Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, skal vi stå opp tru? Bonusbestemor kommer snart på lunchbesøk.
Det gikk til sluttVanskelig å komme ut av senga i dag?![]()
Godt å ligge I varm sengDet gikk til slutt![]()
Da synes jeg du har lov til å holde deg inne.Har levert snuppa i bhg og mannen har dratt på jobb. Sendte han med min bil for at den skulle få seg en tur og bli litt varm for første gang på lenge... Hadde planer om å være flink og gå på butikken og handle! Men med minus ti grader to 4 dager på overtid så er motivasjonen fraværende :-( Åh... Prøve å overleve uten å handle eller tvinge seg ut i kulden?!?
Ja.... Men så hadde jeg lovet fireåringen at jeg skulle handle inn melk da... Og trenger mer brød! Og evt en middagDa synes jeg du har lov til å holde deg inne.![]()
Mannen din kan vel stikke innom butikken på vei hjem fra jobb?Ja.... Men så hadde jeg lovet fireåringen at jeg skulle handle inn melk da... Og trenger mer brød! Og evt en middag![]()
Han er ikke hjemme før elleve i kveld... :-/Mannen din kan vel stikke innom butikken på vei hjem fra jobb?![]()
Han er ikke hjemme før elleve i kveld... :-/
ai, er det litt verre ja.. men du må vel ut for hente 4åringen, da kan du kanskje ta handlingen samtidig?Han er ikke hjemme før elleve i kveld... :-/
Du har nok rett, tror jeg må komme meg opp på butikken... ;-)Den vondt i viljen husker jeg også veldig på slutten. Men en veldig mager trøst er at når man er hjemme igjen føles det som om den korte turen var like mye verdt som en lang intervalltreningsøktFant fort gleden i miniturer som knapt kvalifiserte til en eneste kaloriforbenning og muskelpåkjenning
![]()
Hvordan går det med fødselskroppen? Skjedd noe mer etter strippingen?
Har du luftet bekymringen din for størrelsen på babyen med noen?Du har nok rett, tror jeg må komme meg opp på butikken... ;-)
Fødselskroppen lar seg vente på! Møkk altså!! Strippingen resulterte i null og niks...! :-( Er 4 dager over termin nå!! Jm var overbevist om at baby skulle komme før nyttår. Må lurer jeg på om jeg må gå helt til onsdag, da blir jeg i det minste satt i gang! Men med frøkna på nesten 4kg 3 uker før termin sist så er det skummelt å gå maks lengde denne gangen. Ser for meg baby på 6kg!! Huff
Hvordan er formen din?
PS. Nå hopper jeg her i stuen for å se om jeg kan riste ut ungen...! Haha
Ja. Har snakket med jm om det. Men hun sier bare at baby ikke er så stor. Problemet er at samme hm påstod at Sofie ikke var stor heller, liten baby sa hun to dager før hun kom. Og da var hun som sagt nesten 4kg! Og hadde menstermin og ul-termin så kan ikke skylde på noe feil der heller....Har du luftet bekymringen din for størrelsen på babyen med noen?