Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vaskespørsmål !!! Har dere vasket de hjemmesydde babynestene i maskinen på håndvaskprogram eller lignende? Gullgutten klarte å bæsje igjennom bleie og klær, så det har blitt en fin flekk i bunnen. Jeg er redd for å ødelegge det i maskinen :/
Gnudde litt vanish på flekken og vasket det på finvask 40grader! Kanten rundt klumpet seg litt, men når jeg får rista ut det og snurpet det sammen vil jeg tro det blir gull![]()
Har du fått bekreftet svangerskapsforgiftning? Får du gå til termin da?
Hjemmeeksamen er så godt som ferdig. Ganske deilig, men har jobbet iherdig med den, så det lønte seg. Da kan jeg liksom slappe av mentalt og bare la ting skje (noe som ikke kommer til å skje, siden jeg nå er klar)![]()
Dagen i dag gikk overraskende greit. Bestakk 4 åringen med lunsj på senteret og litt ny jålepynt til jul hvis hun klarte å underholde seg selv i noen timer, og det gikk bra. Kjekt å ha en som lar seg bestikke![]()
Jul er bare satt bort i årVenter dere på jul?
Kjenner at jeg bare venter på baby![]()
Jula kan godt la vente på seg, her venter jeg kun på baby!Venter dere på jul?
Jula kan godt la vente på seg, her venter jeg kun på baby!
Venter dere på jul?
For å være ærlig ventet jeg veldig på at jula skulle komme i oktober og november.. Nå som desember måneden er her kunne jeg ikke tenkt mindre på jula.. Hver dag blir tyngre og tyngre. Formen dårligere og dårligere.. Jeg vil ha ut babyen nå!!!!
Har det akkurat likt som deg.
Er vanligvis veldig opptatt av jul, men ikke i år tydeligvis.Spist grøt med masse kanel nå
Håper du slipper å vente for lenge på babyen din![]()
Har det akkurat likt som deg.
Er vanligvis veldig opptatt av jul, men ikke i år tydeligvis.Spist grøt med masse kanel nå
Håper du slipper å vente for lenge på babyen din![]()
Nam nam grøt hørtes godt ut!! Nå ble jeg sulten!!
Vi har prøvd å dra i brystvortene mine vi![]()
Haha ja begynner snart å prøve alt sammen.. Desperat får ny betydninggikk tur tidligere i kveld, prøvde å gå "fort" (haha) opp en bakke. Hørtes ut som jeg hadde klatra på mount everest på toppen
![]()
Haha!
Skjønner hva du mener!!i går spiste jeg sterk mat, i dag har jeg rydda hus omtrent hele dagen og dratt i brystvortene! Hvis du ikke har prøvd å dra i dem vil jeg anbefale deg det. Det begynte å stikke noe voldsomt nedentil etter at vi hadde dratt en stund!!
![]()
Har fantasert om å hente en chili i kjøleskapet og knaske på![]()
Da må det prøves![]()
Hahahahahahha![]()
Å knaske på en chilli vil jeg absolutt ikke anbefale deg å gjøre![]()
Tror det er større fare for at du setter fyr på deg selv da, enn å sette i gang fødselen![]()
Men ja, prøv det ut!!
Fortell gjerne hvordan det går![]()