Skravletråd

Drikker nok ikke mer enn det uansett :) Men det jeg egentlig lurte på var om light brus er farlig? Pepsi Max og sånt? Har en zero i kjøleskapet skjønner du :)
Det aner jeg ikke.. Google it! :)
Men jeg mener det er koffein i Pepsi Max og Cola Zero, derfor jeg skrev det jeg skrev :)
 
Det aner jeg ikke.. Google it! :)
Men jeg mener det er koffein i Pepsi Max og Cola Zero, derfor jeg skrev det jeg skrev :)

Skjønte det :) Takk for at du gjorde meg litt klokere! Hihi. Klart meg uten koffein i hele dag, men hodeverk har jeg :p I morgen blir det cola!
 
Skjønte det :) Takk for at du gjorde meg litt klokere! Hihi. Klart meg uten koffein i hele dag, men hodeverk har jeg :p I morgen blir det cola!
Bare hyggelig :)
Synes det går greit å holde meg til 2 kopper/glass om dagen, men har slitt veldig med abstinenser i form av svimmelhet og svette om natten etter snusslutt! Har heldigvis roet seg nå :)
 
Drikker nok ikke mer enn det uansett :) Men det jeg egentlig lurte på var om light brus er farlig? Pepsi Max og sånt? Har en zero i kjøleskapet skjønner du :)
Leste et sted at aspartan fører til lav fødselsvekt om man drikker mer enn 1 liter av det per dag. Så ikke hell nedpå med lettbrus/saft/andre ting med aspartan hver dag, men alt med måte :)
 
Hva driver dere med i kveld da jenter. Tenker jeg legger meg på sofaen med en god bok jeg, så fort vesla er i seng ;-) Orker ikke noe annet... :p
 
Jeg har litt økonomi og ta meg av på pcen etter ungene er i seng i kveld. Skulle mye heller ha sløvet på sofaen. Vel, det får bli i morgen i stedet.
 
Nettopp jogget 3 km. Nok for i dag. Nå skal jeg spise og slappe av :)
 
Spreking som jogger!! Jeg gikk tur her om dagen og det var i grunnen nok.
 
Etter å ha vært på jobb med mye å gjøre så er jeg egentlig ganske så trøtt.. Mannen lagde heldigvis middag slik at jeg kunne underholde snuppa mens vi slappa av i sofa. Meeeen, jeg har jo ikke sovet!! Nå sover mannen på sofa!! :p og nå skal lillemor legges.. også må jeg dra på trening... :eek: hurra!;p er ikke hjemme før 22.30! Zzzzzz! Wish me luck;)
 
Hvordan gikk treninga?

Er dere ikke skravlesyke da damer?
Jeg starter dagen med lakris i dag. Gravide ass :eek: ;)
 
Nettopp jogget 3 km. Nok for i dag. Nå skal jeg spise og slappe av :)

Hvor tar du energien fra?

Fri fra jobb i dag. Venter bare på at vesla er klar for dupp slik at jeg kan legge meg igjen jeg også :p
 
Jeg drømmer om en joggetur i dag.
Tror jeg skal prøve. Men ikke være skuffet om jeg 'bare' ender med en gåtur.
 
Hvor tar du energien fra?

Fri fra jobb i dag. Venter bare på at vesla er klar for dupp slik at jeg kan legge meg igjen jeg også :p
Hehe... tante barnet mitt skulle ut å løpe og da slang jeg meg med har ikke trent på ca 2 uker da... så har vært slapp. Håper formen blir bedre nå ☺
 
I dag har jeg faktisk jogget/gått en tur på 45 minutter, nå blir det nok sofa resten av kvelden
 
Føler puppene er blitt litt mindre faste og ømme i dag. Håper ikke det er et dumt tegn. Et godt tegn må være at jeg følte meg litt uggen i dag. Når jeg leser disse to setningene tenker jeg vi gravide er raaare!! Ønsker ømme pupper og kvalme for å bekrefte for meg selv at jeg er gravid..vhehehe
 
Haha, ja vi gravide er nok en egen rase!
 
Føler puppene er blitt litt mindre faste og ømme i dag. Håper ikke det er et dumt tegn. Et godt tegn må være at jeg følte meg litt uggen i dag. Når jeg leser disse to setningene tenker jeg vi gravide er raaare!! Ønsker ømme pupper og kvalme for å bekrefte for meg selv at jeg er gravid..vhehehe
Jeg og føler symptomene mine har nesten forsvunnet i dag. Mindre ømme brystvorter og ikke noe luft som vil ut. Har egentlig ikke hatt noen andre symptomer denne uka, så nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt! Og i sta kom det selvfølgelig litt brunt slim på papiret da jeg var på do, bare for å bekymre meg enda mer :( Krysser fingrene for at det er ufarlig spotting, og at symptomer kommer og går som mange sier! Satser på det kun er normale endringer i symptomer for din del og!
 
Jeg og føler symptomene mine har nesten forsvunnet i dag. Mindre ømme brystvorter og ikke noe luft som vil ut. Har egentlig ikke hatt noen andre symptomer denne uka, så nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt! Og i sta kom det selvfølgelig litt brunt slim på papiret da jeg var på do, bare for å bekymre meg enda mer :( Krysser fingrene for at det er ufarlig spotting, og at symptomer kommer og går som mange sier! Satser på det kun er normale endringer i symptomer for din del og!
Ja. Det må da være normalt!! Og det blir vel litt sånn når en går og kjenner etter hele tiden. Blir enklere når de første 3 månedene er over og vi kjenner graviditeten bedre på kroppen.

Håper det bare var litt spotting for din del. Er et godt tegn at det var brunt. Da er det gammelt.
 
Ja. Det må da være normalt!! Og det blir vel litt sånn når en går og kjenner etter hele tiden. Blir enklere når de første 3 månedene er over og vi kjenner graviditeten bedre på kroppen.

Håper det bare var litt spotting for din del. Er et godt tegn at det var brunt. Da er det gammelt.
Krysser fingrene for det! Var ikke noe der en time senere, så håper det bare var litt!
Ja, gleder meg tik de 3 første mnd er over, da kan man senke skuldrene litt :) Vi får jo bare håpe alt går bra, er ikke så mye mer man får gjort!
 
Back
Topp