Skravletråd :)

Du trenger ikke dra hardt. Rull dem mellom fingrene til du kjenner at magen strammer seg (3-5 min). Ta en liten pause, og gjenta til sammentrekningene starter.

Her var det ikke mye skravling...

Tenker de fleste er heldige og sover :p
Sant nok, men i mange dager? ;-)

Jeg må holde meg våken når jeg ammer, og bruker mobilen som lys for å veilede henne når hun mister taket, så da surrer jeg gjerne rundt på forum

Sant nok, men i mange dager? ;-)

Jeg må holde meg våken når jeg ammer, og bruker mobilen som lys for å veilede henne når hun mister taket, så da surrer jeg gjerne rundt på forum
Er ganske rolig her om dagen. Satser på at det tar seg opp etter hvert.

2 dager over i dag og de rundt meg begynner å bli utålmodige på mine vegne. Er han inni magen som meg, så gjør han vel stikk motsatt av hva alle vil og blir der ekstra lenge på pur f. :p

Planene deres i dag da, folkens? Vi har barnefri så lurer i grunn på hva vi skal finne på...

2 dager over i dag og de rundt meg begynner å bli utålmodige på mine vegne. Er han inni magen som meg, så gjør han vel stikk motsatt av hva alle vil og blir der ekstra lenge på pur f. :p

Planene deres i dag da, folkens? Vi har barnefri så lurer i grunn på hva vi skal finne på...
Her kommer svigers på middag og kalkun står på menyen. Samboeren min har stått opp med de to minste, mens jeg ligger i senga og surfer på mobilen. :-p Men må nok komme meg i dusjen snart. Er bare så utrolig deilig å ligge i den varme senga helt alene. :-D :-p

Her kommer svigers på middag og kalkun står på menyen. Samboeren min har stått opp med de to minste, mens jeg ligger i senga og surfer på mobilen. :-p Men må nok komme meg i dusjen snart. Er bare så utrolig deilig å ligge i den varme senga helt alene. :-D :-p
Så deilig å hvile seg litt i sengen. Alenetid om morgenen er gull verdt :)

Hehe, fælt å si det, men jeg synes det er så godt når mannen står opp.. for da får jeg god plass i sengen og kan ligge på tvers. Haha!

Hehe, fælt å si det, men jeg synes det er så godt når mannen står opp.. for da får jeg god plass i sengen og kan ligge på tvers. Haha!
Ja det er herlig. :) Samboeren min reiser på sjøen 1.januar og blir borte en måned, men akkurat senga for meg selv er noe jeg gleder meg til. :-P

Det er jo jul, så ikke så rart at det er roligere.

Hehe, bli litt ekstra på pur ja. Du skal se det at jeg fikk desember og du får januar?

Haha, jeg mistenker han her å for å være litt for lik mor sin, gjør som han vil! Selv kom jeg jo 16 dager over termin, etter at mamma ble satt igang på drypp, så dette er vel som forventet... Merker det er flere enn meg som er utålmodige nå, mamma er vel den eneste som ikke forventet at han skulle komme av seg selv :P

Planen i dag er å ligge på sofaen å vente på at denne ballongen forhåpentligvis skal sette igang noe....

Hehe, bli litt ekstra på pur ja. Du skal se det at jeg fikk desember og du får januar?
Ja, det har vel vært tulla med tidligere det der, ja ;) Forundrer meg ikke om det blir sånn, men jeg trenger ikke å komme veldig godt inn i januar for å si det sånn :p

Hvordan er det med lille frøkna i hus? :)

Haha, jeg mistenker han her å for å være litt for lik mor sin, gjør som han vil! Selv kom jeg jo 16 dager over termin, etter at mamma ble satt igang på drypp, så dette er vel som forventet... Merker det er flere enn meg som er utålmodige nå, mamma er vel den eneste som ikke forventet at han skulle komme av seg selv :P

Planen i dag er å ligge på sofaen å vente på at denne ballongen forhåpentligvis skal sette igang noe....
Jeg selv kom på termindatoen, broren min kom 3 uker etter termindatoen sin. Med min første ble jeg satt i gang, så vet ikke når hun hadde kommet av seg selv. Men vil tro hun hadde drøyet hun og hadde hun fått lov. ;) Det eneste som gjør meg bittelitt urolig er størrelsen på mageboeren. Men heldigvis har jeg født før, så kroppen er tøyd til formålet. :p Ut kommer de uansett ;)

Skal ballongen dette ut av seg selv eller trenger den ikke det?

Back
Topp