Skravletråd :)

Uffameg... Lillemor har slått seg for andre gang her i Thailand. Hun utforsker bungalowen og reiser seg opp over alt! Først løsnet glassplaten på bordet hun holdt seg i og traff henne over øyet! Ble et lite kutt :( Så har hun funnet ut at det er kjempespennende å stå i vinduskarmen. Akkurat passe høy. Og passe skarp kant å skalle hodet i :p Ny blåveis på samme øye. Folk må jo tro vi er barnemishandlere :/
 
Uffameg... Lillemor har slått seg for andre gang her i Thailand. Hun utforsker bungalowen og reiser seg opp over alt! Først løsnet glassplaten på bordet hun holdt seg i og traff henne over øyet! Ble et lite kutt :( Så har hun funnet ut at det er kjempespennende å stå i vinduskarmen. Akkurat passe høy. Og passe skarp kant å skalle hodet i :p Ny blåveis på samme øye. Folk må jo tro vi er barnemishandlere :/

Stakkars lille. Her slår vi også litt. De er jo høyt og lavt hele dagen, nesten vanskelig å unngå. Min falt og fikk blåveis umiddelbart rett før kontroll hos helsesøster idag. Nesten så jeg ville avlyse :p
 
Uffameg... Lillemor har slått seg for andre gang her i Thailand. Hun utforsker bungalowen og reiser seg opp over alt! Først løsnet glassplaten på bordet hun holdt seg i og traff henne over øyet! Ble et lite kutt :( Så har hun funnet ut at det er kjempespennende å stå i vinduskarmen. Akkurat passe høy. Og passe skarp kant å skalle hodet i :p Ny blåveis på samme øye. Folk må jo tro vi er barnemishandlere :/
Det er umulig å unngå. Mi smalt hodet i murveggen bak senga i går. Ho ble litt for ivrig i jakten på pupp:p
 
Noen dager, som i dag, skulle jeg ønske mamma bodde så nærme at jeg kunne ringe og si "kom bort på en kopp kaffe, og kanskje kunne du hjelpe meg å henge opp gardiner og vaske vinduer med det samme? Og hvis du vil kan lillemor være med deg hjem og spise middag sånn at jeg får lest litt?" Det er litt vanskelig når ho bruker 8 timer på å kjøre hit :(
 
Det skjønner jeg. Man trenger mammaen sin litt mer når man er blitt mamma selv. Hadde jeg bodd litt nærmere skulle jeg gjerne trillet en tur for deg så du fikk lest :) Har du noen andre enn samboer hjemme som kan hjelpe litt til?
 
Det skjønner jeg. Man trenger mammaen sin litt mer når man er blitt mamma selv. Hadde jeg bodd litt nærmere skulle jeg gjerne trillet en tur for deg så du fikk lest :) Har du noen andre enn samboer hjemme som kan hjelpe litt til?
Joda, er noen besteforeldre her, men de har oftest nok med jobb og egenpleie. Ho er hos farmora si en ettermiddag i uka. Da får jeg lest litt :)
 
Her er alt bra. Driver å planlegger 1-årsdag for tiden. Med mye som skjer i desember så starter jeg tidlig.
 
Jeg venter på tilbakemelding fra jobb om at det er greit at jeg ikke begynner å jobbe om en mnd likevel, min mann har fått jobb og jeg har søkt ulønnet perm til sommeren

Ettårsdagen er ikke før om to mnd, 25.12 så jeg planlegger ikke den enda, den inngår egentlig bare i juleplate hos oss.
 
Jeg venter på tilbakemelding fra jobb om at det er greit at jeg ikke begynner å jobbe om en mnd likevel, min mann har fått jobb og jeg har søkt ulønnet perm til sommeren

Ettårsdagen er ikke før om to mnd, 25.12 så jeg planlegger ikke den enda, den inngår egentlig bare i juleplate hos oss.


Krysser fingrene for at du får det, men det er vel noe du har krav på?

Ja, her er det ikke bursdag før 29/12 så har ikke tenkt på det helt enda :)
 
Krysser fingrene for at du får det, men det er vel noe du har krav på?

Ja, her er det ikke bursdag før 29/12 så har ikke tenkt på det helt enda :)
Krav på ulønnet ja, men det er offisielt sett tre mnd frist for å søke, og jeg var igang med å søke og ordne utsettelse av perm for å begynne å jobbe, også endret jeg planen da mannen fikk jobb med oppstart under ei uke ettet at han fikk den. Oppstart en uke ettet intervjuet faktisk.
 
Jeg venter på tilbakemelding fra jobb om at det er greit at jeg ikke begynner å jobbe om en mnd likevel, min mann har fått jobb og jeg har søkt ulønnet perm til sommeren

Ettårsdagen er ikke før om to mnd, 25.12 så jeg planlegger ikke den enda, den inngår egentlig bare i juleplate hos oss.
Får håpe det går i orden med perm. Vi skal ha første selskap(barnebursdag) allerede i november, så da må det startes planlegging tidlig.
 
Krav på ulønnet ja, men det er offisielt sett tre mnd frist for å søke, og jeg var igang med å søke og ordne utsettelse av perm for å begynne å jobbe, også endret jeg planen da mannen fikk jobb med oppstart under ei uke ettet at han fikk den. Oppstart en uke ettet intervjuet faktisk.


Ah, sånn å forstå ja! Så bra at det endelig ordnet seg med jobb hos mannen din :) og får håpe det ordner seg med permisjonen din!
 
Ah, sånn å forstå ja! Så bra at det endelig ordnet seg med jobb hos mannen din :) og får håpe det ordner seg med permisjonen din!
Veldig godt han fikk jobb. Og regner med at det ordner seg, bare litt sånn usikker siden jeg fikk "skal undersøke" svar på onsdag og ikke fått noe mer svar. Han som svarte det har nemlig ikke myndighet til å avgjøre, så han må høre med de som har. Men så har jeg altså ikke fått noe mer svar
 
Dette året har gått for fort!
Ja.

Glad jeg skal være hjemme lenger (så fremt det ordner seg)

Nå har jeg og mannen vært sammen med henne i ti mnd (han ble arbeidsledig for 11 mnd siden) og fra i morgen skal jeg være alene med henne til sommeren. Det skal egentlig bli litt deilig, på en måte. I alle fall glad jeg ikke skal på jobb enda
 
Back
Topp