Skravletråd :)

Jeg synes det er helt greit å få baby på vinteren jeg :-) Fikk i begynnelsen av februar sist, men det skal sies at det var en veldig mild vinter...!
Det er bare en fordel å kunne ha en unnskyldning til å sitte inne nå når babyen er nyfødt og ikke stresse med noe annet enn å bli kjent ;-) Og etterhvert som baby blir større og mer aktiv så kommer våren og sommeren og tiden for å være ute!
Tenk deg å ha en liten en som gjerne vil være aktiv, og da ikke kunne gå ut!

Det er ikke mer enn rundt -10, men det er kaldt for å være Bergen! Som nevnt er det ikke mange dagene siden vi hadde + 10.
Ser ut som starten av neste uke skal bli litt mildere før det blir kaldere igjen, så de dagene må utnyttes.
Har helt glemt at jeg har bursdag neste uke! Blir nok ikke store feiringen gitt :P
For en gangs skyld gleder jeg meg til det blir mildt igjen! Skal til og med takle regn, bare det blir varmt nok til at vi kan dra ut å trille. Er også lei sofa! Og trenger å bevege litt på kropp og sjel :-)

Jeg synes det er helt greit å få baby på vinteren jeg :-) Fikk i begynnelsen av februar sist, men det skal sies at det var en veldig mild vinter...!
Det er bare en fordel å kunne ha en unnskyldning til å sitte inne nå når babyen er nyfødt og ikke stresse med noe annet enn å bli kjent ;-) Og etterhvert som baby blir større og mer aktiv så kommer våren og sommeren og tiden for å være ute!
Tenk deg å ha en liten en som gjerne vil være aktiv, og da ikke kunne gå ut!
Det er jo veldig sant :) er fordeler og ulemper med alt ;)

Testet ut å dusje med vesla nå og hun kunne vært i dusjen hele dagen tror jeg. Sovnet i armene mine og ble misfornøyd når jeg tok henne ut :)

Testet ut å dusje med vesla nå og hun kunne vært i dusjen hele dagen tror jeg. Sovnet i armene mine og ble misfornøyd når jeg tok henne ut :)
Det skal prøves før jeg kan gå i badekaret. Virker som frøkna her også liker dusj. Har måtte spyle henne et par ganger etter bæsjebleier og da har hun vært roligere enn hun er når hun bades i det lille badekaret sitt :)

Det skal prøves før jeg kan gå i badekaret. Virker som frøkna her også liker dusj. Har måtte spyle henne et par ganger etter bæsjebleier og da har hun vært roligere enn hun er når hun bades i det lille badekaret sitt :)

Anbefales om hun liker vann ja:) var så koselig å se henne kose seg slik:) jeg derimot ble kald for jeg fikk ikke lov å ta vannet ;)

Hehe, ikke sant. Rimelig inntullet i babyboblen :P
Glemme sin egen er nå en ting, men heldigvis minnet storesøster meg på at jeg må bestille "sånt bilde av Elsa og Anna som vi kan spise!!!" til kaken til hennes bursdag. Det et ikke før om en drøy måned, så jeg rekker det altså, men jeg hadde rett og slett ikke tenkt på at hun skulle ha noe bursdag...
Fokuset mitt har vært på om det kommer de 20+ gjestene i lillesøster sitt selskap som det pleier til de andre....

For en gangs skyld gleder jeg meg til det blir mildt igjen! Skal til og med takle regn, bare det blir varmt nok til at vi kan dra ut å trille. Er også lei sofa! Og trenger å bevege litt på kropp og sjel :-)
Samme her!!! Vi skal ta en tur på et kjøpesenter en dag, bare for å kunne trille litt :P

Det skal jeg få med meg mannen på i helga. Er fortsatt ikke helt komfortabel med å kjøre bil med lillemor alene. Vil helst sitte ved siden av henne og passe på ;)
Samme her. Har bestilt meg et speil som kommer i posten straks. Da blir det nok litt lettere :)

Speil er fint, jeg kjører ofte med henne alene, sitte ved siden av får jeg uansett ikke, da må jeg velge mellom bakovervendt sete til 25 kilo eller beltestol til 36, uansett er jeg for stor...

God morgen :)
Har dere en fin formiddag?
God morgen! Her har vi ikke stått opp enda ;) Har ammet i senga, og nå har lillemor sovnet igjen, mens jeg sitter og kvier meg for å gå ut av den varme senga :p

Hvordan har deres dag startet?

God morgen! Her har vi ikke stått opp enda ;) Har ammet i senga, og nå har lillemor sovnet igjen, mens jeg sitter og kvier meg for å gå ut av den varme senga :p

Hvordan har deres dag startet?

Hørtes ut som en fin start på dagen :)

Her har vesla nettopp spist litt og er nå strålende fornøyd :) hunden derimot piper og vil gå tur:( men blir bare lufting I hagen frem til sambo kommer hjem fra jobb:/
Tenkte fyre opp I peisen og henge opp de nye gardinene vi har kjøpt :)

Her har helsesøster vært på besøk. Lille hadde gått opp 170 gram siden søndag. Veldig glad for den bekreftelsen på god vektøkning. Vært litt bekymret ettersom han har hart 2*4,5 timers søvnintervaller de to siste nettene. Men han kunne fortsette med det siden han øker vekten så bra.

Ellers opplever vi hyppige bleielekkasjer her. Hadde aldri det med jenta vår. Men det er som om det renner urin ut på siden av bleia.. Prøver å passe på at tissen peker nedover, men vet ikke om den flytter på seg ettersom han beveger seg. Er det noen tips der ute? ;)

Liker de nye te-trekkerene mine som jeg fikk til jul:) men lurer veldig på hvordan tåfis og underlivs-te smaker; )

Vedlegg

• 1452250051525.jpg
    1452250051525.jpg
    45 KB · Visninger: 23
Her har vi hatt den beste natta siden mini ble født, mor var uthvilt da vi startet dagen kl 8:00. Jm har nettopp vært her, sett på ks-såret mitt (stiftene skal fjernes på mandag) og veid mini. 4320 gram nå, på søndag veide han 4130, og er nok oppe i fødselsvekt over helgen (4495).

Dagen skal brukes til i innekos med tour de ski og skiskyting på TV :)

Back
Topp