Skravletråd

Heldige deg som nærmer deg uke 12 med stormskritt :) Skjønner godt du er redd da, har vært livredd selv frem til nå! Men hvorfor får du ikke tidlig UL? Det har du jo rett på med din historie? Hadde bestilt privat, hvis du går og tenker på dette. Verdt pengene!

Har ikke råd:( Men ringte jordmor i dag og hun sendte henvisning med en gang!;) Veldig deilig å nærme seg de magiske 12 ukene, men litt skummelt og...

Lurer på hvor lenge vi klarer å skjule dette. :rolleyes:
Allerede fått lange blikk av venner og kjente. :p

Vedlegg

• 1436263424426.jpg
    1436263424426.jpg
    50,7 KB · Visninger: 30
Lurer på hvor lenge vi klarer å skjule dette. :rolleyes:
Allerede fått lange blikk av venner og kjente. :p
Ja, det kan du si... Lurer på hvordan jeg skal skjule det selv jeg...

Jeg har ferie. Så digg!

Litt mindre digg med den e ryggen/bekkenet mitt. Nå ligger jeg strak på sofaen og venter på at gutta skal komme hjem...

Hmmmm, lufta har gått ut av ballongen. Sett ut som jeg har vært 30 uker på vei i en liten evighet men når jeg våknet i dag er det bare en bitte liten babykul igjen! Behøver ikke bekymre meg? Det var bare lufta som forsvant? Like kvalm :P

Hmmmm, lufta har gått ut av ballongen. Sett ut som jeg har vært 30 uker på vei i en liten evighet men når jeg våknet i dag er det bare en bitte liten babykul igjen! Behøver ikke bekymre meg? Det var bare lufta som forsvant? Like kvalm :P

Ingenting å bekymre seg for. Jeg går opp et par måneder iløpet av dagen når lufta får bygd seg opp igjen:p Så deilig at lufta roer seg litt da!

Fant et brev fra sykehuset innlandet i postkassa nå og var overbevist om at det var timen til tidlig UL som kom, men det var nok den ordinære for timen var ikke før 10.september.. Ble henvist til tidlig UL av jordmor på mandag, hvor fort får jeg innkallingen i posten da tro?? Er så spent!

Ja jeg var nok litt tidlig ute, innen klokken 12 var lufta tilbake :P haha!

Fant et brev fra sykehuset innlandet i postkassa nå og var overbevist om at det var timen til tidlig UL som kom, men det var nok den ordinære for timen var ikke før 10.september.. Ble henvist til tidlig UL av jordmor på mandag, hvor fort får jeg innkallingen i posten da tro?? Er så spent!
Når har du termin? Venter på innkalling fra sykehuset innlandet selv... Fikk brev derfra i går, men det var til annet familiemedlem. Så skuffa,)

Har termin 1.februar ifølge legen sist gang ho regna det ut.. Gangen før det fikk jeg 4.feb. Når har du?

Hvilket sykehus skal du til?

Når har du termin? Venter på innkalling fra sykehuset innlandet selv... Fikk brev derfra i går, men det var til annet familiemedlem. Så skuffa,)

Glemte å sitere, så da skriver jeg en gang til her..

Har termin 1.februar ifølge legen sist gang ho regna det ut.. Gangen før det fikk jeg 4.feb. Når har du?

Glemte å sitere, så da skriver jeg en gang til her..

Da får jeg sikkert ikke før om et par uker, for jeg har termin 15.feb.

Hvor lenge er det siden legen sendte henvisninga da? Jeg har inntrykk at de tildeler etterhvert som de får henvisningene..
Min ble sendt ca 12.juni tror jeg. Når ble din sendt?

Og er det noen av dere som finner igjen den tråden om hvor stor sannsynligheten er for at det går bra ved de ulike ukene??

Noen som vet hvor lenge vi kan forvente å ha vondt i de båndene og korsryggen? Dette er mitt andre barn og blitt fortalt at se strekke-smertene ikke skulle bli så ille. De er ikke kjempe vonde liksom, men de er der konstant og spesielt når jeg legger meg!

Back
Topp