~.:[Skravletråd]:.~

NEEEEI!
Jeg har blitt bedt i TO bryllup neste juni, ett i Sverige (kan gå) og ett på KRETA! Shit altså, og det er veldig gode venninner av meg også, så det er så sykt kjipt å gå glipp av det. Kreta blir jo utelukket....men Sverige kan gå, hvis formen er ok. Er et stykke å kjøre, men.... Og så er jeg ikke helt klar for å si til dem at jeg er gravid, så jeg må liksom dra hvite løgner om at "vi skal høre om barnevakt og sånn da"....djis, I hate this! Gleder meg til jul, da er vi forbi 12 uker alle sammen (nesten?), så kan vi slappe litt mer av!

Jeg har blitt bedt i en uke etter termin i Frankrike.

Haha, fikk det samme tre dager etter jeg fikk positiv test.. 50 graviditetstester, pluss 100 eggløsningstester, haha. Hadde klart å bestille feil antall på el testene da :p

Kommer en pakke el-tester også...tror det var 100 ja :D

Hei gravide damer :)
Hvordan er det med dere I dag? :)

Hei gravide damer :)
Hvordan er det med dere I dag? :)
Kjenner jeg begynner å få problemer med ryggen min :( . Har en liten som har vært syk hele uken som bare vil bli holdt av meg. Såååå en på 2år blir tung i lengden. . Uff. . Trenger sårt at han blir frisk så ryggen får litt pause! Har ellers aldri hatt problemer med ryggen! Så dagene her er litt blææ egentlig :(

Kjenner jeg begynner å få problemer med ryggen min :( . Har en liten som har vært syk hele uken som bare vil bli holdt av meg. Såååå en på 2år blir tung i lengden. . Uff. . Trenger sårt at han blir frisk så ryggen får litt pause! Har ellers aldri hatt problemer med ryggen! Så dagene her er litt blææ egentlig :(
Huff :( det hørtes ikke bra ut :( hva feiler?

Her er heller ikke ryggen helt på topp. Var hos akupuntør i dag, fy søren så vondt det gjorde :o Har fått det før også, men aldri gjort så vondt
Huff :/ jeg kjenner det I bekkenet mitt. Ble sittende på en hard tre benk på informasjonsmøte på vgs i dag, det verker :(
Hva gjorde akupunktøren? Jeg hsr massasje time i morgen og gleder meg

Huff :/ jeg kjenner det I bekkenet mitt. Ble sittende på en hard tre benk på informasjonsmøte på vgs i dag, det verker :(
Hva gjorde akupunktøren? Jeg hsr massasje time i morgen og gleder meg

Bekken og ryggplager er noe dritt!

Fikk nåler i hofteleddsbøyerne (like ved eggstokkene nesten) og i korsryggen... Aue, vil heller ha massasje jeg og :p

Huff :( det hørtes ikke bra ut :( hva feiler?
Nei det vet jeg ikke. Har ikke vært hos noe lege. Men det har kommet denne siste uken når jeg har vært hjemme med sykt barn. Er sikkert en sånn overbelastnings sak.. ville jeg selv gjettet.. er så frustrerende for ikke er det godt å verken sitte ligge eller stå :(

Bekken og ryggplager er noe dritt!

Fikk nåler i hofteleddsbøyerne (like ved eggstokkene nesten) og i korsryggen... Aue, vil heller ha massasje jeg og :p
Au, det hørtes ikke noe behagelige ut.. er det pga svangerskapsplager?

Nei det vet jeg ikke. Har ikke vært hos noe lege. Men det har kommet denne siste uken når jeg har vært hjemme med sykt barn. Er sikkert en sånn overbelastnings sak.. ville jeg selv gjettet.. er så frustrerende for ikke er det godt å verken sitte ligge eller stå :(
:( håper det blir bedre når du får slappet av litt :)

Og DER kom kvalmen...

Akkurat som om noen skrudde på en knapp i går kveld:-/ lærdommen er vel; aldri, aldri klage på lite symptomer:-):-)

Og DER kom kvalmen...

Akkurat som om noen skrudde på en knapp i går kveld:-/ lærdommen er vel; aldri, aldri klage på lite symptomer:):)

Isj, føler med deg. Er det sånn at du spyr, eller "bare" kvalm? Synes nesten det var det verste sist, å gå rundt på nippet til å spy i 3 måneder, men aldri egentlig spy på ordentlig. Håper det ikke blir langvarig!

Selv har jeg sluppet unna hittil, og håper det holder seg unna...Burde vel neste ikke skrive det en gang, for da kommer det vel....:confused:

Isj, føler med deg. Er det sånn at du spyr, eller "bare" kvalm? Synes nesten det var det verste sist, å gå rundt på nippet til å spy i 3 måneder, men aldri egentlig spy på ordentlig. Håper det ikke blir langvarig!

Selv har jeg sluppet unna hittil, og håper det holder seg unna...Burde vel neste ikke skrive det en gang, for da kommer det vel....:confused:

Bare kvalm heldigvis.

Har hatt et svangerskap der jeg var innlagt pga dehydrering. Da kom absolutt alt opp:-(

Skal holde ut med "bare" kvalme en del uker så lenge jeg klarer å holde på maten!

Er vel i uke 6-7 kvalmen bruker å øke på, så jeg får tenke at det er et godt tegn!

Back
Topp