Skravletråd :)

Du prøver jo allerede med faste rutiner. Har du prøvd å bære? Bruk sela:) det er vanskelig å vite hva som funker, er liksom ingenting som fungerer to dager på rad her.

Ja, han sovnet liksom ikke i sæla heller! Skjønner ikke hva det er med lille og søvn. Han hater det virkelig. Kjenner jeg blir så frustrert :(

Ja, han sovnet liksom ikke i sæla heller! Skjønner ikke hva det er med lille og søvn. Han hater det virkelig. Kjenner jeg blir så frustrert :(
Det er en prøvelse dette til tider. Men jeg tror det blir bedre. Føles sikkert som tomme ord men... Sender deg en klem <3

Det er en prøvelse dette til tider. Men jeg tror det blir bedre. Føles sikkert som tomme ord men... Sender deg en klem <3

Takk <3

Det blir nok bedre, som du sier, men når du er snart er på din 7ende måned med grining, minimalt med søvn og et energi nivå som er på bunn, da er det vanskelig å se Øystein tunnelen altså. :(

Er det flere små som våkner når de hører stemmen til mammaen sin? Mi våkner alltid hvis jeg begynner å snakke på trilleturene.

Er det flere små som våkner når de hører stemmen til mammaen sin? Mi våkner alltid hvis jeg begynner å snakke på trilleturene.
Ja, hvis det har vært stille mens hun sovnet så gjør hun ofte det. Både når vi triller og når hun sover i Ergo.

Kun hvis hun sover lett! Sover hun tungt og virkelig har behov for søvn så våkner hun ikke ;)

Så har jeg plassert meg i sofaen med en febervarm baby på dag to. I går var det i det minste tdf på tv...

Back
Topp