Jeg skulle med glede vært hjemme lenger jeg også Begynner i slutten av denne mnd. Heldigvis bare i 80%, så skal ha fri en dag i uken. Får også 2 timer betalt ammefri, så da blir forhåpentlig vis ikke dagene borte fra henne så lange. Har ikke fått barnehageplass så da blir hun hjemme med meg og pappaen til august 17. Er det mange her som går i barnehage nå?
Jeg skal visst muligens jobbe noe deltid til våren engang, om det lar seg gjøre. Må få avklart om våren er mars eller mai og hvor stor prosent det er snakk om før jeg kan si om det går. Men i vinter er jeg i alle fall hjemme
Hei på dere Titter innom i desemberforumet en gang i blant Hadde termin i november i fjor, så er liksom der jeg hører til, selv om frøkna ikke kom før i desember. Så håper det er greit at jeg er innom og sniker litt på dere
Jeg henger sånn dels på januar (termin) og dels desember (født) alt ettersom hvor det er aktivitet jeg
Å ja Greit at jeg holde rmeg der jeg allerede er da Der har det dabbet av men er fortsatt litt liv Var veldig mye der i fjor og tidligere i år
Har plass fra 01.12. Vet ikke helt om vi drøyer til januar. Med eksamen i desember hadde det vært ok med noen lesedager i grunn.
Jo takk som spør jeg har vært dødssliten hele uka, det har Vært kjempetravelt og jeg har jo ikke jobbet på aldri så lenge skal jobbe 4 dager nå så tar jeg ei uke juleferie.