~.:[Skravletråd]:.~

Kjipt da! Er du sikker på eggløsning?

Nei, er det jeg ikke helt er.. Men gynekologen viste ikke noe tegn til bekymring selv om vi ikke så noe enda. Hun sa bare at det var for tidlig. Så da satser jeg på det. Måtte selvfølgelig ta en graviditetstest da jeg kom hjem igjen nå, haha, og den ble positiv med en gang pluss veldig sterk. En del sterkere enn tidligere.

Skal fortelle broren min og svigersøstera mi det ikveld. :) gleder meg til halloweenfest, selv om jeg ikke skal drikke. Jeg ble skikkelig gira på tanken på tranebærjuice, som noen foreslo her inne. Håper de har det, altså! Hvis ikke får jeg kjøpe det og "forse" med det sammen med de andre. :p hihi

Skal fortelle broren min og svigersøstera mi det ikveld. :) gleder meg til halloweenfest, selv om jeg ikke skal drikke. Jeg ble skikkelig gira på tanken på tranebærjuice, som noen foreslo her inne. Håper de har det, altså! Hvis ikke får jeg kjøpe det og "forse" med det sammen med de andre. :p hihi

Det var meg :D Du skulle ut? Jeg har hvertfall aldri vært på et utested hvor de ikke har det!

Nei, er det jeg ikke helt er.. Men gynekologen viste ikke noe tegn til bekymring selv om vi ikke så noe enda. Hun sa bare at det var for tidlig. Så da satser jeg på det. Måtte selvfølgelig ta en graviditetstest da jeg kom hjem igjen nå, haha, og den ble positiv med en gang pluss veldig sterk. En del sterkere enn tidligere.

Ingen grunn til bekymring nei! Er nok bare EL som har vært litt senere:-)

Blir spennende å se når termin blir da:-)

Dagens smil :D
Mens jeg la gutta i seng, snek mannen seg ut og handlet inn diverse godsaker jeg liker. Med favorittblomster og et utrolig koselig kort gratulerte han meg med graviditeten!♡ flere av tingene her er kravings jeg fikk med mine to gutter- at han husker!♡
Han gjør det veldig lett å være sunn da!! Hoho..
Måtte bare dele med noen! :D

Vedlegg

• 1446489849353.jpg
    1446489849353.jpg
    65,5 KB · Visninger: 25
Mens jeg la gutta i seng, snek mannen seg ut og handlet inn diverse godsaker jeg liker. Med favorittblomster og et utrolig koselig kort gratulerte han meg med graviditeten!♡ flere av tingene her er kravings jeg fikk med mine to gutter- at han husker!♡
Nei så søt :D visste sambo og han spurte om jeg hinta haha

Ååååååååå!! Spør om han er intr i å holde kurs for andre menn om hvordan man scorer kjæreste-poeng :p

God så herlig ♡♡

Nei! Åh, det glemte jeg :( var det bra?

Det var veldig koselig, om jeg kan si det sånn! Så var det kjempe rørende på slutten når barna og andre mødre skulle si hva de tenkte om henne og hvordan hun var som mor. Felte en liten tåre ja! :p hehe

Back
Topp