Skravletråd

Hvordan går det med dere?
her er kvalmen på plass, men tenker å trosse den i ettermiddag og ta middag utendørs. Kanskje med litt bading også? Må finne på noe hvertfall, for det er SÅ fint vær!

Formen er bra, litt trettere enn vanlig. Er 6+0 i dag, så venter bare på at kvalmen skal komme å slå beina under meg.

Hvordan går det med dere?
her er kvalmen på plass, men tenker å trosse den i ettermiddag og ta middag utendørs. Kanskje med litt bading også? Må finne på noe hvertfall, for det er SÅ fint vær!

Jeg er 8+0 i dag og jubler for flott hCG stigning over helgen (77000-104000) etter brunt på papiret i går. Krysser for null flere komplikasjoner. Symptomene er intakt: kvalme, sult, trøtt, ømme bryster og murring/vondter. Men har moderert seg siden uke 6-7. Litt mer energi og matlyst nå :)

Smiler sånn av nicket ditt Lolo. Favorittbamsen til lillegutt :P Koselig!

Kom du deg ut? Jeg er så trøtt jeg! Ikke så kvalm egentlig men utrolig trøtt!

Smiler sånn av nicket ditt Lolo. Favorittbamsen til lillegutt :P Koselig!

Kom du deg ut? Jeg er så trøtt jeg! Ikke så kvalm egentlig men utrolig trøtt!
Det ble hjemme-ettermiddag, med enkel middag, sol, bading i vannsprederen og blide barn!

Så har jeg gått kveldstur. Så godt! Selv om jeg tror jeg ikke skal orke pga formen.

Deilig med hjemme aktivitet:-) Her har kvalmen begynt å øke på sent på kvelden/natten :-/ Shitt pomfritt altså. Det kan bli slitsomt i lengden :P

Hvordan skal jeg klare å skjule denne kulen i dag da???

0c1a12041858b4b7e842afef8ec97625

Hehe. Samme problemet her! Går i store gensere og stapper den litt oppi buksa ;-)

Vis vedlegget 124839
Gensere?? Det kan jeg glemme, da hadde jeg rent bort...
Var derimot på stranda i dag, lite comfy med bikini nå ass... Håper jeg ikke ble avslørt...

Gensere?? Det kan jeg glemme, da hadde jeg rent bort...
Var derimot på stranda i dag, lite comfy med bikini nå ass... Håper jeg ikke ble avslørt...

Det er et problem nå i sommer ja! Gikk tidligere i dag med høy shorts og t-skjorte oppi, hvis du skjønner. Da skjules magen under shortsen ;)

Jeg er så treg i magen! Ekkel-alarm!

Altså vi tok ferga til Danmark og jeg måtte jo seff nr til på båten for første gang på dagevis. 35 min tok det! Fy fader altså så ekkel så vondt så mini fødsel at hjælp :P hva kan hjelpe på det her a
?!

Hehe. Samme problemet her! Går i store gensere og stapper den litt oppi buksa ;-)

Vis vedlegget 124839
Det er et problem nå i sommer ja! Gikk tidligere i dag med høy shorts og t-skjorte oppi, hvis du skjønner. Da skjules magen under shortsen ;)

Har en shorts og en bukse som fortsatt holder magen delvis inne, og med en litt løs t-skjorte over håper jeg å klare meg noen uker til..

Hvor langt er du på vei?

Har en shorts og en bukse som fortsatt holder magen delvis inne, og med en litt løs t-skjorte over håper jeg å klare meg noen uker til..

Hvor langt er du på vei?

Jeg er 8+4 i dag! Du da? Vil du helst ikke dele det med noen enda? Hvis alt går bra på UL i morgen deler vi det med familie i løpet av uka. Gleder meg til å kunne slippe ut magen ;)

Jeg er 8+4 i dag! Du da? Vil du helst ikke dele det med noen enda? Hvis alt går bra på UL i morgen deler vi det med familie i løpet av uka. Gleder meg til å kunne slippe ut magen ;)

Jeg er 10 uker i dag;) Jeg vil helst ikke si det til andre før unga vet det.. Og i det jeg sier det til de regner jeg med at alle vet det. Er ikke helt klar for det enda kjenner jeg.. Jeg har mista 3 ganger før og er livredd for at det skal skje igjen, men får ikke henvisning til tidlig UL av legen.

Jeg er 10 uker i dag;) Jeg vil helst ikke si det til andre før unga vet det.. Og i det jeg sier det til de regner jeg med at alle vet det. Er ikke helt klar for det enda kjenner jeg.. Jeg har mista 3 ganger før og er livredd for at det skal skje igjen, men får ikke henvisning til tidlig UL av legen.

Heldige deg som nærmer deg uke 12 med stormskritt :) Skjønner godt du er redd da, har vært livredd selv frem til nå! Men hvorfor får du ikke tidlig UL? Det har du jo rett på med din historie? Hadde bestilt privat, hvis du går og tenker på dette. Verdt pengene!

Back
Topp