Skravletråd

Altså, er jeg i det hele tatt gravid? tenker jeg noen ganger. Kan ikke akkurat skryte av symptomene. Murringen har avtatt litt denne uka, brystene er mer ømme enn forrige, er trøtt og fort sliten i perioder (men det kan jo være noe annet) og ellers i tipp topp form og humør. Flere som har det sånn i uke 5? :)
 
Altså, er jeg i det hele tatt gravid? tenker jeg noen ganger. Kan ikke akkurat skryte av symptomene. Murringen har avtatt litt denne uka, brystene er mer ømme enn forrige, er trøtt og fort sliten i perioder (men det kan jo være noe annet) og ellers i tipp topp form og humør. Flere som har det sånn i uke 5? :)

Jeg kan heller ikke skjønne at jeg er gravid.. Litt ømme pupper, men ikke veldig. Ellers absolutt ingenting å sette fingeren på. Ikke kvalm, ikke trøtt, ikke murringer (litt stikking avogtil, men lite), og humøret er som før. Så kan ikke helt skjønne det nei.. Nesten så jeg har lyst å ta en ny test bare for å se at den fortsatt er positiv :p
 
Jeg kan heller ikke skjønne at jeg er gravid.. Litt ømme pupper, men ikke veldig. Ellers absolutt ingenting å sette fingeren på. Ikke kvalm, ikke trøtt, ikke murringer (litt stikking avogtil, men lite), og humøret er som før. Så kan ikke helt skjønne det nei.. Nesten så jeg har lyst å ta en ny test bare for å se at den fortsatt er positiv :p

Haha! Tenkt akkurat det samme! Vurderer en digital i helgen ;) Bare for å se en 3+ og vite at jeg er på rett vei. Ikke så rart man ikke tror på det da, etter 10 måneder prøving uten hell og ingen tydelige tegn :p Får se hva jeg gjør!
 
Haha! Tenkt akkurat det samme! Vurderer en digital i helgen ;) Bare for å se en 3+ og vite at jeg er på rett vei. Ikke så rart man ikke tror på det da, etter 10 måneder prøving uten hell og ingen tydelige tegn :p Får se hva jeg gjør!

Men vi skal vel sikkert bare være glad for at vi ikke har noen plager da, sånn egentlig ;) Og håpe at det fortsetter sånn frem til februar!
 
Jada, plagene kommer vel tidsnok og da savner vi uke 5 :p

Ja, nettopp! ;)

Kom forresten på at jeg de siste dagene har merket at jeg får litt ekstra hjertebank, spesielt hvis jeg har slappa av ei stund, enten sittet eller ligget, også begynner i aktivitet igjen.. Men om det er typisk gravid-symptom, eller om det er noe annet vet jeg jo ikke da :p
 
Åh. Nå har jeg akkurat vært flink og vært på løpetur, og så blir jeg angrepet av kvalmebølge når jeg kommer hjem :| Æsj. Ingen belønning her, nei. :(
 
God morgen. Her har jeg planer om husvask til helga. Jeg og jentungen har ferie, men hun skal å besøke tanten sin på hytta. Så da må jeg vaske :) tenkte også å ta meg en tur på trening. Hadde skikkelig bekkenløsning sist svangerskap, så håper jeg kan holde kroppen litt i sjakk med å fortsette å trene :) ha en fin dag jenter!
 
Jobbet,pakket, lekt, småduppet på sofaen. Jeg og junior kjører til hjemplassen min i morgen og skal være noen dager hos min mor. Det blir godt. Så var det å prøve å ikke røpe seg da.... jaja, vi får se, er så forferdelig dårlig på å ljuge også....
 
Jobbet,pakket, lekt, småduppet på sofaen. Jeg og junior kjører til hjemplassen min i morgen og skal være noen dager hos min mor. Det blir godt. Så var det å prøve å ikke røpe seg da.... jaja, vi får se, er så forferdelig dårlig på å ljuge også....

Den røpingen ja! Jeg er, akkurat nå, med syforeningen. Magen strutter etter middag og dessert, og jeg skiftet 5 ganger før jeg dro uten hell :p Denne hemmeligheten blir ikke min så altfor lenge tror jeg. Hehe.
 
Den røpingen ja! Jeg er, akkurat nå, med syforeningen. Magen strutter etter middag og dessert, og jeg skiftet 5 ganger før jeg dro uten hell :p Denne hemmeligheten blir ikke min så altfor lenge tror jeg. Hehe.
Drt er jo ikke det at jeg vil ljuge heller, vil bare ikke si det riktig ennå.
Det der med bekledning ja, er nok litt mer bevisst det selv også. Men her er det bare deigmage ennå.
 
Spiste tomatsuppe, egg og grove baguetter til middag i dag. Veldig godt i starten, skikkelig kvalmende etterhvert. Så nå ligger jeg på sofaen da
 
Herregud så sulten jeg er hele tiden! Må kjøpe inn litt sunn snacks. Så jeg ikke legger på meg like mye som sist
 
Herregud så sulten jeg er hele tiden! Må kjøpe inn litt sunn snacks. Så jeg ikke legger på meg like mye som sist

Samme her! Eder store mengder middag og bruker lang tid på å føle metthet. Plutselig blir jeg stappmett, så tar det ca. en time før jeg er sulten igjen! Jaiks :p
 
Jeg er også SÅ sulten. Men så blir jeg plutselig kvalm av å spise. Før jeg blir egentlig mett... Håpløst.

Sitter og drikker kaffe, men smaker ikke godt lengre. Er mest det at jeg tenker en halv kopp kanskje gjør meg litt mer våken. Pleier jo å drikke minst en kopp hver morning.
 
Herregud så sulten jeg er hele tiden! Må kjøpe inn litt sunn snacks. Så jeg ikke legger på meg like mye som sist

Sånn er det her også! Føler meg nesten konstant sulten-uggen, så blir jeg mett-uggen før jeg blir sulten-uggen igjen. Ingenting i mellom der! Innimellom, mest på dagtid, har jeg perioder hvor jeg hverken er sulten, mett eller uggen,men på kveldene tar det helt av med ulvehunger og uggenhet. Får litt av noen blikk fra sambo når jeg går skyttetrafikk mellom kjøkkenskapene og sofaen på kveldene her :p
 
Back
Topp