anines
Elsker forumet
Nei det er det jeg også tenker.. men hva skal jeg si når jeg ikke drikker alkoholer litt tidlig å komme ut med at vi er gravide
hehe!
Drinker er jo ikke vanskelig å lage alkoholfrie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er det jeg også tenker.. men hva skal jeg si når jeg ikke drikker alkoholer litt tidlig å komme ut med at vi er gravide
hehe!
4+6.. Hadde ikke regnet med å se en baby, men kanskje det "sorte hullet" om du skjønner hva jeg mener![]()
Kjipt da! Er du sikker på eggløsning?
Skal fortelle broren min og svigersøstera mi det ikveld.gleder meg til halloweenfest, selv om jeg ikke skal drikke. Jeg ble skikkelig gira på tanken på tranebærjuice, som noen foreslo her inne. Håper de har det, altså! Hvis ikke får jeg kjøpe det og "forse" med det sammen med de andre.
hihi
Ja det var det jo!Det var megDu skulle ut? Jeg har hvertfall aldri vært på et utested hvor de ikke har det!
Og hvis de ikke skulle ha er alle utesteder pliktet til å ha alkoholfrie alternativer til vin og/eller øl ogsåJa det var det jo!Ja, til et utested i byen. Det høres bra ut, får satse på at de har det
![]()
Nei, er det jeg ikke helt er.. Men gynekologen viste ikke noe tegn til bekymring selv om vi ikke så noe enda. Hun sa bare at det var for tidlig. Så da satser jeg på det. Måtte selvfølgelig ta en graviditetstest da jeg kom hjem igjen nå, haha, og den ble positiv med en gang pluss veldig sterk. En del sterkere enn tidligere.
Ingen grunn til bekymring nei! Er nok bare EL som har vært litt senere
Blir spennende å se når termin blir da![]()
Nei så søtDagens smil
Mens jeg la gutta i seng, snek mannen seg ut og handlet inn diverse godsaker jeg liker. Med favorittblomster og et utrolig koselig kort gratulerte han meg med graviditeten!♡ flere av tingene her er kravings jeg fikk med mine to gutter- at han husker!♡
Han gjør det veldig lett å være sunn da!! Hoho..
Måtte bare dele med noen!![]()
Haha.. så bra!Nei så søtvisste sambo og han spurte om jeg hinta haha
Ååååååååå!! Spør om han er intr i å holde kurs for andre menn om hvordan man scorer kjæreste-poengDagens smil
Mens jeg la gutta i seng, snek mannen seg ut og handlet inn diverse godsaker jeg liker. Med favorittblomster og et utrolig koselig kort gratulerte han meg med graviditeten!♡ flere av tingene her er kravings jeg fikk med mine to gutter- at han husker!♡
God så herlig ♡♡Dagens smil
Jeg også!! Er nesten ferdig med 5 sesongen - på 2 ukerJeg skal gå og legge meg - snart. Har fått totalt dilla på Downton Abbey og har to episoder igjen... Tror jeg må se en til, hvis jeg klarer å holde meg våken![]()

Nei! Åh, det glemte jegNoen som så "kjære mamma" nå?
Nei! Åh, det glemte jegvar det bra?