Skravletråd :)

Baahh, penger inn betyr penger ut. Da er hvertfall regningsbunken borte;)men fysj så kjipt å se pengene fly. Hehe
Her er det ikke penger inn, men likevel må penger ut. Håper lånekassa får fortgang i å godkjenne søknaden min.

Her har lille fått rotavirusvaksine i dag. Usikker på om det er den, eller bare det at hun ble vekket og holdt våken så mye på formiddagen i dag, men hun har i hvert fall sovet og sovet etterpå! Håper bare vi slipper diaré, for hun har ikke bæsjet siden lørdag! :o

Her har lille fått rotavirusvaksine i dag. Usikker på om det er den, eller bare det at hun ble vekket og holdt våken så mye på formiddagen i dag, men hun har i hvert fall sovet og sovet etterpå! Håper bare vi slipper diaré, for hun har ikke bæsjet siden lørdag! :o
Sparer opp hun også, ja. Hehe.

Her tok han rotavaksinen på onsdag og vi merket ikke annet enn treg mage og grønnlig avføring, men idag har han levert 4bleier med dritt :p Så du kan vel glede deg til bæsj til øra etterhvert :p

Jeg lagde en egen tråd om det da vi tok den. Snuppa vår ble også veldig slapp og sov som en stein, så måtte høre om flere ble det :P Bare å gjøre seg klar til 2-3 bleier på rappen da snart sikkert. Slik er det her når det først kommer :P

Nå er jeg spent her. Spist saritas chicken wrap kit (var veldig godt!!!) med chutney som inneholdt en del løk... Håper lille tåler det nå. Har ikke spist det siden hun var et par uker gammel. 8 uker i morgen. Fingers crossed :P

Nå er jeg spent her. Spist saritas chicken wrap kit (var veldig godt!!!) med chutney som inneholdt en del løk... Håper lille tåler det nå. Har ikke spist det siden hun var et par uker gammel. 8 uker i morgen. Fingers crossed :P
Det er kjempegodt! Men her ble det grønn bæsj... :( Heldigvis ingen tydelig magevondt, men dropper det likevel. En stund til :)

Det er kjempegodt! Men her ble det grønn bæsj... :( Heldigvis ingen tydelig magevondt, men dropper det likevel. En stund til :)
Ah, har faktisk vært litt smågrønn bæsj her også siste dagene og har ikke spist noe spesielt spennende. Hun er rolig og sover som vanlig, så håper hun tåler det :D Blir en god erstatter for taco :)

Jeg lagde en egen tråd om det da vi tok den. Snuppa vår ble også veldig slapp og sov som en stein, så måtte høre om flere ble det :P Bare å gjøre seg klar til 2-3 bleier på rappen da snart sikkert. Slik er det her når det først kommer :P
Etter litt massasje satte hun i gang på stellebordet, heldigvis med bleie på :P
Hun fylte den til randen før jeg satte henne på do. Og jammen kom det ikke bæsj i do også :P Så fikk hun seg et bad, en pupp og saligere unge skal du lete lenge etter :D

Her tok han rotavaksinen på onsdag og vi merket ikke annet enn treg mage og grønnlig avføring, men idag har han levert 4bleier med dritt :p Så du kan vel glede deg til bæsj til øra etterhvert :p
Her var det ganske bløtt, så takk og pris for at hun ikke lenger hadde de lyserosa buksene på :P

Etter litt massasje satte hun i gang på stellebordet, heldigvis med bleie på [emoji14]
Hun fylte den til randen før jeg satte henne på do. Og jammen kom det ikke bæsj i do også [emoji14] Så fikk hun seg et bad, en pupp og saligere unge skal du lete lenge etter :D
Hvordan masserte du?

Vesla hadde ikke bæsja på to døgn. Gjett hva ho gjorde i badebalja? ...

Back
Topp