~.:[Skravletråd]:.~

Vi har ikke julebord i år. Men gubben har, på hurtigruta. Jeg blir båtsyk uten å være gravid. Og det går ikke an å ikke drikke i det selskapet. ..

Huff, hørtes ut som et julebord det kan være greit å skippe i år ;-)
 
Huff, hørtes ut som et julebord det kan være greit å skippe i år ;-)
Ja men jeg har fryktelig lyst :p jeg må bare vente å se hvordan formen utarter seg :)
 
Hehe, da er det ikke så enkelt nei! Kanskje du kan gå på en kraftig antibiotikakur? Ikke være i form? Tidlig opp til en avtale neste morgen?

Haha, antibiotikakur ja, det har vel aldri blitt brukt før :p Men får heller prøve på at jeg ikke er i form og at jeg må opp tidlig med mini dagen etter :p
 
Skal lover dere at det drikkes med begge hender på vårt julebord også.
 
Jeg synes det er blitt ganske gale med drikking og sånn på julebord at man bekymrer seg for at man ikke har en god nok unskyldning dersom man ikke drikker :eek: Julebord er blitt synonymt med alkohol, ikke bare å treffe kollegaer (evt andre) for å kose seg ilag uten om jobb ....
 
Er så trøtt. :eek:
 
Jeg synes det er blitt ganske gale med drikking og sånn på julebord at man bekymrer seg for at man ikke har en god nok unskyldning dersom man ikke drikker :eek: Julebord er blitt synonymt med alkohol, ikke bare å treffe kollegaer (evt andre) for å kose seg ilag uten om jobb ....
Jeg er enig med deg. Det er bare vanlig at man skal drikke nå. Mest mulig faktisk. Det er ille.
 
Jeg synes det er blitt ganske gale med drikking og sånn på julebord at man bekymrer seg for at man ikke har en god nok unskyldning dersom man ikke drikker :eek: Julebord er blitt synonymt med alkohol, ikke bare å treffe kollegaer (evt andre) for å kose seg ilag uten om jobb ....

Enig. Jeg liker å ta meg noen glass jeg altså, men det går jo over alle støvleskaft når poenget er å bli så full at du ikke kjenner igjen kollegaene dine.
 
Jeg er enig med deg. Det er bare vanlig at man skal drikke nå. Mest mulig faktisk. Det er ille.

Ja det er ille. Også virker det som at det er veldig vanskelig for enkelte å forstå/respektere andre sitt valg om å holde seg edru eller drikke med måte! :rolleyes:
 
Enig. Jeg liker å ta meg noen glass jeg altså, men det går jo over alle støvleskaft når poenget er å bli så full at du ikke kjenner igjen kollegaene dine.

Ja det er jo lov å kose seg, det gjør jeg også iblandt, men jeg liker iallefall å vite og huske hva jeg gjør ;) Ikke minst etter at jeg ble mor.
 
Ikke sant? Kjenner jeg er fint ferdig med fest og "basar"; jeg foretrekker vinkvelder med gode venner fremfor fyllefest med perifere bekjentskap :)
Ja det er ille. Også virker det som at det er veldig vanskelig for enkelte å forstå/respektere andre sitt valg om å holde seg edru eller drikke med måte! :rolleyes:
Ja, på mine julebord er jeg alltid den som drar hjem først. Men på mannens er det kamp om å drikke mest, vi damene bruker å holde oss for oss selv etter middagen. Tenker at jeg slipper unna med å ikke drikke siden jeg blir båtsyk bruker jeg den :)
 
Ja, på mine julebord er jeg alltid den som drar hjem først. Men på mannens er det kamp om å drikke mest, vi damene bruker å holde oss for oss selv etter middagen. Tenker at jeg slipper unna med å ikke drikke siden jeg blir båtsyk bruker jeg den :)

Ja, det bør jo være en plausibel unnskyldning :)
 
Sikkert en god blanding. Har vært likedan i flere dager, men klokken gjør det vel ikke akkurat bedre :)
Jeg har vært sånn I flere dager jeg også, men jeg sover så dårlig. Våkner midt på natten å ligger våken. Det er ikke vanlig til å være meg. :/
 
Back
Topp