Skravletråd :)

Ja, nå har jeg akkurat booket om flybilletter og fått lagt til to ekstra dager på hotellbestillingen. Fikk til og med ordnet med bakovervendt bilsete til snuppa fra flyplass til hotell. Det er ikke dårlig i Thailand der de fleste bilene mangler bilbelte!
Vi blir borte i 2 uker. Hadde egentlig sett for oss å dra bort i en måned i permisjonen, men det fikk vi ikke mulighet til.... Men 14 dager blir bra det også! :D
Så kjekt når ting ordner seg:) kos dere på tur.
 
Etter to timers prøving på å få lillegutt til å sove, var det bare å gi opp, vi sto opp og ja klokken er bare 05.00. Blir en lang dag på jobben idag :(
 
Klokka fem er tidlig:/ mi har spist i hele natt virker det som. Prøv å sov litt nå på morran?
 
Vi ble vekket halv ni av nyinnflyttet nabo som kom med flyttelasset da. Skjønner at 21 ikke er uhøflig sent for de uten barn, men blir litt irritert når de vekker snuppa. Håper vi får sove igjen snart :)
 
Vi ble vekket halv ni av nyinnflyttet nabo som kom med flyttelasset da. Skjønner at 21 ikke er uhøflig sent for de uten barn, men blir litt irritert når de vekker snuppa. Håper vi får sove igjen snart :)


Noen ganger skulle jeg bare ønske at folk skjønte :p men nei, det er vel ikke så seint
 
Lite soving natt og dag her.. I kveld har ho våkna hver time siden jeg la ho 19:30. Kun pupp som får ho til å sovne igjen. Blir sprø!

I det siste har jeg bare lagt meg med lille kl åtte. Hun våkner med en gang vi ligger henne over i sin seng. Sover maks 30 min der alene for tiden. Hun sover i det minste greit på dagtid.
Skjønner godt at du blir sprø. Håper du får litt hviletid.
 
Mhm! Tar meg noen ganger i å bli sinna på biler som lager for mye bråk når vi går tur. Har heldigvis ikke kjeftet på noen enda :D
Her en dag kjørte to store lastebiler med dobbel tilhenger over en fartsdump rett ved siden av der vi gikk med vogna. Gjett hvem som våkna da...
 
Back
Topp