~.:[Skravletråd]:.~

Idag var det min tur å bli stoppet av en fremmed person.. Skulle forbi en mann og datteren hans når han spurte om jeg hadde lenge igjen... Svarte "njaa..." og fikk tilbake "en uke? To uke?" :-P
Svarte at det var nok 1.5-2 måneder igjen og da utbrøt mannen "mamma Mia! hvordan det gå? du ha masse lykke til!" hahah

Nei vet ikke. Aldri hørt om å få det på ankelen. Men kanskje prøv å legge foten høyt om mulig? Kan du ha slått deg da?
Så nå at du ikke har slått deg:p :/ forandret seg ila dagen?

Blitt verre nå utover kvelden:/ ser bedre når jeg får av meg støttestrømpene ikveld :/ Men hele benet er ømt, så skal heldigvis på jobb imorgen så får høre med legene på jobb hva det kan være :/
Nei, har ikke slått meg hehe

Vært på kontroll hos jordmor idag:). Hun mente huleboer ligger med hodet ned så spennende om han velger å ligge slik til termin:)

Håper da de små velger å ligge med hodet ned når de har lagt seg slik så sent hehe :)

32+0 og kontroll hos jordmor i dag :) hodet var så og si helt festet :) trodde ikke det var vanlig hos 2.gangs jeg :) men håper ikke hun får seg løs igjen. Greit å vite at hun ligger med hodet ned:)

Spennende at hun har lagt seg med hodet ned og det så og si er helt festet da :)
Men er det ikke vanlig desto flere svangerskap man har bak seg?

Jeg har en sånn blodåre til vanlig jeg, bare er der den går liksom. Kan jo være at du også har det men at den ikke har kommet fram før nå? Og at vondten er pga vann/hovne bein? Jeg ser i alle fall at jeg har fått veldig mange markerte/bulende blodårer rundtomkring på hender og bringe/bryst etc pga det økte blodvolumet, det er jo snakk om ganske mye mer enn vanlig (opptil 50 %/2.5 L)....

Jeg har faktisk ikke noe vann i kroppen nå, heldigvis :) og den er stein hard.. kan det være en sene da kanskje?
Nei, får høre på jobb imorgen om de har noen formening om hva det er :/
Vondt er det iallefall :/

Jeg har faktisk ikke noe vann i kroppen nå, heldigvis :) og den er stein hard.. kan det være en sene da kanskje?
Nei, får høre på jobb imorgen om de har noen formening om hva det er :/
Vondt er det iallefall :/

Ha, ok, ja da ville jeg sjekka det opp! Høres ikke godt ut :(

Tror ikke det er så vanlig at hodet fester seg 2. Gangen. Men mye mulig jeg har "hørt". Feil :)
Nei tror det er riktig. At hos flergangsfødende er det vanlig at hodet ikke fester seg før fødselen starter eller noe sånt! Nummer to her også, å han var så og si festet da jeg var på kontroll i uke 32 og, noe jordmoren nesten var litt sjokkert over.

Tror ikke det er så vanlig at hodet fester seg 2. Gangen. Men mye mulig jeg har "hørt". Feil :)

Vet du hvordan det er når jeg ansees som førstegangs igjen ? Er 3.nå men 8 år siden yngste kom til verden haha.. ikke at det har noe å si da men ble bare nysgjerrig:p

Ha, ok, ja da ville jeg sjekka det opp! Høres ikke godt ut :(

Blitt blått nå :/ Tok av strømpene nå og så en blå ring rundt :/
Måtte ty til paracet også :( "spent" på hva det kan være :p

Blitt blått nå :/ Tok av strømpene nå og så en blå ring rundt :/
Måtte ty til paracet også :( "spent" på hva det kan være :p
Litt rart. Men må jo være noe blåmerkeaktig nå da..? Rart at det skulle komme først to dager etterpå men kom til å tenke på 17.mai, da behandler vi jo ikke føttene så pent alltid:) uansett godt du skal få sjekka det med lege i morra:)

Auda :( sikker på at du bør vente til i morgen med å sjekke det ut...? Du som er sånn helsepersonell som ikke skal være til bry mener jeg... ;)

Hehe, du er skjønn da.. Men jeg er snart på jobb så gikk bra å avvente :p verste pasienten veit du ;)

Litt rart. Men må jo være noe blåmerkeaktig nå da..? Rart at det skulle komme først to dager etterpå men kom til å tenke på 17.mai, da behandler vi jo ikke føttene så pent alltid:) uansett godt du skal få sjekka det med lege i morra:)

Kremt * på 17.mai i år gikk jeg i joggebukse og var på camping hihi.. ikke min tur med barna i år og da måtte det bli sånn.. så har null peiling.. så blir spennende å høre hva sjefen sier idag :)

Kremt * på 17.mai i år gikk jeg i joggebukse og var på camping hihi.. ikke min tur med barna i år og da måtte det bli sånn.. så har null peiling.. så blir spennende å høre hva sjefen sier idag :)
Fikk du noe svar?:)

Litt irritert over utnyttelsen av dagen min. Lå på sofaen fra bhglevering til —henting og har allikevel gått på meg vondt fra hoftene og ned:/
Fikk den beste ideen av lillemor, hun ønsker seg frokostblanding til middag:D

Har vasker badet, vasket tre maskiner med klær, ryddet et skap, vaska stellebaggen, rydda kjøkkenet, bretta klær i dag. Veldig stolt!

Har litt igjen, men det får mannen ta når han kommer hjem nå snart :)

Back
Topp