Planen er å bare slappe av med ungene. De to eldste skal til pappaen i kveld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Hadde planer om trilletur i finværet, men har en vond pupp og håper hun vil tømme den ofte.Har dere noen spesielle planer for dagen i dag?
Her er planen og ha vesla mest mulig hengende på puppen. Enn så lenge følger vi planen godt![]()
Høres lurt ut å droppe trilletur.. Håper du får orden på den fortSamme her. Hadde planer om trilletur i finværet, men har en vond pupp og håper hun vil tømme den ofte.
Tør ikke ut i minusgradene og risikere en betennelse![]()
Her er det forberedelse til en spent og gira gutt som blir 4år i morgenHar dere noen spesielle planer for dagen i dag?
Her er planen og ha vesla mest mulig hengende på puppen. Enn så lenge følger vi planen godt![]()
Gratulerer så mye med gutten på forskuddHer er det forberedelse til en spent og gira gutt som blir 4år i morgenBake kake og ut å kjøpe gave etter han har lagt seg! Skulle vel helst ha sovet, siden mini helst vil være våken på natta, men får vel heller sove på dagen i morra
Vanskelig med bursdagsgave rett etter jul, han trenger absolutt ingenting, men må jo liksom få gave på dagen sin..
Lykke til med 4årsdag!Her er det forberedelse til en spent og gira gutt som blir 4år i morgenBake kake og ut å kjøpe gave etter han har lagt seg! Skulle vel helst ha sovet, siden mini helst vil være våken på natta, men får vel heller sove på dagen i morra
Vanskelig med bursdagsgave rett etter jul, han trenger absolutt ingenting, men må jo liksom få gave på dagen sin..
Det kan være en utfordring med disse desemberbarna. Min eldste har bursdag en uke før jul og ønsker seg nå stort sett penger både til bursdag og jul. Egentlig veldig greit det, men det blir innmari mye penger på en gang. Og gjett om de brenner i lomma!!Her er det forberedelse til en spent og gira gutt som blir 4år i morgenBake kake og ut å kjøpe gave etter han har lagt seg! Skulle vel helst ha sovet, siden mini helst vil være våken på natta, men får vel heller sove på dagen i morra
Kos deg med klesvaskPappaen og vesla sover sammen på sofaen så da kan jo mor finne frem kleshaugen og sortere og legge på plass![]()
Takk takk. Merkelig nok så er det fremdeles koselig å vaske og ordne med klærne til veslaKos deg med klesvask![]()
Stryker du klærne til vesla? Jeg strøk de før første gangs bruk. Nå orker jeg ikke ta frem strykebrettet..Takk takk. Merkelig nok så er det fremdeles koselig å vaske og ordne med klærne til vesla![]()
Stryker du klærne til vesla? Jeg strøk de før første gangs bruk. Nå orker jeg ikke ta frem strykebrettet..
Ååh, den filmen er så finVi ser love actually (enten litt tidlig eller litt sent å se julefilmer nå, men rakk ikke så mye i julaog øver på å kutte ned på mme.
Synes det er vanskelig nok å finne noe til min datter født i februar, men nå har jeg ei lita som skal ha ny pakke dagen etter julaften..Her er det forberedelse til en spent og gira gutt som blir 4år i morgenBake kake og ut å kjøpe gave etter han har lagt seg! Skulle vel helst ha sovet, siden mini helst vil være våken på natta, men får vel heller sove på dagen i morra
Ja, det blir utfordrende! Det blir så mange gaver at de blir helt forvirra. Husker storebror forventet gave hver dag etter 2 årsdagen. Da hadde han fått pakke hele desember (kalender), julaften, og noen gaver i romjula som vi ikke tok med til julefeiringen, så bursdag 5.januar, med påfølgende bursdagsfeiringer helgene som fulgte! Hehe. Ble pakkeavvenning utover i januarSynes det er vanskelig nok å finne noe til min datter født i februar, men nå har jeg ei lita som skal ha ny pakke dagen etter julaften..
Ja, det er alltids noe som må gjøres, men noen ganger må man bareGratulerer så mye med gutten på forskuddikke alltid så lett å lure inn soving på dagen syntes jeg, er alltid noe annet som må gjøres.
Kan tenke meg det ikke er så lett så tett etter jul nei.
Helt sant. Skulle ønske jeg var litt flinkere til å la andre ting være og slappe av litt når hun sover på dagtid.Ja, det er alltids noe som må gjøres, men noen ganger må man bare![]()