Skravletråd :)

Det ordnet seg av seg selv etter en ukes tid eller så. Noen dager roter hun fortsatt. Da går faren med henne, bytter bleien og busser en stund, så kommer de inn på soverommet så jeg ammer og så sovner vi somregel. Men de fleste dager ammes hun greit i søvn når jeg vil legge meg.
Det er ikke så mye man får gjort med døgnrytme når de er så små nei, bare tilpasse seg så man overlever. Jeg er heldig nok til å ha en mann som liker å være sent oppe.

Natten ble som antatt ; våken og spiste til klokken 3, så våken klokken 6 for mat igjen, så våken 09.30. Men da er hun ikke alene om å være våken om natten da ser jeg :P Har tidenes mest rolige og fornøyde baby ellers, men når klokken bekker 12 blir hun kavete, slipper puppen hele tiden, vil ikke bysses på noe særlig, og generelt ikke helt fornøyd. Skjønner ikke hva som er galt. Har jo tenkt tanken om magesmerter, men merkelig om de kommer til akkurat samme tidspunkt hver dag kanskje? Jeg vet ikke :o Utdrivingsrefleksen er jo ultratreg på denne tiden da, så mistenker at det kan være det. Hun lå å sugde i 20(!) min (jeg tok tiden) en kveld før utdrivingen satte igang..

Storesøster har vært syk siden onsdag stakkars. Hun sov heldigvis til kl 10. Sliten frøken :)

Natten ble som antatt ; våken og spiste til klokken 3, så våken klokken 6 for mat igjen, så våken 09.30. Men da er hun ikke alene om å være våken om natten da ser jeg :P Har tidenes mest rolige og fornøyde baby ellers, men når klokken bekker 12 blir hun kavete, slipper puppen hele tiden, vil ikke bysses på noe særlig, og generelt ikke helt fornøyd. Skjønner ikke hva som er galt. Har jo tenkt tanken om magesmerter, men merkelig om de kommer til akkurat samme tidspunkt hver dag kanskje? Jeg vet ikke :o Utdrivingsrefleksen er jo ultratreg på denne tiden da, så mistenker at det kan være det. Hun lå å sugde i 20(!) min (jeg tok tiden) en kveld før utdrivingen satte igang..

Storesøster har vært syk siden onsdag stakkars. Hun sov heldigvis til kl 10. Sliten frøken :)
Jeg har også lurt på om det kan være magevondt, men syns også det er veldig merkelig om det skal komme til samme tidspunkt hver natt :P Mini er strålende fornøyd hele dagen, sover godt og har lange perioder han er våken, men lite gråt. Men når klokka har bikka midtnatt blir han mer urolig, og "sutrete" på en måte. Virker nesten overtrøtt...

Lille har hatt brekninger i dag og blankt oppgulp som stinker magesyre. Stakkars :( Føler meg kvalm selv nå... Er sånn i tvil. Søkte på refluks og hun har bortimot alle symptomer, men føler legene bare kimser av det. Vet ikke Er litt sliten nå av tankekverna. Orker ikke å planlegge middag engang. Skulle ønske samboeren kunne å lage mat :(

Lille har hatt brekninger i dag og blankt oppgulp som stinker magesyre. Stakkars :( Føler meg kvalm selv nå... Er sånn i tvil. Søkte på refluks og hun har bortimot alle symptomer, men føler legene bare kimser av det. Vet ikke Er litt sliten nå av tankekverna. Orker ikke å planlegge middag engang. Skulle ønske samboeren kunne å lage mat :(
Har hun hatt det hele tiden? Og du har tatt det opp med fastlegen?

Og forresten; ALLE kan å lage mat! Når 9åringen min klarer å fikse middag så klarer han det også ;)

Hva gjør/gjorde dere med babyen da det var på 6-ukers kontrollen for dere selv? Hadde dere han/hun med inn til legen? Jeg skal sette inn spiral og er usikker på hva jeg gjør med mini..

Hva gjør/gjorde dere med babyen da det var på 6-ukers kontrollen for dere selv? Hadde dere han/hun med inn til legen? Jeg skal sette inn spiral og er usikker på hva jeg gjør med mini..
Regner med at jeg tar ham med. Det går veldig fort å få satt inn spiral. Sikkert noen damer på legekontoret som har lyst til å dulle med bebis ;)

Regner med at jeg tar ham med. Det går veldig fort å få satt inn spiral. Sikkert noen damer på legekontoret som har lyst til å dulle med bebis ;)
Ja, det gjør det? Gjør det vondt? Jeg har aldri hatt spiral før, og kjenner jeg gruer meg litt. :p

Jeg har hatt den med før.

Har ikke bestilt time enda. Ikke bestemt meg for evt prevensjon heller.

Jeg hadde med sist gang og da tok jeg gu. En av de andre damene som jobber der passet på akkurat da.

Ja, det gjør det? Gjør det vondt? Jeg har aldri hatt spiral før, og kjenner jeg gruer meg litt. [emoji14]
Jeg synes det var smått ubehagelig.. men det kan godt være at det var pga det ble gjort litt tidlig den gangen. Legekontoret sa nå at de helst ville vente til uke 12 pga at det var sårt før det. Mener å huske at jeg fikk satt inn en gang mellom uke 6 og 8 sist, og da var det jordmor som gjorde det. Det var helt smertefritt å få tatt den ut i hvert fall.

Kan lønne seg å ta et par paracet og en naproxen på forhånd :)

Er nesten litt frustrerende at det er så utrolig fint vær ute når det over 20 minus. For det er så fristende å trille lang tur:/

Back
Topp