Skravletråd :)

Jeg ser jo for meg å amme før jeg drar (06.30ish) og når jeg kommer hjem ca 16 og et par runder til kvelds. Til vanlig ammer jeg før frokost ca 07, etter dupp ca 11, før dupp ca 14 , før kveldsmat 18 og på sengekanten 19.30 + 1-2ganger om natta. Tenker jeg lar denne puppegutten få ei flaske midt på dagen, så får vi evt se ann behovet. Skal ringe og høre litt med HS også :)
Da går han glipp av to amminger, skader nok ikke med mme nei :)

Da går han glipp av to amminger, skader nok ikke med mme nei :)

Snakka med HS idag og hu sa han kunne få mme hvis han ville ha, men det var heller ingen krise sålenge han spiste litt annet og drakk vann. Kjekt at det ikke står noen fasit på disse barna :p

Jeg har prøvd å finne fasit lenge:P

Håpløst å finne den :p Ser for meg mannen står å klør seg hardt i hodet imorgen mens jeg deltar på planleggingsdagen på jobb. Prøver å tilrettelegge slik at det skal gå smooth for seg. Jeg vet jo at det vil gå bra, men det er hardt for hønemor å gi litt slipp ;)

Håpløst å finne den :p Ser for meg mannen står å klør seg hardt i hodet imorgen mens jeg deltar på planleggingsdagen på jobb. Prøver å tilrettelegge slik at det skal gå smooth for seg. Jeg vet jo at det vil gå bra, men det er hardt for hønemor å gi litt slipp ;)
Selvfølgelig går det bra:) men skjønner godt hva du mener. Jeg er veldig sånn selv. Hakke vært mange timene vekk fra lillemor enda. Hva jobber du med foresten ?

Selvfølgelig går det bra:) men skjønner godt hva du mener. Jeg er veldig sånn selv. Hakke vært mange timene vekk fra lillemor enda. Hva jobber du med foresten ?

Han hadde jo poden alene flere dager i april når jeg var i praksis, så han kan når han vil og må ;)
Jobber som pedagogisk leder i barnehage :)

Snakka med HS idag og hu sa han kunne få mme hvis han ville ha, men det var heller ingen krise sålenge han spiste litt annet og drakk vann. Kjekt at det ikke står noen fasit på disse barna :p

Her får snuppa mme mellom 5-6 til vanlig og drikker ikke mme før kl 15.00 igjen ;) går heelt fint det altså... sånn i fohrold til å ikke amme eller gi mme på den tiden du nevnte ;)

Her får snuppa mme mellom 5-6 til vanlig og drikker ikke mme før kl 15.00 igjen ;) går heelt fint det altså... sånn i fohrold til å ikke amme eller gi mme på den tiden du nevnte ;)

Pappa'n prøvde å gi mme igår, men det kom rett ut igjen og han spiste godt med mat og drakk vann ellers, så jeg gidder ikke å stresse med det nå. De begynner jo å bli så store :) Men jeg kom hjem med sprengte pupper og fikk tynt ut av meg nok melk til ei flaske som han kan få hvis han ikke vil ha fastføde eller spiser lite ;)

Pappa'n prøvde å gi mme igår, men det kom rett ut igjen og han spiste godt med mat og drakk vann ellers, så jeg gidder ikke å stresse med det nå. De begynner jo å bli så store :) Men jeg kom hjem med sprengte pupper og fikk tynt ut av meg nok melk til ei flaske som han kan få hvis han ikke vil ha fastføde eller spiser lite ;)
Greit å ha litt mm i bakhånd:)

Jeg er tilbake som fulltidsstudent igjen nå. Lille storkoser seg i bhg og alt går på skinner. Har gruet meg sånn, så godt å se at det går bra

Jeg er tilbake som fulltidsstudent igjen nå. Lille storkoser seg i bhg og alt går på skinner. Har gruet meg sånn, så godt å se at det går bra
Så kjekt at det går bra. Skulle ønske vi hadde bhgplass her også. Vanskelig (neste umulig) å lese med ei hjemme som ikke sover på dagtid.

Jeg skal ikke i jobb før 21.november og jeg gruer meg allerede! Ikke mye klar for å være borte fra lillemor :( Ingen barnehageplass i sikte her heller så vi planlegger med å ta mannens perm gradert mens jeg jobber redusert.

Kanskje, bare kanskje går søknaden om foreldrepenger for han far gjennom hos NAV. *håper*

De mangler kun bekreftelse fra studiestedet mitt, håper den jeg fikk tilsendt er god nok for dem.

Jeg har vært i jobb i 3 uker allerede, og jeg stortrives. Rart å være borte fra lillegutt, men ser at han og pappaen koser seg. Kjenner faktisk det var litt godt å være meg og bare meg igjen, ikke mamma på fulltid. Og det smilet som møter meg i døra når jeg kommer hjem, det er magisk <3

Vi koser oss masse hjemme. Det er så gøy å bli kjent med den lille skapningen. Noe nytt hver dag.

Jeg har studert ("studert" må jeg kanskje skrive) siden baby kom til verden. Ferdig med studiet til neste sommer, så jeg blir nok hjemme med snuppa til neste august. Kjenner jeg gruer meg til å begynne å jobbe og være borte så lenge.. Men det endrer seg kanskje når hun blir litt større!? Håper det.

Det er så rart å tenke på at jeg har en snart 9 mnd gammel baby. Husker så godt hvor spent og nervøs jeg var som gravid.

Nå har jeg jobba i 4uker og trives med å være tilbake på jobb selv om jeg godt kunne vært hjemme litt til :) Pappan koser seg hjemme med poden frem til midten av oktober, plutselig begynner innkjøringen til bhg og tilværelsen som A4familie er komplett :p
Det er så fint å komme hjem til en liten som kommer krabbende mot meg i fullfart med smilet fra øre til øre. Nyter de timene vi har sammen på ettermiddagen og koser masse :D Kan ikke tro at han er blitt så stor allerede.

Min perm går ut 10.11

Jeg tror ikke hun begynner i bhg før aug 17 så får vi se på hvordan vi løser det avhengig av om.mannen snart får seg en jobb...

Jeg aner virkelig ikke åssen jeg skal få fullfør neste semester hvis ikke mannen får godkjent det han har søkt om hos nav. Null bhgplass og null barnevakt på dagtid. Kjenner jeg er stressa nå.

Back
Topp