~.:[Skravletråd]:.~

Ja guri, var en ekkel opplevelse. :S gubben ble helt satt ut da jeg kom hjem, stakkar.

Ååhh... Glad vi akkurat så alt av friends før jeg ble gravid ellers hadde jeg sikkert sittet og sippet selv haha

Og snakke om kleenex, sitter å snufser og hoster og synes inderlig synd på meg selv.. Småkvalm, uggen, øm og trøttere enn trøtt og latterlig forskjølet på toppen av det hele

Hoho, det er FREDAG!
Og jeg er 5 uker i dag!
Og det er Halloween i helga, hvilket betyr at man MÅ kjøpe inn masse smågodt i tilfelle det kommer noen på døra (noe det aldri gjør). *synd*

Dette hører litt mer hjemme i en jubeltråd, men det har vi ikke (ennå) så da tok jeg det her :)

Blir artig med vinlotteri på jobben i dag. Om jeg vinner så må den jo spares i ett år. Men jeg kan ikke ikke være med, da vil jo folk mistenke noe.

Hoho! Helg om 3 timer, jippi :)

:smiley-bounce012

Hoho, det er FREDAG!
Og jeg er 5 uker i dag!
Og det er Halloween i helga, hvilket betyr at man MÅ kjøpe inn masse smågodt i tilfelle det kommer noen på døra (noe det aldri gjør). *synd*

Dette hører litt mer hjemme i en jubeltråd, men det har vi ikke (ennå) så da tok jeg det her :)

Blir artig med vinlotteri på jobben i dag. Om jeg vinner så må den jo spares i ett år. Men jeg kan ikke ikke være med, da vil jo folk mistenke noe.

Gøy å vinne uansett, og vinen holder seg vel ;)

Kjenner jeg er usikker på hva jeg skal gjøre.. vi har invitert til halloween fest morgen. Men etter langt om lenge, viste testen plutselig positiv. jeg er jo egentlig ikke gira på å ha noe fest nå. Er jeg teit som avlyser? :P

Kjenner jeg er usikker på hva jeg skal gjøre.. vi har invitert til halloween fest morgen. Men etter langt om lenge, viste testen plutselig positiv. jeg er jo egentlig ikke gira på å ha noe fest nå. Er jeg teit som avlyser? :P

Jeg ville ikke avlyst! Synes det er litt slemt dagen før :p

Tenkte på det samme, så deltok jeg og. Og vant ikke ;-)

Gøy å vinne uansett, og vinen holder seg vel ;)

Haha, jeg vant! Prosecco av alle ting, min favoritt!
Det blir min 3. vin-vinn på 4 ganger jeg har vært med (ny jobb), bra måte å komme på godfot med nye kolleger da eller? haha, hjelpes... Vel da har jeg noe godt som venter om ca 9 måneder ;)

Nei det er det jeg også tenker.. men hva skal jeg si når jeg ikke drikker alkohol :p er litt tidlig å komme ut med at vi er gravide :D hehe!

Fake det! Lag deg drinker uten alkohol, kjøp alkoholfri rødvin og hell den oppi glasset i skjul, eller ha eplejuice på hvitvinsflaske :) Munkholm der du bytter ut etiketten med en ordentlig øl-etikett. Mange måter å fake det på ;)

Enig med de andre, dra en tur. Så kan dere heller dra tidlig hjem, kanskje du får "hodepine" eller noe? :D

Back
Topp