Skravletråd :)

Hele mitt kan vaskes i maskin iallfall. Men jeg har sydd det selv så jeg vet hva det inneholder. Tenker det kan vaskes på både 40 og 60 grader. Inneholder kun bomullsstoffer og gamle dyner:-)

Vaskespørsmål !!! Har dere vasket de hjemmesydde babynestene i maskinen på håndvaskprogram eller lignende? Gullgutten klarte å bæsje igjennom bleie og klær, så det har blitt en fin flekk i bunnen. Jeg er redd for å ødelegge det i maskinen :/

Bestilte fra ei på som selger på nett. Det kunne vaskes på 40 grader, og har vasket det en gang det er like fint i fasongen. På vårt er det madrass i bunnen som må tas ut før vask i maskinen.. :)

Gnudde litt vanish på flekken og vasket det på finvask 40grader! Kanten rundt klumpet seg litt, men når jeg får rista ut det og snurpet det sammen vil jeg tro det blir gull :)

Gnudde litt vanish på flekken og vasket det på finvask 40grader! Kanten rundt klumpet seg litt, men når jeg får rista ut det og snurpet det sammen vil jeg tro det blir gull :)

Her skal set foresten også tromles, for å unngå at det klumper seg ;)

Har du fått bekreftet svangerskapsforgiftning? Får du gå til termin da?

Hjemmeeksamen er så godt som ferdig. Ganske deilig, men har jobbet iherdig med den, så det lønte seg. Da kan jeg liksom slappe av mentalt og bare la ting skje (noe som ikke kommer til å skje, siden jeg nå er klar) :p

Dagen i dag gikk overraskende greit. Bestakk 4 åringen med lunsj på senteret og litt ny jålepynt til jul hvis hun klarte å underholde seg selv i noen timer, og det gikk bra. Kjekt å ha en som lar seg bestikke :p

Har fått bekreftet mild svangerskapsforgiftning. De vil ikke gjøre noe med det så lenge alt av verdier er stabile. Men må på kontroller to ganger i uka!
Var hos legen og fikk tatt blodprøve i dag. Håper svarene er greie :)

Så deilig å være ferdig med eksamenen!! Flink du er <3
Nå kan du bare slappe av og kose deg!! Typisk at ting ikke skjer når
man er klar for det :p når var din termin igjen?

Jeg var en tur på KK igjen i går pga høyt blodtrykk. Var først hos jordmor og hadde 140/102 og så hadde jeg 124/84 på kk. Uforståelig for meg hvorfor!

Men jeg fikk legen til å sjekke om jeg var moden, og hun sa jeg var myk, men ingen åpning. Hun røsket litt i livmortappen, sa hun.
I ettertid kommer det litt blod, men mest rødt/brunt slim. Lurer på om dette bare er fra et sår eller om det er tegn på mer modning? Termin i morgen, og skulle helst født i går!

Venter dere på jul?
Kjenner at jeg bare venter på baby :p
Jul er bare satt bort i år :-P Det ble lagt på noen røde duker fordi vi fikk gjester tidligere i mnd, julepynten er det jentene har tatt med hjem fra bhg og skole. Adventskalendere fikk jentene en dag for sent fordi det glapp helt for meg ;-) Teller litt ned til termin, men fordi jeg er sikker på at hun kommer før så prøver jeg å telle ned til januar, det er målet nå! :-) Julaften får bare komme og gå :-P

Venter dere på jul?
Kjenner at jeg bare venter på baby :p

For å være ærlig ventet jeg veldig på at jula skulle komme i oktober og november.. Nå som desember måneden er her kunne jeg ikke tenkt mindre på jula.. Hver dag blir tyngre og tyngre. Formen dårligere og dårligere.. Jeg vil ha ut babyen nå!!!!

For å være ærlig ventet jeg veldig på at jula skulle komme i oktober og november.. Nå som desember måneden er her kunne jeg ikke tenkt mindre på jula.. Hver dag blir tyngre og tyngre. Formen dårligere og dårligere.. Jeg vil ha ut babyen nå!!!!

Har det akkurat likt som deg.
Er vanligvis veldig opptatt av jul, men ikke i år tydeligvis. :) Spist grøt med masse kanel nå :p

Håper du slipper å vente for lenge på babyen din :)

Har det akkurat likt som deg.
Er vanligvis veldig opptatt av jul, men ikke i år tydeligvis. :) Spist grøt med masse kanel nå :p

Håper du slipper å vente for lenge på babyen din :)

Nam nam grøt hørtes godt ut!! Nå ble jeg sulten!!
Vi har prøvd å dra i brystvortene mine vi :p

Haha ja begynner snart å prøve alt sammen.. Desperat får ny betydning :p gikk tur tidligere i kveld, prøvde å gå "fort" (haha) opp en bakke. Hørtes ut som jeg hadde klatra på mount everest på toppen :p

Haha!
Skjønner hva du mener!! :p i går spiste jeg sterk mat, i dag har jeg rydda hus omtrent hele dagen og dratt i brystvortene! Hvis du ikke har prøvd å dra i dem vil jeg anbefale deg det. Det begynte å stikke noe voldsomt nedentil etter at vi hadde dratt en stund!! ;)

Haha!
Skjønner hva du mener!! :p i går spiste jeg sterk mat, i dag har jeg rydda hus omtrent hele dagen og dratt i brystvortene! Hvis du ikke har prøvd å dra i dem vil jeg anbefale deg det. Det begynte å stikke noe voldsomt nedentil etter at vi hadde dratt en stund!! ;)

Har fantasert om å hente en chili i kjøleskapet og knaske på ;)

Da må det prøves :p

Har fantasert om å hente en chili i kjøleskapet og knaske på ;)

Da må det prøves :p

Hahahahahahha :p
Å knaske på en chilli vil jeg absolutt ikke anbefale deg å gjøre :p
Tror det er større fare for at du setter fyr på deg selv da, enn å sette i gang fødselen :p

Men ja, prøv det ut!!
Fortell gjerne hvordan det går ;)

Hahahahahahha :p
Å knaske på en chilli vil jeg absolutt ikke anbefale deg å gjøre :p
Tror det er større fare for at du setter fyr på deg selv da, enn å sette i gang fødselen :p

Men ja, prøv det ut!!
Fortell gjerne hvordan det går ;)

Chilien er ennå i kjøleskapet :p

Har dradd litt. Merker ingen forskjell. Hvor lenge gjør du det?

Back
Topp