~.:[Skravletråd]:.~

Det var veldig koselig, om jeg kan si det sånn! Så var det kjempe rørende på slutten når barna og andre mødre skulle si hva de tenkte om henne og hvordan hun var som mor. Felte en liten tåre ja! :p hehe
Har sumo, så jeg får sjekke om det ligger der :)

Det er reprise 23.30 så jeg! Om det ikke blir for sent :p Du kan jo evt sette på opptak om du har mulighet :)
At jeg ikke så denne før nå.. kunne jo satt det på opptak. Men jeg tenker det er på sumo :)

At jeg ikke så denne før nå.. kunne jo satt det på opptak. Men jeg tenker det er på sumo :)

Ja, du finner den vel sikkert der :) Virket også som at den gikk en del på reprise. Kanskje siden den kanalen er helt ny, så de må fylle opp med noe :p

Ja, du finner den vel sikkert der :) Virket også som at den gikk en del på reprise. Kanskje siden den kanalen er helt ny, så de må fylle opp med noe :p
Hehe, det kan være :p

Frøkna har nettopp kastet opp, så nå er omgangsyken i hus.

God bedring!

Her er det bare det som mangler nå etter denne runden med flunsa :p uff... Fælt når de små spyr.

Omgangssyken er bare topp når man er litt uggen selv.

Har akkurat flyttet så blir litt gal av alle eskene

NEEEEI!
Jeg har blitt bedt i TO bryllup neste juni, ett i Sverige (kan gå) og ett på KRETA! Shit altså, og det er veldig gode venninner av meg også, så det er så sykt kjipt å gå glipp av det. Kreta blir jo utelukket....men Sverige kan gå, hvis formen er ok. Er et stykke å kjøre, men.... Og så er jeg ikke helt klar for å si til dem at jeg er gravid, så jeg må liksom dra hvite løgner om at "vi skal høre om barnevakt og sånn da"....djis, I hate this! Gleder meg til jul, da er vi forbi 12 uker alle sammen (nesten?), så kan vi slappe litt mer av!

Last edited:
NEEEEI!
Jeg har blitt bedt i TO bryllup neste juni, ett i Sverige (kan gå) og ett på KRETA! Shit altså, og det er veldig gode venninner av meg også, så det er så sykt kjipt å gå glipp av det. Kreta blir jo utelukket....men Sverige kan gå, hvis formen er ok. Er et stykke å kjøre, men.... Og så er jeg ikke helt klar for å si til dem at jeg er gravid, så jeg må liksom dra hvite løgner om at "vi skal høre om barnevakt og sånn da"....djis, I hate this! Gleder meg til jul, da er vi forbi 12 uker alle sammen (nesten?), så kan vi slappe litt mer av!

Ånei, så kjedelig :( Særlig når det er nære venninner også..

Back
Topp