å holde styr på hvilke ukedager det er nå som det er ferie, glemte helt av veiing i dag.
Får se om jeg tar det i morgen.
Må få en status på hvor ille det er etter ferien.

Blir også fryktelig lite skritt om dagen ved tanke på at jeg driver med denne malingen av huset.
Kommer bare rett over 10.000 :(

Nå har jeg rotet det helt til for meg selv med å holde styr på hvilke ukedager det er nå som det er ferie, glemte helt av veiing i dag.

Blir også fryktelig lite skritt om dagen ved tanke på at jeg driver med denne malingen av huset.
Kjedelig å ikke få til det du vanligvis får til. Hvor mye har du igjen nå?
Og du, hvor kjapt tror du de der kremtoppene eller hva det nå var vil funke? Fikk tak i dæm i dag, men har ikke smakt enda :P

Det er jo egentlig et bra tall men skjønner du føler det sånn med tanke på hva du vanligvis har. Armer og rygg får vel litt extra trim disse dagene i det minste..
Og ferie er ferie og august vinker i det fjerne :D

Kjedelig å ikke få til det du vanligvis får til. Hvor mye har du igjen nå?
Og du, hvor kjapt tror du de der kremtoppene eller hva det nå var vil funke? Fikk tak i dæm i dag, men har ikke smakt enda :p
Du tenker på disse Grete Rode kokosboller?
Dersom jeg spiser alle 6 på rappen begynner magen å boble etter ca 1 time og begynner å fly på do

Var på 68,2 før ferien, tror jeg er på over 70 igjen nå, om ikke mer :(
Målet mitt er 63,2 kg, da har jeg gått ned 40 kg

Det er jo egentlig et bra tall men skjønner du føler det sånn med tanke på hva du vanligvis har. Armer og rygg får vel litt extra trim disse dagene i det minste..
Og ferie er ferie og august vinker i det fjerne :D
Har rett over 11.000 skritt nå, og siden jeg er helt alene hjemme kunne jeg alltids tatt meg en løpetur, men etter dagens maling verker rygg og bekken så jeg orker rett og slett ikke

Du tenker på disse Grete Rode kokosboller?
Dersom jeg spiser alle 6 på rappen begynner magen å boble etter ca 1 time og begynner å fly på do

Var på 68,2 før ferien, tror jeg er på over 70 igjen nå, om ikke mer :(
Målet mitt er 63,2 kg, da har jeg gått ned 40 kg

Skikkelig kjipt med vektoppgang, men det er helt ok. Du klarer å gå ned igjen og fortsette der du slapp, for du har stårvilje :)

Back
Topp