~.:[Skravletråd]:.~

Merker dagene blir værre nå... er vanligvis trøtt de ukene jeg må opp kl 04, men denne uken her er jeg i koma!
 
Ja jeg vet ikke hva som går av henne, hun er jo egentlig veldig flink til å sove om natten! Jeg tror hun må ha stilt klokken aldeles feil :p
Huff det hørtes ikke gøy ut.. håper hun kommer på tatt kjør snart :)
 
Ååh... jeg blir bare mer og mer nervøs jeg! Ikm er til lørdagen og jeg er livredd for at tr skal komme og at jeg bare har blitt lurt av kroppen min! Testene fra ebay blir ikke sterkere (ikke svakere heller, så jeg lener meg på det) tok en rfsu jeg hadde liggende den viste passe svak men likevel tydelig strek. Måtte ta en digital til når den andre sluttet å lyse, bare for å ha den i lomma og se på den gjennom dagen!
Leser jo om så mange som mister så jeg blir helt overnervøs!
Flere enn meg som tenker på det?
 
Ååh... jeg blir bare mer og mer nervøs jeg! Ikm er til lørdagen og jeg er livredd for at tr skal komme og at jeg bare har blitt lurt av kroppen min! Testene fra ebay blir ikke sterkere (ikke svakere heller, så jeg lener meg på det) tok en rfsu jeg hadde liggende den viste passe svak men likevel tydelig strek. Måtte ta en digital til når den andre sluttet å lyse, bare for å ha den i lomma og se på den gjennom dagen!
Leser jo om så mange som mister så jeg blir helt overnervøs!
Flere enn meg som tenker på det?
De ebay testene jeg har prøvd (tynne blå) har vist svakere strek en billigstrimler og clearblue, ganske dårlige egentlig. Håper det er samme med dine. Anbefaler clearblue plus selv om de koster litt mer så kommer svaret klart og raskt :)
 
12-timers dag på jobb i dag.. Nå ligger jeg som et slakt på sofaen, helt død i kroppen! Egentlig skulle jeg skrevet oppgave til i morgen :(
 
Har bestilt jordmortime idag, 17 november fikk jeg time, tror jeg er 9 uker på vei da gleder meg ☺
 
Jeg hater denne kvalen som kommer sigende. Jeg er svimmel og føler meg litt utafor meg selv, og klarer ikke henge med :(
 
Det er ikke sikkert var frisk hele svangerskapet sist, eneste tegnet på at jeg var gravid var uteblitt mensen og større mage og pupper etter hvert ☺
Det hørtes flott ut! :) håper det blir like flott den gangen også :)
 
God morgen! Ligger i sengen og har slumret en halv time :eek: Vil bare bli liggende.. Men siste dag på jobb denne uken før det er langhelg :D
 
God morgen :) Sitter på jobb uten kaffekopp, det er fortsatt litt rart å ikke ha lyst på kaffe. Prøver å ikke tenke på at sambo er på fjelltur med en kompis i dag, mens jeg sitter her foran dataen... :meh: Men trøster meg med at vi jentene på jobb har avtalt å skeie ut med lunsj på en café som har verdens nydeligste kaker i dag :D Tror det blir sendt en snap derfra ja :angel4
 
God morgen :) Sitter på jobb uten kaffekopp, det er fortsatt litt rart å ikke ha lyst på kaffe. Prøver å ikke tenke på at sambo er på fjelltur med en kompis i dag, mens jeg sitter her foran dataen... :meh: Men trøster meg med at vi jentene på jobb har avtalt å skeie ut med lunsj på en café som har verdens nydeligste kaker i dag :D Tror det blir sendt en snap derfra ja :angel4
Vil du også på fjelltur? ;)
 
Back
Topp