Chilien er ennå i kjøleskapet![]()
Har dradd litt. Merker ingen forskjell. Hvor lenge gjør du det?
Jeg ba gubben gjøre det
Han gjorde det vel i 3-5 minutter.. Gjorde små vondt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Chilien er ennå i kjøleskapet![]()
Har dradd litt. Merker ingen forskjell. Hvor lenge gjør du det?
Tenker de fleste er heldige og soverHer var det ikke mye skravling...
Sant nok, men i mange dager? ;-)Tenker de fleste er heldige og sover![]()
Er ganske rolig her om dagen. Satser på at det tar seg opp etter hvert.Sant nok, men i mange dager? ;-)
Jeg må holde meg våken når jeg ammer, og bruker mobilen som lys for å veilede henne når hun mister taket, så da surrer jeg gjerne rundt på forum
Lykke tilTermin idag! :-D påtur inn til byen for kontroll på føden nå.. Spennende!![]()
Her kommer svigers på middag og kalkun står på menyen. Samboeren min har stått opp med de to minste, mens jeg ligger i senga og surfer på mobilen.2 dager over i dag og de rundt meg begynner å bli utålmodige på mine vegne. Er han inni magen som meg, så gjør han vel stikk motsatt av hva alle vil og blir der ekstra lenge på pur f.![]()
Planene deres i dag da, folkens? Vi har barnefri så lurer i grunn på hva vi skal finne på...
Så deilig å hvile seg litt i sengen. Alenetid om morgenen er gull verdtHer kommer svigers på middag og kalkun står på menyen. Samboeren min har stått opp med de to minste, mens jeg ligger i senga og surfer på mobilen.Men må nok komme meg i dusjen snart. Er bare så utrolig deilig å ligge i den varme senga helt alene. :-D
![]()
Hehe, fælt å si det, men jeg synes det er så godt når mannen står opp.. for da får jeg god plass i sengen og kan ligge på tvers. Haha!Her kommer svigers på middag og kalkun står på menyen. Samboeren min har stått opp med de to minste, mens jeg ligger i senga og surfer på mobilen.Men må nok komme meg i dusjen snart. Er bare så utrolig deilig å ligge i den varme senga helt alene. :-D
![]()
Ja det er herlig.Hehe, fælt å si det, men jeg synes det er så godt når mannen står opp.. for da får jeg god plass i sengen og kan ligge på tvers. Haha!
Spennede. Snart baby daTermin idag! :-D påtur inn til byen for kontroll på føden nå.. Spennende!![]()
Hehe, bli litt ekstra på pur ja. Du skal se det at jeg fikk desember og du får januar?2 dager over i dag og de rundt meg begynner å bli utålmodige på mine vegne. Er han inni magen som meg, så gjør han vel stikk motsatt av hva alle vil og blir der ekstra lenge på pur f.![]()
Planene deres i dag da, folkens? Vi har barnefri så lurer i grunn på hva vi skal finne på...
Haha, jeg mistenker han her å for å være litt for lik mor sin, gjør som han vil! Selv kom jeg jo 16 dager over termin, etter at mamma ble satt igang på drypp, så dette er vel som forventet... Merker det er flere enn meg som er utålmodige nå, mamma er vel den eneste som ikke forventet at han skulle komme av seg selv2 dager over i dag og de rundt meg begynner å bli utålmodige på mine vegne. Er han inni magen som meg, så gjør han vel stikk motsatt av hva alle vil og blir der ekstra lenge på pur f.![]()
Ja, det har vel vært tulla med tidligere det der, jaHehe, bli litt ekstra på pur ja. Du skal se det at jeg fikk desember og du får januar?
Jeg selv kom på termindatoen, broren min kom 3 uker etter termindatoen sin. Med min første ble jeg satt i gang, så vet ikke når hun hadde kommet av seg selv. Men vil tro hun hadde drøyet hun og hadde hun fått lov.Haha, jeg mistenker han her å for å være litt for lik mor sin, gjør som han vil! Selv kom jeg jo 16 dager over termin, etter at mamma ble satt igang på drypp, så dette er vel som forventet... Merker det er flere enn meg som er utålmodige nå, mamma er vel den eneste som ikke forventet at han skulle komme av seg selv![]()
Planen i dag er å ligge på sofaen å vente på at denne ballongen forhåpentligvis skal sette igang noe....