Har sumo, så jeg får sjekke om det ligger derDet var veldig koselig, om jeg kan si det sånn! Så var det kjempe rørende på slutten når barna og andre mødre skulle si hva de tenkte om henne og hvordan hun var som mor. Felte en liten tåre ja!hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sumo, så jeg får sjekke om det ligger derDet var veldig koselig, om jeg kan si det sånn! Så var det kjempe rørende på slutten når barna og andre mødre skulle si hva de tenkte om henne og hvordan hun var som mor. Felte en liten tåre ja!hehe
Har sumo, så jeg får sjekke om det ligger der![]()
At jeg ikke så denne før nå.. kunne jo satt det på opptak. Men jeg tenker det er på sumoDet er reprise 23.30 så jeg! Om det ikke blir for sentDu kan jo evt sette på opptak om du har mulighet
![]()
At jeg ikke så denne før nå.. kunne jo satt det på opptak. Men jeg tenker det er på sumo![]()
Hehe, det kan væreJa, du finner den vel sikkert derVirket også som at den gikk en del på reprise. Kanskje siden den kanalen er helt ny, så de må fylle opp med noe
![]()
Jeg også!! Er nesten ferdig med 5 sesongen - på 2 uker![]()
Det er jo en helt fantastisk serie! Tror jeg så alt som var på to uker, jeg også![]()

Å fy flate! Masse god bedring og lykke tilFrøkna har nettopp kastet opp, så nå er omgangsyken i hus.
Neei, så kjipt!Frøkna har nettopp kastet opp, så nå er omgangsyken i hus.
Æsj så kjedeligFrøkna har nettopp kastet opp, så nå er omgangsyken i hus.
Hehe, Det er sånt jeg fort klør meg i hode for og!Har akkurat flyttet så blir litt gal av alle eskene
Hvor ligger den serien ute?![]()
Jeg har det på appletvNetflixSiste sesong går på nrk nå.
NEEEEI!
Jeg har blitt bedt i TO bryllup neste juni, ett i Sverige (kan gå) og ett på KRETA! Shit altså, og det er veldig gode venninner av meg også, så det er så sykt kjipt å gå glipp av det. Kreta blir jo utelukket....men Sverige kan gå, hvis formen er ok. Er et stykke å kjøre, men.... Og så er jeg ikke helt klar for å si til dem at jeg er gravid, så jeg må liksom dra hvite løgner om at "vi skal høre om barnevakt og sånn da"....djis, I hate this! Gleder meg til jul, da er vi forbi 12 uker alle sammen (nesten?), så kan vi slappe litt mer av!