Skravletråd :)

Jeg glemte både bleier og bæresele hjemme. Resultat: måtte kjøpe str 6 up & go på bensinstasjon til 149(!)kr og må bære i bæresjal på tur i dag og på flyplassen hjem.

Jeg glemte både bleier og bæresele hjemme. Resultat: måtte kjøpe str 6 up & go på bensinstasjon til 149(!)kr og må bære i bæresjal på tur i dag og på flyplassen hjem.
Rå pris. Men er ikke de også rått store? 13-20 kilo står det på reklamen jeg har i stellebordet med to UP&go i str4 som jeg ikke ser for meg å bruke på en stund. Både fordi vi bruker tøybleier, men også fordi up&go er lettere å ta på unger som står?

Er det noen av dere som ammer som har erfaringer eller god effekt av og gi babyen mme istede for pupp på kveld og da merket bedre og lengre nattesøvn?

Rå pris. Men er ikke de også rått store? 13-20 kilo står det på reklamen jeg har i stellebordet med to UP&go i str4 som jeg ikke ser for meg å bruke på en stund. Både fordi vi bruker tøybleier, men også fordi up&go er lettere å ta på unger som står?
Det kalles nødløsning:P men de var ganske ok. Kjøper nye på butikk i dag eller i morra. Vi er i ingenmannsland og søndagsåpne butikker fantes ikke.

Det kalles nødløsning:P men de var ganske ok. Kjøper nye på butikk i dag eller i morra. Vi er i ingenmannsland og søndagsåpne butikker fantes ikke.
Hadde de ikke mindre? Det et greit nok at bensinstasjoner ikke er butikker, og ikke har alle merker og varianter, men en bleiepakke eller to i hver størrelse, liksom. Det pleier de fleste ha

Hadde de ikke mindre? Det et greit nok at bensinstasjoner ikke er butikker, og ikke har alle merker og varianter, men en bleiepakke eller to i hver størrelse, liksom. Det pleier de fleste ha
Kun den str.. Kyrksæterøra var visst ikke verdens navle.

Kun den str.. Kyrksæterøra var visst ikke verdens navle.
Det er ikke verdens navle nei

Men de har sikkert solgt de andre størrelsene da. Og ikke bestilt nye. For de har jo bleier ;-)

Det er ikke verdens navle nei

Men de har sikkert solgt de andre størrelsene da. Og ikke bestilt nye. For de har jo bleier ;-)
Ja, kan hende de hadde hatt på lager hvis jeg spurte. Var bare bra irritert på meg selv for at jeg klarte å glemme det vesentligste. Litt småstressa da jeg kom frem på hytta og fant ut at det lå en bleie i stellebagen.

Bruker dere babynest enda? Vi prøvde uten i natt, for nå er det ganske trangt i vuggen med nestet oppi. Men selv med sovepose så bakset hun rundt, satte armene fast i sprinklene og var mye mer urolig.

Hverken vugge eller nest.

Nest har vi aldri hatt. Og vuggen, som vi hadde i stua, har vi pakket bort.

Vi ga opp nestet for lenge siden. Kom seg bare ut av det hele tiden og sov roligere uten..

Wææ. Skal på 10 timers togtur med lille imorgen. Han er ikke veldig rolig av seg og tålmodighet det eier han ikke :p tips for en best mulig tur?

Wææ. Skal på 10 timers togtur med lille imorgen. Han er ikke veldig rolig av seg og tålmodighet det eier han ikke :p tips for en best mulig tur?
Fanilievogn? Lille bryr seg ikke om lekerom, men bedre mulighet til å gå og bære, samt noe større aksept for lyd?

En ny leke eller to? Ev. noe tegnefilm på en pad hvis han er interessert i det? Noe snacks hvis han spiser det? Mi liker veldig godt maispinner. Bæresele hvis dere må vandre litt?

Altså, jeg skal begynne på jobb på onsdag og jeg ammer enda endel på dagen i tillegg til at han får annen mat! Bør han få ei flaske mme ca midt på dagen eller evt med måltidene? Jeg har 45minutter kjøring fra jobb, så det er ikke gjennomførbart å kjøre hjem for å amme. Noen av dere som har noen lure tips?
Jeg har jo prøvd å pumpe, men denne kua har altså blitt vrien :p

Altså, jeg skal begynne på jobb på onsdag og jeg ammer enda endel på dagen i tillegg til at han får annen mat! Bør han få ei flaske mme ca midt på dagen eller evt med måltidene? Jeg har 45minutter kjøring fra jobb, så det er ikke gjennomførbart å kjøre hjem for å amme. Noen av dere som har noen lure tips?
Jeg har jo prøvd å pumpe, men denne kua har altså blitt vrien :p
Det kan hende det holder med amming tidlig morgen og to ganger etter du er kommet hjem fra jobb. Men skader ikke med mme heller. Hvis han trenger det:)

Jeg ser jo for meg å amme før jeg drar (06.30ish) og når jeg kommer hjem ca 16 og et par runder til kvelds. Til vanlig ammer jeg før frokost ca 07, etter dupp ca 11, før dupp ca 14 , før kveldsmat 18 og på sengekanten 19.30 + 1-2ganger om natta. Tenker jeg lar denne puppegutten få ei flaske midt på dagen, så får vi evt se ann behovet. Skal ringe og høre litt med HS også :)

Back
Topp