Så flink!Har vasker badet, vasket tre maskiner med klær, ryddet et skap, vaska stellebaggen, rydda kjøkkenet, bretta klær i dag. Veldig stolt!
Har litt igjen, men det får mannen ta når han kommer hjem nå snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink!Har vasker badet, vasket tre maskiner med klær, ryddet et skap, vaska stellebaggen, rydda kjøkkenet, bretta klær i dag. Veldig stolt!
Har litt igjen, men det får mannen ta når han kommer hjem nå snart![]()
M-hm, er jo sånn
Hvordan gikk det i dag? Amputert over kneet?
Så flink!fått gjort masse idag
Amputasjon var eneste løsning haha.. nei da.. Men var visst en sene som er overbelastet og ja noe økt ødem som kan være årsak![]()
Ingenting annet å gjøre enn å fortsette støttestrømper, høyt med bena og paracet ved behov..![]()
Ja, har sove i 2t og..samt levert og henta.
Mandag skal jeg pakke fødebagen. Må få mannen til å grave en del ting dra boden, problemer er bare at den er helt full og vi kommer ikke inn. Haha..
Skal også pakke fødebag og bag til lille junior. Har skikkelig tidsnød følelse og vil ha gjort alt! Men må vente på skattepengene hehe... De kommer lovlig sent for min del i år![]()
Synes du er driftig jegJeg føler jeg må gjøre det i mens formen er der. Ikke sikkert jeg orker mandag, men nå har jeg i hvertfall vasket de minste klærene.
Samme her, gleder meg bare så utrolig til å være i normalvekt igjen, livet er så mye lettere når man er litt lettere!Nei er ikke særlig behagelig kan du si men går fort over heldigvis. Men nå er alt ett ork og jeg føler jeg er tung, svær og ukomfortabel. Gleder meg til jeg kan få av fødselsvekten og det ekstra som henger igjen etter førstemann som jeg ikke klarte å bli kvitt før denne graviditeten
Ok, jaja, mange rare bieffekter av å være gravid as, ingen tvil om det! Får håpe du klarer å holde det i sjakk da![]()
Så deilig! Er meldt fint vær her i Oslo og litt senere i uken, håper jeg orker å få utnyttet de!Det er SÅ varmt. I går var det 25g og det er allerede 20 grader ute nå.
Er meldt kanon vær hele uka, kanskje jeg skal få sola de melkehvite leggene mine litt.
Så deilig! Er meldt fint vær her i Oslo og litt senere i uken, håper jeg orker å få utnyttet de!

Kan ikke si jeg gleder meg til varmen kommer akkurat, jeg orket stortsett bare å ligge rolig sist.... men det skal bli deilig likevel. Er så fuktig og lommert nå at jeg ikke orker noe likevelJeg gleeeeeder meg til solen kommer igjen, for nå som det regner her føles det så klamt og ekkelt i leiligheten. Sol fra onsdag![]()
Kan ikke si jeg gleder meg til varmen kommer akkurat, jeg orket stortsett bare å ligge rolig sist.... men det skal bli deilig likevel. Er så fuktig og lommert nå at jeg ikke orker noe likevel![]()