Skravletråd

Okt13feb16

Oktober -13 <3
Oktobermirakler 2013
Noen som har laget en skravletråd allerede? Hvis ikke, here it goes.

Hva skjer i dag da jenter?
Jeg har levert poden i barnehagen og inntatt en god frokost. Plassert meg godt oppi sofan og funnet fram strikkinga. Skal på seinvakt senere i dag.
 
Jeg venter på at sykehuset skal ringe meg, jeg skal avtale tidlig ul i dag :)
 
Prøver å jobbe... Men tankene mine er ikke der de burde være... Har heldigvis hjemmekontor i dag så jeg skal snart ta en kaffe og sette meg ut i solen :)
 
Sitter på jobb og føler meg ikke helt bra idag. Ordentlig kvalm og uggen, brekker meg hele tiden.. Blæh! Håper det blir bedre utover dagen, ellers blir dette en lang arbeidsdag:(
 
Venter på å få komme inn til legen :)
 
Heldige du som har sol, her regner det HELE tiden

Det her er første dagen vi ikke blåser bort da.... :p Men får håpe sommeren kommer til alle snart!
 
Skulle egentlig på et møte for å avtale jobbing framover, men siden jenteungen kastet opp til morgenen i dag blir det sofadag på oss. Skulle gå meg en tur i sola og hadde jeg tenkt. får håpe den fortsatt er der når karanteneperioden er over!
 
Bekymrer meg over at jeg ikke har blitt kvalm ennå… har "alltid" blitt kvalm tidlig før og ikke denne gangen.. Hater jo å være kvalm! Men nå bekymrer det meg… :(
 
I dag har jeg vært på senteret for å finne kjole til et bryllup jeg skal i til helgen,og fikk klipt sveisen litt...
Fikk også handlet inn sommergave til barnehagen:)

Har laget karbonadesmørbrød, og funnet frem alt vi skal ha med oss på sommerfesten i barnehagen i dag:)
Frister med en time på sofaen, for jeg er såååå trøtt, men får heller legge meg litt tidligere i dag:)

Håper alle får en flott dag:)
 
Bekymrer meg over at jeg ikke har blitt kvalm ennå… har "alltid" blitt kvalm tidlig før og ikke denne gangen.. Hater jo å være kvalm! Men nå bekymrer det meg… :(
Kjenner meg så godt igjen. Sist lå jeg i fosterstilling på denne tiden, fordi jeg var så kvalm. Men denne gangen er jeg bare litt uggen. Og det bekymrer meg veldig.
 
I dag har jeg hatt fri, så jeg har vært i byen en liten tur, og vært på trening. Synes virkelig sommerværet kan begynne å komme nå, grått og kaldt, bruker vinterjakka enda!
 
Her har det vært en flott sommerdag i dag. Jeg har vært i Frognerparken med jobben, før det var sommeravslutning i barnehagen til mini. Veldig koselig begge deler, sol og varmt:) Flott dag!
 
Regn, regn, regn.... vært på jobb i kveld, fått gjort masse, veldig fornøyd. Hoppe i loppekassa straks, er så trøtt.
 
I dag har vi vært på barnebursdag også har vi fått oss ny hest på gården :)
 
God morgen!:) Hvordan er formen damer?
Her er jeg litt uggen! Jeg håper det er svangerskapsrelatert og at jeg ikke har blitt smittet av jenteungen som kastet opp i går..
 
Back
Topp