Skravletråd :)

Jeg overlot henne til faren på fredag og dro på shopping med eldste.

Vi har vært alene i 2,5 timer sa han når jeg kom hjem.
Ja. Vel, og så? De to eldste hadde du pappaperm med når de var på denne alderen. Jeg dro på jobb.

Ammet har de vært i den alderen alle tre. Men det skjer jo ikke hver time lenger. Jeg kan dra ut alene. Men ille etter hun er lagt, der har jeg dog ikke noe behov for heller. Ser ikke problemet. Og koser meg med å amme henne.

Siden jeg gjorde der så lenge med der andre har folk godtatt og sluttet å spørre.
Det er utrolig hvor hjelpeløse de mannfolka kan være i blant... Min hadde også en sånn da jeg var på trening en kveld. Da hadde hun vært sååå krevende og han var sååå sliten. Jeg tror hun er sulten sier han da jeg kom. Ja, men hvorfor i alle dager har du ikke gitt henne mat!!!?? Herregud, jeg ble helt matt. Jenta kastet seg over grøten. Ikke rart hun var grinete.

God mandag til deg :) Her er det skikkelig høstvær idag, sur vind. Så vi skal bare slappe av inne.

Har dere noen planer?
Vi prøvde oss på en tur ut i sola, men ho nekter å sitte i vogna. bæresela på magen er det eneste som funker. Det orker jeg ikke for lenge av gangen.

Nå snart skal vi til oldemora hennes en tur. så skal jeg prøve å lese pensum.

Det er utrolig hvor hjelpeløse de mannfolka kan være i blant... Min hadde også en sånn da jeg var på trening en kveld. Da hadde hun vært sååå krevende og han var sååå sliten. Jeg tror hun er sulten sier han da jeg kom. Ja, men hvorfor i alle dager har du ikke gitt henne mat!!!?? Herregud, jeg ble helt matt. Jenta kastet seg over grøten. Ikke rart hun var grinete.
Min er også sånn.hallo, grøt liksom, hvor vanskelig kan det være å koke vann:P

Vi prøvde oss på en tur ut i sola, men ho nekter å sitte i vogna. bæresela på magen er det eneste som funker. Det orker jeg ikke for lenge av gangen.

Min nekter også vognen med jevne mellomrom. Samme hvor trøtt hun er. Så vi har vært på biltur til første duppen idag :p

Så koselig med oldemor :) lykke til med lesing

Min nekter også vognen med jevne mellomrom. Samme hvor trøtt hun er. Så vi har vært på biltur til første duppen idag :p

Så koselig med oldemor :) lykke til med lesing
ja, kanskje vi må kjøre oss en tur vi også. Ho er så trøtt att ho knurrer nå. Mormora går rundt å bærer på ho nå.

Mine planer i dag var egentlig å rydde etter helgen og så gå tur. Fikk ryddet litt, men i dag er mini litt uttafor, så nå har jeg ligget i sengen med han i 3 timer snart. Han sover (og sover godt!) og jeg surfer på mobil. I grunn ganske kjedelig :p

En sikkelig mareritt dag. Kommer hjem fra nattevakt til en trøtt samboer og en grinete baby. Lillegutt har sovet 2 timer inatt, bare kavet, styra og grått. Samboer legger seg noen timer mens jeg prøver å amme i søvn, trilletur, bysse, synge, kose, ingenting fungerer. Samboer står opp å fortsetter jobben, så jeg får en time på mye før jeg drar på ny jobb. Kommer hjem og lillegutt har sovet 30 min og er fortsatt like grinete. Må har jeg låst meg inn på badet, for å ta en lang dusj. Er så trøtt så sliten at jeg vet knapt hvor jeg er eller hva jeg gjør.

Vet ikke hva jeg vil, tror bare jeg trengte å lufte frustrasjonen min litt.

En sikkelig mareritt dag. Kommer hjem fra nattevakt til en trøtt samboer og en grinete baby. Lillegutt har sovet 2 timer inatt, bare kavet, styra og grått. Samboer legger seg noen timer mens jeg prøver å amme i søvn, trilletur, bysse, synge, kose, ingenting fungerer. Samboer står opp å fortsetter jobben, så jeg får en time på mye før jeg drar på ny jobb. Kommer hjem og lillegutt har sovet 30 min og er fortsatt like grinete. Må har jeg låst meg inn på badet, for å ta en lang dusj. Er så trøtt så sliten at jeg vet knapt hvor jeg er eller hva jeg gjør.

Har dere vært hos lege? Vurdert å bli henvist til søvnterapeut?

Sender deg en god klem!

Lurer rett og slett på om jeg skal overtale samboer til å samsove med frøkna igjen. Ho trenger mammen sin på natt virker det som

Min var ikke hjelpesløs da, og hadde gitt henne mat.

Han var mer bare overrasket over at de hadde vært så lenge alene. Og jeg minnet ham på at det var jo ikke så rart.

Så slitsomt.

Mi godtar vogn. Sitte i den noen ganger en stund, men mest ligge. Sovner somregel
Det er jo sånn hun sover på dagtid

Den tida savner jeg. Og ho er bare ni mnd. Håper det blir likere snart.
Håper det ja.

Med mine eldste har jeg gjort sånn så lenge de sov på dagen. I bhg sov de i vogn som sto stille. Hjemme trillet vi

Hurra! Baby sov hele trilleturen på 40 minutter:D og ca 50 min til sammen. Det er en bedre dupp enn hun har hatt på lenge.

Back
Topp