Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kraftig senebetennelse i høyre skulder!! Må ringe legen i morgennoen som vet om man kan få kortisonsprøyte selv om man er gravid?
Ååå!!Ingen av sjefene mine ville sette kortison på en gravid iallefall:/
Fått senebetennelse selv i høyre arm og skulder, men får ikke gjort en dr*** med det![]()
Jeg har fått to kortisonsprøyter i svangerskapet pga allergi, så man kan få. Det er en vurderingssak i hvert enkelt tilfelle, og fordelene må veie opp for ulempeneKraftig senebetennelse i høyre skulder!! Må ringe legen i morgennoen som vet om man kan få kortisonsprøyte selv om man er gravid?
Jeg har mirakuløst blitt litt bedre over natten, så skal slappe av å vente å se. Håper det blir enda litt bedre, da kan jeg vente med den sprøytaJeg har fått to kortisonsprøyter i svangerskapet pga allergi, så man kan få. Det er en vurderingssak i hvert enkelt tilfelle, og fordelene må veie opp for ulempene![]()
Ååå!!noe annet jeg kan gjøre? Er oppe i skulderen. Får jo ikke gjort noe. Tørke meg etter dobesøk, dra opp truse å bukse, er blitt store problemer! Ikke minst, er jeg alene med ei 4år gammel jente over ei uke til! Kan ikke gå sånn som dette i 7-8 uker til?
Jeg har fått to kortisonsprøyter i svangerskapet pga allergi, så man kan få. Det er en vurderingssak i hvert enkelt tilfelle, og fordelene må veie opp for ulempene![]()
Jeg har mirakuløst blitt litt bedre over natten, så skal slappe av å vente å se. Håper det blir enda litt bedre, da kan jeg vente med den sprøyta![]()
Fortsatt ikke blitt verre igjen! Så håper det holder seg slik, eller at jeg blir enda bedreDet var godt å høre![]()
Så bra, håper det holder seg sånn daJeg har mirakuløst blitt litt bedre over natten, så skal slappe av å vente å se. Håper det blir enda litt bedre, da kan jeg vente med den sprøyta![]()
Fortsatt ikke blitt verre igjen! Så håper det holder seg slik, eller at jeg blir enda bedre![]()
Ja, krysser fingrene for det!Så bra, håper det holder seg sånn da![]()
Ja får virkelig håpe det. Bare en uke igjen til jeg får avlastningSatser på du blir bedre og bedrehar sånn konstant murring og sviende følelse i overarmen jeg nå men iogmed jeg vet jeg ikke får ordnet opp i det så overlever jeg jo hehe
Ja får virkelig håpe det. Bare en uke igjen til jeg får avlastningså får bite tennene sammen til da. Når mannen kommer hjem får han svinge både støvsuger å vaskekost
Ja det er rart hva vi tåler når vi vet vi må?![]()
Spiser is og venter på iste del av idol finalen.
Brystspreng har jeg også.
Modning har jeg fått beskjed om, har en del mensmurringer jeg også. Ta deg en paracet når det står på som verst du ♡Når man får mensen murringer ... hva indikerer det og hva gjør dere? Kan jeg ta paracet for det liksom? Er ordentlig slitsomt dette :/
Dette har jeg gått glipp avHormonelle meg gråt når ikke norah vant haha
Modning har jeg fått beskjed om, har en del mensmurringer jeg også. Ta deg en paracet når det står på som verst du ♡