Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finner ikke tråden, men tror dette var linken!Huff ja, vært endel forfall her nåhåper virkelig det er slutt på det nå!
Var jeg jeg skulle bidra der selv, men er roligere etter vellykket ul i går.
Finner forresten noen av dere igjen den statistikken noen la ut om %-sjanse for abort i de ulike ukene?
Det var ikke den jeg siktet til. Lurer på om det var Rødtoppen Hissig som la ut?Finner ikke tråden, men tror dette var linken!
http://10min.no/samfunn/hvor-stor-er-sjansen-for-spontanabort
Sitter i sofaen med pleddet på. Jentungen ser på tegnefilm. Burde støvsuge, brette klær, bake brød og boller. Mannen har bursdag i dag og fikk derfor sove lenge.. Men siden vi får besøk burde jeg jo rydde litt her. Jeg eier ikke energi, og vil aller helst bare sitte her.. Sukk! Nei, her er det bare å komme seg opp av sofaen![]()
Ok, da vet jeg ikke dessverre. Tror ikke jeg har sett den. :/Det var ikke den jeg siktet til. Lurer på om det var Rødtoppen Hissig som la ut?
Samme her. Får storinnrykk med besøk idag, føles det som. Tre familier kommer på rekke og rad for å se på huset. Jeg burde absolutt stå opp og jakte litt på de ørten hybelkaninene vi har susende rundt.Ligger og prøver stå opp. Ungene sitter og ser på barne-tv, men de trenger frokost. Det gjør jeg og. Må pakke også for vi skal på en overnattingstur.
Kvinner meg opp. Prøver.
Jeg må heldigvis ikke vaske her, men er en del å pakke for en natt i skogen også gitt...Samme her. Får storinnrykk med besøk idag, føles det som. Tre familier kommer på rekke og rad for å se på huset. Jeg burde absolutt stå opp og jakte litt på de ørten hybelkaninene vi har susende rundt.![]()
Huff, så kjedelig! Sånn er det her i dag og. Har ikke noe energi til å gjøre noe som helst her hjemme.. Mannen sa han skulle rydde litt i gårkveld, men det har ikke skjedd enda, og nå sover han jo. Har sagt vi skulle se an formen min i dag om vi orker besøk, akkurat tror jeg ikke det blir noe av.
Gratulerer til mannen din!![]()
Uff, hørtes veldig slitsomt ut.Blæ! Klokka er 05.39 og jeg har frivillig sagt ja til tur/retur Danmark inkl. Fårup med 5 andre barnefamilier. Akkurat nå kan jeg ikke skjønne hvorfor!! Kvalm, trøtt og gruer meg til gyngebåt og en hel dag (06.00-00.00) på beina. Nei, detta var en dårlig idé![]()
Kanskje du kan takke ja til kaffe men bare la vær og drikke den, eller bare så vidt nippe til den? Så i et uoppmerksomt øyeblikk kan du helle den ut i vasken eller noe? Lykke til!Lurer veldig på hvordan morgendagen blir. Skal i ettårsdag til niesen min, hele familien skal der. Jeg har unngått dem i det siste pga uggenheten og babykulen, men i morgen må jeg nok treffe dem. Er så redd for at de kommer til å se det på meg med en gang, og i verste fall prøve å tvinge det ut av meg foran jentungen(som ikke vet noenting). Mange i familien min som dessverre ikke eier takt og tone.og når jeg takker nei til kaffe, så kommer det nok til å ringe en bjelle hos dem alle sammen.
Ja, eller få sambo til å bytte på hvilken kopp han drikker fra....Kanskje du kan takke ja til kaffe men bare la vær og drikke den, eller bare så vidt nippe til den? Så i et uoppmerksomt øyeblikk kan du helle den ut i vasken eller noe? Lykke til!![]()
Uff, hørtes veldig slitsomt ut.
Lykke til, håper det ikke blir bare ille!