~.:[Skravletråd]:.~

M-hm, er jo sånn ;)

Hvordan gikk det i dag? Amputert over kneet?

Amputasjon var eneste løsning haha.. nei da.. Men var visst en sene som er overbelastet og ja noe økt ødem som kan være årsak :p
Ingenting annet å gjøre enn å fortsette støttestrømper, høyt med bena og paracet ved behov.. :(

Så flink! :-) fått gjort masse idag

Ja, har sove i 2t og..samt levert og henta.

Mandag skal jeg pakke fødebagen. Må få mannen til å grave en del ting dra boden, problemer er bare at den er helt full og vi kommer ikke inn. Haha..

Tror kroppen min er over gjennomsnittet ivrig etter amming og melkelaging... Lillegutt våknet i natt med høy feber og hoste, jeg lener ham inn til brystet og vugger ham og melken bare renner fra brystene.... Jeg måtte få mannen til å hente papir, jeg var helt gjennomvåt :p:Do_O

Amputasjon var eneste løsning haha.. nei da.. Men var visst en sene som er overbelastet og ja noe økt ødem som kan være årsak :p
Ingenting annet å gjøre enn å fortsette støttestrømper, høyt med bena og paracet ved behov.. :(

Ok, jaja, mange rare bieffekter av å være gravid as, ingen tvil om det! Får håpe du klarer å holde det i sjakk da :)

Ja, har sove i 2t og..samt levert og henta.

Mandag skal jeg pakke fødebagen. Må få mannen til å grave en del ting dra boden, problemer er bare at den er helt full og vi kommer ikke inn. Haha..

Skal også pakke fødebag og bag til lille junior. Har skikkelig tidsnød følelse og vil ha gjort alt! Men må vente på skattepengene hehe... De kommer lovlig sent for min del i år :)

Skal også pakke fødebag og bag til lille junior. Har skikkelig tidsnød følelse og vil ha gjort alt! Men må vente på skattepengene hehe... De kommer lovlig sent for min del i år :)

Jeg føler jeg må gjøre det i mens formen er der. Ikke sikkert jeg orker mandag, men nå har jeg i hvertfall vasket de minste klærene.

Nei er ikke særlig behagelig kan du si men går fort over heldigvis. Men nå er alt ett ork og jeg føler jeg er tung, svær og ukomfortabel. Gleder meg til jeg kan få av fødselsvekten og det ekstra som henger igjen etter førstemann som jeg ikke klarte å bli kvitt før denne graviditeten
Samme her, gleder meg bare så utrolig til å være i normalvekt igjen, livet er så mye lettere når man er litt lettere!

Naboen har døra opp og spiller høy musikk. Vi har vinduet åpent og det bråker helt villt. Rart at ikke ungene våkner...

Ok, jaja, mange rare bieffekter av å være gravid as, ingen tvil om det! Får håpe du klarer å holde det i sjakk da :)

Alt ordner seg når man ikke har noe annet valg :)

Dagens lille flause

Var hos tanta mi og ble invitert på middag, spiste litt for mye..
Må som regel sitte nokså tilbakelent pga denne magen :-P tante skulle vise meg noe og jeg bøyde meg litt for raskt og opp kom deeeen rapen :-P flaaaaut hahah
Heldigvis var det hos tante & co og ikke noen andre, for de er kjempe avslappa med sånt men.. Flaut uansett :-D

Det er SÅ varmt. I går var det 25g og det er allerede 20 grader ute nå.

Er meldt kanon vær hele uka, kanskje jeg skal få sola de melkehvite leggene mine litt.

Det er SÅ varmt. I går var det 25g og det er allerede 20 grader ute nå.

Er meldt kanon vær hele uka, kanskje jeg skal få sola de melkehvite leggene mine litt.
Så deilig! Er meldt fint vær her i Oslo og litt senere i uken, håper jeg orker å få utnyttet de!

Så deilig! Er meldt fint vær her i Oslo og litt senere i uken, håper jeg orker å få utnyttet de!

Jeg gleeeeeder meg til solen kommer igjen, for nå som det regner her føles det så klamt og ekkelt i leiligheten. Sol fra onsdag :Heartred:dance011

Jeg gleeeeeder meg til solen kommer igjen, for nå som det regner her føles det så klamt og ekkelt i leiligheten. Sol fra onsdag :Heartred:dance011
Kan ikke si jeg gleder meg til varmen kommer akkurat, jeg orket stortsett bare å ligge rolig sist.... men det skal bli deilig likevel. Er så fuktig og lommert nå at jeg ikke orker noe likevel :p

Kan ikke si jeg gleder meg til varmen kommer akkurat, jeg orket stortsett bare å ligge rolig sist.... men det skal bli deilig likevel. Er så fuktig og lommert nå at jeg ikke orker noe likevel :p

Elsker varmen og solen, men har så ubehagelige utestoler for tiden at jeg ikke klarer å sitte ute på de. Så forhåpentligvis blir det ikke lenge før jeg får meg en solstol som jeg kan bruke masse tid i :D

Back
Topp