Skravletråd

Fiiin test chacha! Hvor langt på vei er du?
 
Hadde vi ikke en håndarbeidstråd?? Finnerikkeigjen!!
 
Hei dere! I dag kjøpte jeg en digital graviditetstest. Haha. Jeg er så i god form, så vil bare se at det har gått fremover og at jeg er 3+ :p Litt tullete, og litt skummelt. Flere som har tester igjen etter noen uker? Jeg er 6 uker på onsdag :)
 
Hei dere! I dag kjøpte jeg en digital graviditetstest. Haha. Jeg er så i god form, så vil bare se at det har gått fremover og at jeg er 3+ :p Litt tullete, og litt skummelt. Flere som har tester igjen etter noen uker? Jeg er 6 uker på onsdag :)

Jeg testa igjen nå på torsdag (5+5) fordi jeg har gått en stund nå uten noen symptomer, sammenlignet med første gang. Så følte at jeg trengte den bekreftelsen. Var bare en billigtest (strimmel) da, men teststreken ble hvertfall knallsterk og kom med en gang, så økning siden IKM har det hvertfall vært. Kjenner jeg er mer nervøs for om ting går dårlig denne gangen...
 
  • Liker
Reactions: 1+1
I dag er lillegutt syk med stygg hoste og feber. Vi sovnet begge på sofaen i halv ti-tiden og sov til 12. Deilig. Vi har lekt med togbane og gått tur med vogna. Vet ikke helt om det å ta han med ut, men da sitter han i hvertfall i ro og så måtte vi på butikken. Og tusen takk til NRK for programmet "Store maskiner" og avspiller på pc med automatisk avspilling av neste episode:D

Han er fortsatt litt pjusk, men bedre nå enn i går kveld. Stakkar gullet mitt<3
 
Hei dere! I dag kjøpte jeg en digital graviditetstest. Haha. Jeg er så i god form, så vil bare se at det har gått fremover og at jeg er 3+ :p Litt tullete, og litt skummelt. Flere som har tester igjen etter noen uker? Jeg er 6 uker på onsdag :)
Jeg er 6 uker i dag og har en digital som venter på meg når jeg kommer hjem i morgen.... litt tullete, men men, jaja. Litt betryggende å se at tallet øker.
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Jeg driver også og tester etter 3+. Er 5+3 i dag, så synes det er på
Tide, men testen viste fremdeles 2-3 i dag...
 
Måtte bare :p Hihi. Beroligende følelse å se 3+. Er 5+6 i dag :)

Vis vedlegget 121905
Så digg 1+1! :D

Jeg har ikke tatt noen test enda i dag. Har bare to stk igjen. Er 5+4, men fikk jo 2-3 i går. og hcg var bare på 306 på 4+5.
Tipper jeg tar en i ettermiddag/kveld. Så får jeg se når jeg evt svir av den siste om jeg fremdeles er på 2-3. Må nok demontere og analysere innmaten på den i kveld også... :angelic:
 
Så digg 1+1! :D

Jeg har ikke tatt noen test enda i dag. Har bare to stk igjen. Er 5+4, men fikk jo 2-3 i går. og hcg var bare på 306 på 4+5.
Tipper jeg tar en i ettermiddag/kveld. Så får jeg se når jeg evt svir av den siste om jeg fremdeles er på 2-3. Må nok demontere og analysere innmaten på den i kveld også... :angelic:

Da er du sikkert bare i grenseland. 3+ dukker nok opp snart :) I dag er jeg småkvalm for første gang denne graviditeten. Begynte i uke 6 med første, så litt morsomt hvor likt det er (6 uker i morgen) :p
 
Last edited:
God dag! Da har jeg fått legetime neste uke, er da 7 uker på vei og håper hun vil ta en titt med sitt UL apparat! Kan jeg forvente å se hjertet? Var 7+3 med jenta mi og så da tydelig hjertet som banket <3 Andre erfaringer? :)
 
God dag! Da har jeg fått legetime neste uke, er da 7 uker på vei og håper hun vil ta en titt med sitt UL apparat! Kan jeg forvente å se hjertet? Var 7+3 med jenta mi og så da tydelig hjertet som banket <3 Andre erfaringer? :)

Jeg var også 7+noe med forrige, og da fikk vi se en liten bamsemums med bankende hjerte. Denne gangen skal vi neste onsdag, da er jeg 8+0.
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Hei dere! I dag kjøpte jeg en digital graviditetstest. Haha. Jeg er så i god form, så vil bare se at det har gått fremover og at jeg er 3+ :p Litt tullete, og litt skummelt. Flere som har tester igjen etter noen uker? Jeg er 6 uker på onsdag :)

Jeg har en digital liggende og det er nok en liten mulighet for at jeg tar den for å se at jeg fortsatt er 3+ .... Eller kanskje jeg skal bruke el strimler istedenfor, og heller ta den digitale om jeg syns streken blir svakere...
 
Om veldig mange av dere skal på tidlig ul/kontroll? Jeg hadde ikke tenkt å ringe legen før i uke 10 eller noe. Nå har jeg aldri vært hos legen min heller, så kjenner ham ikke. Men virker som "alle" går tidlig. Burde jeg også? Har et barn fra før, med komplikasjoner i svangerskapet, og en medisinsk abort (voldtekt) etter det.
 
Back
Topp