~.:[Skravletråd]:.~

Dypfryst ørret på 2 kg. Ok å grille og spise ? Oppdrettsfisk..

Prøvde å lese men ble ikke helt klok... Vis vedlegget 177111
Har ikke peiling men kan si hva jeg hadde gjort. Ville nok ikke tenkt så veldig mye over den ene porsjonen med fisk så lenge jeg ikke spiser det til daglig.. Men forvirrende når det står motsatt i teksten:p

Plutselig skikkelig rush med kynnere i kveld.. dagen har gått veldig fort men ikke gjort så mye egentlig. Er nok sliten når jeg kjenner etter:)

Kan ikke huske jeg har kjent noe særlig liv idag:-O. Har vært en del på farten da og vært mye etter mini når vi har vært hjemme så har ikke vært særlig i ro før nå. Kommet meg i seng så håper jeg merker litt bevegelse snart

Dagen tusler og går. Reist en time i bil og vært på skoletilstelning. Jeg er sliten, trøtt og solbrent. Overnatting hos mamma, så lilletupp ligger og synger i naborommet fremdeles. Mini spreller i magen:)

i morgen er det kontroller på sykehuset. Først av mitt hjerte og så ul av jr:) er så spent på leiet! Og litt på vekt. Sist var det noe med blodtilførselen fra meg til morkaka som ikke var helt supert så spennende å se hva de sier om det og.

Har drukket to glass cola og en cappuccino for å holde meg oppe så det er vel snart koffeingrense nådd for i dag:p

Håper alle har hatt en grei feiring:)

Gratulerer med dagen! Og lykke til på kontrollen imorgen :)
Hadde også litt dårlig blodtilførsel i blodkarene til morkaka, men det har visst ordna seg, håper det gjør det til deg også ;)

Gratulerer med dagen! Og lykke til på kontrollen imorgen :)
Hadde også litt dårlig blodtilførsel i blodkarene til morkaka, men det har visst ordna seg, håper det gjør det til deg også ;)
Takk:) Det var litt høyt trykk på ene siden visstnok, men etter at hun drøftet med en kollega så var det egentlig ingenting:) men spennende hvordan det er i morra. Han har vokst godt til nå og er frisk og fin:)

Takk:) Det var litt høyt trykk på ene siden visstnok, men etter at hun drøftet med en kollega så var det egentlig ingenting:) men spennende hvordan det er i morra. Han har vokst godt til nå og er frisk og fin:)
Det var det samme jeg hadde. Det var visst ingenting spesielt og overlegen mente til og med at det var naturlig at det venstre blodkaret var litt mindre motstand på enn det på den siden morkaken lå, visstnok. Men greit å få sjekket likevel :)

Det var det samme jeg hadde. Det var visst ingenting spesielt og overlegen mente til og med at det var naturlig at det venstre blodkaret var litt mindre motstand på enn det på den siden morkaken lå, visstnok. Men greit å få sjekket likevel :)
Godt å høre:) må si jeg ble litt nervøs da jeg lå der og legen ble helt stille:p generelt godt å få litt oppfølging ja:)

Snapchat-5724653551545254948.jpg noen som vet hva den( blodåren?)rundt kulen på ankelen kan være? Den er super øm, gjør vondt når jeg går, tilogmed under foten gjør det vondt :/ jeg har ikke tråkket over eller slått den borti noe heller :/

Vis vedlegget 178056 noen som vet hva den( blodåren?)rundt kulen på ankelen kan være? Den er super øm, gjør vondt når jeg går, tilogmed under foten gjør det vondt :/ jeg har ikke tråkket over eller slått den borti noe heller :/
Kan det være åreknute?:/

Akkurat laget meg et dagsmål: pakke alt jeg har som skal i fødebagen:)

Kan det være åreknute?:/

Har tenkt tanken men aldri hatt det før:/ trodde også de ville være blå? Auuu er det iallefall:/
Noen tips til hva man kan gjøre dersom det er dette da?

Satt på en deig til skoleboller og har lager smoothie is til frøkna. Nå: søvn!

Har tenkt tanken men aldri hatt det før:/ trodde også de ville være blå? Auuu er det iallefall:/
Noen tips til hva man kan gjøre dersom det er dette da?
Nei vet ikke. Aldri hørt om å få det på ankelen. Men kanskje prøv å legge foten høyt om mulig? Kan du ha slått deg da?
Så nå at du ikke har slått deg:p :/ forandret seg ila dagen?

Vis vedlegget 178056 noen som vet hva den( blodåren?)rundt kulen på ankelen kan være? Den er super øm, gjør vondt når jeg går, tilogmed under foten gjør det vondt :/ jeg har ikke tråkket over eller slått den borti noe heller :/

Jeg har en sånn blodåre til vanlig jeg, bare er der den går liksom. Kan jo være at du også har det men at den ikke har kommet fram før nå? Og at vondten er pga vann/hovne bein? Jeg ser i alle fall at jeg har fått veldig mange markerte/bulende blodårer rundtomkring på hender og bringe/bryst etc pga det økte blodvolumet, det er jo snakk om ganske mye mer enn vanlig (opptil 50 %/2.5 L)....

Back
Topp