~.:[Skravletråd]:.~

God morgen! Ligger i sengen og har slumret en halv time :eek: Vil bare bli liggende.. Men siste dag på jobb denne uken før det er langhelg :D
Herlig med langhelg! :) slumret litt I morges jeg også, herlig.
 
Sitter på jobb, er en veldig rolig periode midt på dagen. . Får strikket litt på den fryktelig kjedelige ullbuksen da..
 
Sitter på jobb, er en veldig rolig periode midt på dagen. . Får strikket litt på den fryktelig kjedelige ullbuksen da..
Herlig med litt rolig periode på jobb da :) Jeg er tilbake fra caféturen, og nå holder jeg på å sovne av :sleep002
 
Jeg er så fysen, lyst på alt mulig..og trøtt!
 
Herlig med litt rolig periode på jobb da :) Jeg er tilbake fra caféturen, og nå holder jeg på å sovne av :sleep002
Joda, det er helt greit, men når jeg sitter I ro kjenner jeg kvalmen bedre :(
 
Jeg er helt omvendt! Vanligvis har jeg lyst på sjokolade heeele tiden! Nå frister deg ikke!
Åh, det hadde vært noe.. men regner med at om en ukes tid er den lysten helt borte, håper jeg :p
 
Jeg er helt omvendt! Vanligvis har jeg lyst på sjokolade heeele tiden! Nå frister deg ikke!

Samme her! Eller, hvertfall lyst på litt søtsaker her og der. Samboer hadde kjøpt en full pose med smågodt i helgen og jeg hadde ikke lyst på en bit!
 
Fikk jobben som ringevikar i barnehage, problemet nå er at jeg håper de aldri ringer meg. Haha, uff!

Våkna i dag å var så sinnsykt kvalm og har kasta en del opp :( jeg er bombesikker på at det skal bli verre om en uke eller to :/

Heldigvis har jeg jo muligheten til å si nei viss de ringer på en veldig dårlig dag.
 
Nå starter helgen her :D deilig!! Kose meg hjemme med gullklompen som jeg føler jeg ser alt for sjeldent etter jeg begynte å jobbe igjen :(
 
Herremin, jeg og mamma var akkurat ute og kjørte og var sekunder fra å bli påkjørt av en idiot som holdt på å skulle kjøre forbi i en sving!!! Gikk bare bra men jeg fikk jo helt gråteanfall, tenker det ikke akkurat ble bedre av hormoner. Glad for at det gikk bra. Ble bare så skremt!! :S
 
Hihi! Regner med at det snur her også.... Dessverre!! Spiste sjokolade med begge hendene sist:-/
Huff da. Jeg spiste nesten inne noe sist. La på meg 10 kg. Denne gangen blir det vel minst det dobbelte...
 
Herremin, jeg og mamma var akkurat ute og kjørte og var sekunder fra å bli påkjørt av en idiot som holdt på å skulle kjøre forbi i en sving!!! Gikk bare bra men jeg fikk jo helt gråteanfall, tenker det ikke akkurat ble bedre av hormoner. Glad for at det gikk bra. Ble bare så skremt!! :S

Så ekkelt! Det er så mange idioter i trafikken og slike opplevelser sitter lenge i.
 
Herremin, jeg og mamma var akkurat ute og kjørte og var sekunder fra å bli påkjørt av en idiot som holdt på å skulle kjøre forbi i en sving!!! Gikk bare bra men jeg fikk jo helt gråteanfall, tenker det ikke akkurat ble bedre av hormoner. Glad for at det gikk bra. Ble bare så skremt!! :S
Oi, så skummelt! :wideyed: Enda godt det gikk bra!
 
Herremin, jeg og mamma var akkurat ute og kjørte og var sekunder fra å bli påkjørt av en idiot som holdt på å skulle kjøre forbi i en sving!!! Gikk bare bra men jeg fikk jo helt gråteanfall, tenker det ikke akkurat ble bedre av hormoner. Glad for at det gikk bra. Ble bare så skremt!! :S

Det er virkelig altfor mange der ute som aldri slulle hatt lappen :eek: Så bra dere er like hele!
 
Back
Topp