Skravletråd :)

Bare jeg som gruer meg til permisjonen er over? I natt drømte jeg at jeg begynte i jobb, men bare gråt hele dagen fordi jeg savnet henne :p Men blir seriøst trist av å tenke på å ikke skulle være sammen med gullet mitt hver dag :(

Jeg gruer meg også - selvom hun skal være hjemme ett år til :p håper kanskje jeg gleder meg til barnehagestart når hun er så stor og kanskje mer krevende?! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare at hun er borte en hel dag...
 
Jeg kjenner egentlig at jeg gleder meg litt til å få kommet meg ut av huset et par timer.
 
Jeg gruer meg også - selvom hun skal være hjemme ett år til :p håper kanskje jeg gleder meg til barnehagestart når hun er så stor og kanskje mer krevende?! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare at hun er borte en hel dag...
Ja, det er meget godt mulig man vil sette mer pris på det når de blir større. Jeg synes bare hun er så liten nå... Og roper på mammaen sin bare jeg går på trening i en time :( Tenk for en omveltning å plutselig ikke få være med mammaen sin mer enn et par timer om dagen.
 
Ja, det er meget godt mulig man vil sette mer pris på det når de blir større. Jeg synes bare hun er så liten nå... Og roper på mammaen sin bare jeg går på trening i en time :( Tenk for en omveltning å plutselig ikke få være med mammaen sin mer enn et par timer om dagen.


Ja, det er trist å tenke på. Stakkars små. Så i VG idag at nesten alle norske toåringer går i barnehage. Høyere enn alle sammenligningsland. Men vi må jo jobbe..
 
Ja, det er trist å tenke på. Stakkars små. Så i VG idag at nesten alle norske toåringer går i barnehage. Høyere enn alle sammenligningsland. Men vi må jo jobbe..
Da lurer jeg litt på hvem som bestemmer at vi foreldre må jobbe. Kunne vi klart oss med en inntekt i to-tre år? Familien alene hadde klart det. Men hadde samfunnet tålt det? Mange spørsmål som dukker opp rundt dette temaet.
 
Hva fikk du handlet?
Alltid gøy med salg:)

Vi kjøpte ny bilstol, sånne innesko, balaclava, ullklær, kivat lue, plastbeskyttelse til sprinkelsengen (lillegutt gnager helt villt og får i seg masse maling :/ ), fleecedress og litt småtteri. Veldig fornøyd med fangsten :p
 
Vi kjøpte ny bilstol, sånne innesko, balaclava, ullklær, kivat lue, plastbeskyttelse til sprinkelsengen (lillegutt gnager helt villt og får i seg masse maling :/ ), fleecedress og litt småtteri. Veldig fornøyd med fangsten :p
Det er så tilfredsstillende å handle på salg! :p Jeg vurderte å dra på Barnas Hus selv, men vi var på butikktømming på på Babyshop dagen før, så jeg måtte styre meg ;) Dro heller på KappAhl og handlet bukser til henne på 25% :D
 
Det er så tilfredsstillende å handle på salg! :p Jeg vurderte å dra på Barnas Hus selv, men vi var på butikktømming på på Babyshop dagen før, så jeg måtte styre meg ;) Dro heller på KappAhl og handlet bukser til henne på 25% :D

Er noe spesielt med salg, føler en faktisk sparer litt penger. Hvertfall når en kjøper sånne ting som bilstol som vi måtte ha kjøpt uansett :)
 
God formiddag :)

Hva skjer idag da, damer?
Prøvde i en halvtime å få lillemor til å sove litt til. Sånn at jeg kunne få gjort noe. Vel. Gikk ikke bra. Så nå syns jeg synd på meg selv, drikker te og bretter klær mens lillemor foreløpig koser seg i lekegrinda.
 
Vi kjøpte ny bilstol, sånne innesko, balaclava, ullklær, kivat lue, plastbeskyttelse til sprinkelsengen (lillegutt gnager helt villt og får i seg masse maling :/ ), fleecedress og litt småtteri. Veldig fornøyd med fangsten :p
Da skjønner jeg du er fornøyd :)
Jeg kom meg ikke i vei, så håper det kommer noe mer salg fremover :)
 
God formiddag :)

Hva skjer idag da, damer?
I dag har det skjedd fint lite! Vi har bare vært hjemme og gjort kjedelige huslige ting. Får nesten litt dårlig samvittighet ovenfor lillemor på sånne dager. Det blir liksom det samme. Spise, leke, sove. Men trøster meg med at unger liker rutiner. Og vi skal jo snart avgårde på lang reise med MYE nytt og spennende, så det blir sikkert nok av inntrykk for henne da tenker jeg. Vi skal egentlig reise mandag, men så fikk mannen plutselig en ekstra fridag. Så vi vurderer å dra på lørdag morgen, ta en halv dag i København og så ta ettermiddagsflyet til Bangkok. Gir oss to dager ekstra :D
 
I dag har det skjedd fint lite! Vi har bare vært hjemme og gjort kjedelige huslige ting. Får nesten litt dårlig samvittighet ovenfor lillemor på sånne dager. Det blir liksom det samme. Spise, leke, sove. Men trøster meg med at unger liker rutiner. Og vi skal jo snart avgårde på lang reise med MYE nytt og spennende, så det blir sikkert nok av inntrykk for henne da tenker jeg. Vi skal egentlig reise mandag, men så fikk mannen plutselig en ekstra fridag. Så vi vurderer å dra på lørdag morgen, ta en halv dag i København og så ta ettermiddagsflyet til Bangkok. Gir oss to dager ekstra :D
Stemmer! Dere skal snart på tur dere:) hvor lenge blir dere borte ?
 
I dag har det skjedd fint lite! Vi har bare vært hjemme og gjort kjedelige huslige ting. Får nesten litt dårlig samvittighet ovenfor lillemor på sånne dager. Det blir liksom det samme. Spise, leke, sove. Men trøster meg med at unger liker rutiner. Og vi skal jo snart avgårde på lang reise med MYE nytt og spennende, så det blir sikkert nok av inntrykk for henne da tenker jeg. Vi skal egentlig reise mandag, men så fikk mannen plutselig en ekstra fridag. Så vi vurderer å dra på lørdag morgen, ta en halv dag i København og så ta ettermiddagsflyet til Bangkok. Gir oss to dager ekstra :D

Så deilig! Misunner dere litt kjenner jeg. Kos dere masse og tenk på oss er hjemme i høstværet :p
 
Stemmer! Dere skal snart på tur dere:) hvor lenge blir dere borte ?
Ja, nå har jeg akkurat booket om flybilletter og fått lagt til to ekstra dager på hotellbestillingen. Fikk til og med ordnet med bakovervendt bilsete til snuppa fra flyplass til hotell. Det er ikke dårlig i Thailand der de fleste bilene mangler bilbelte!
Vi blir borte i 2 uker. Hadde egentlig sett for oss å dra bort i en måned i permisjonen, men det fikk vi ikke mulighet til.... Men 14 dager blir bra det også! :D
 
Så deilig! Misunner dere litt kjenner jeg. Kos dere masse og tenk på oss er hjemme i høstværet :p
Takk :D Satser på at dette gjør høsten litt kortere. For vi har jo som kjent en veldig lang høst her i Bergen :p
 
Back
Topp